gornik
     
WSPIERAJ SWÓJ KLUB!
Przeznacz 1% podatku
na szkolenie dzieci i młodzieży Górnika!

Polub nas na Facebooku!

TABELA PZKosz 1 ligi


Nasi Przyjaciele:

hostedby.pl - hosting, domeny Wałbrzych

Road Transport System - Łączymy społeczność transportową

TWS

Mazbud

Invest-Park

Ronal

ROTO

Toyota

Doradca Play Wałbrzych i okolice

serwis komputerowy Wałbrzych



projekt oświetlenia hali magazynowej
Nasze projekty oświetlenia hali magazynowej umożliwiają komfortową i precyzyjną pracę przy jednoczesnym zniwelowaniu dyskomfortu dla oczu.
projektowanie-oswietlenia.pl

Newsy

<-- Cofnij

Gdzie jest ta hala? Prezydent Kruczkowski odpowiada/ 2007-09-12 13:58:32 /
Na stronie www.um.walbrzych.pl możemy przeczytać oficjalną informację/odpowiedź od Prezydenta Wałbrzycha Piotra Kruczkowskiego w sprawie pytań dotyczących braku w Wałbrzychu odpowiedniej hali do gry w ekstraklasie koszykarzy Górnika Wałbrzych:
- "Fakt, że Górnik nie będzie grał w Wałbrzychu jest przygnębiający również dla mnie. Niestety, koszty przystosowania hali OSiR przy ul. Wysockiego do standardów określonych przez PZKosz okazały się zbyt wysokie. Według kosztorysów wyniosłyby blisko 3 miliony złotych...

... W takim przypadku remont tej hali nie wydaje mi się zasadny, tym bardziej w obliczu planów budowy kompleksu sportowego przy ul. Ratuszowej. Górnik Wałbrzych nie jest pierwszą drużyną, która nie będzie rozgrywać meczy ligowych w mieście, z którego się wywodzi. Tak było również w przypadku chociażby Śląska Wrocław. Aby ułatwić kibicom dojazd do Świebodzic uruchomimy specjalne linie komunikacyjne. Mam nadzieję, że ta mała niedogodność nie przeszkodzi prawdziwym kibicom i licznie przybywać będą na wszystkie mecze ligowe."

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
rudolf
2007.09.19 13:16:25
IP: 86.22.96.160
Jezeli Gornik bedzie gral dobrze i wygrywal mecze to wszyscy nie bedziecie zwracac uwagi na to ze mecze grane sa w Swiebodzicach i mam nadzieje ze tak bedzie wiec nie ma sie czym przejmowac a hala w Swiebodzicach jest naprawde na poziomie!!Pozdro dla wszystkich kibicow!Jestem z wami a mieszkam w anglii!!
Wa
2007.09.19 11:57:58
IP: 87.105.50.206
powołajmy komisję śledczą do spraw hali :D
jurand14
2007.09.18 20:24:44
IP: 83.27.227.84
Ja jestem ze Świebodzic i bardzo sie ciesze ze Gornik zagra wlasnie u nas!
Pawulon
2007.09.18 08:19:28
IP: 194.146.219.130
Proponuje przywitać na meczu naszego prezydenta okrzykiem:"spieprzaj dziadu"
xxx
2007.09.15 13:34:10
IP: 81.168.201.61
Dobrze ze będzie dojazd autobusami na mecze !
thx
2007.09.15 08:27:37
IP: 83.8.13.158
Do Marec -> kilka rzeczy wymaga wyjasnienia:
1)"Byłoby super,gdyby drużyna wywodząca się z danego miasta grała właśnie w swoim mieście" - dla mnie to powinno byc standartem i oznaka normalnośco,ze druzyna wywodzaca sie z miasta X gra właśnie w miescie X a nie w miescie Z czy Y.
2)"Owszem,deklaracja budowy kompleksu przy ul.Ratuszowej padla i nalezy obserwowac jej realizację.Poźniej wyciągnąć wnioski przy wyborach" - ściśle mowiac/piszac braku jakichkolwiek realnych dzialań ( przez 2 kadencje !!!), tak na marginesie mamy nowe wybory i znowu pojawiaja sie obietnice ze hala powstanie w ciagu 2,5 roku, poniewaz znowu sa potrzebne glosy wyborców ? i znowu ofiarowuje sie im kielbase wyborcza nie patrzac ze jest ona mocno nieswieza?
3)"Padl przyklad Wroclawia (hala Ludowa,hala Orbita).Co z tego ,ze te hale sa w jednym miescie? Odleglosc do tych hal z niejednego miejsca we Wroclawiu znacznie przekracza odleglosc Wałbrzych-Świebodziece" - to akurat pisałem ja, nie wiem czy to umkneło Twojej uwadze ale głowny nacisk polozylem na to ze to wciaz jest jedno i to samo miasto! pisanie o odległościach nie ma znaczenia! To wciaz jest jedno miasto! Nikt nie kaze kibicom Slaska jechac do podwrocławskich miast kibicowac i wspierac ich druzyne.
4)"Liczę,że hala w Wałbrzychu powstanie,a ludzie co to zadeklarowali poradzą sobie z tym wyzwaniem." - ja natomiast uwazam, ze takie zadanie przerasta mozliwosci i umiejetnosci włodarzy tego miasta. Smutne ale niestety prawdziwe
5)"Ale bede jezdzil na mecze Gornika.Co do lini autobusowej,to pytanie dlaczego za darmo?Czy dojazdy do Osiru byly darmowe?" - tutaj akurat sie z Toba zgadzam
NiG
2007.09.14 22:30:43
IP: 83.27.251.181
marta. Linia komercyjna na trasie Wałbrzych - Świebodzice będzie płatna...to jest pewne! Nie wiadomo jeszcze ile będzie kosztował bilet w tą i z powrotem.Miejmy nadzieję, że symboliczną złotówkę :) Poza tym dziś Górnik przegrał niezancznie z Zieloną Górą (Amerykanin 19 pkt-dobry prognostyk). Życzymy Naszym koszykarzon już tylko jak najwięcej wygranych w tym roku !
oszukany kibic
2007.09.14 21:33:11
IP: 87.105.66.219
pan prezydent i cały jego sztab urzednikow nie rozumieją chyba na czym polega promocja miasta. Jak można pozwolić, żeby GÓRNIK WAŁBRZYCGH promował Swiebodzice. Ciekawe czy na meczu w Świebodzicach pokaże się zadowolony z siebie pan prezydent? Juz od wiosny tego roku mówi się, że do Wałbrzycha ma wejść zarząd komisaryczny - może byłoby to niezłe rozwiązanie. Najwyższy czas skończyć z pustymi obiecankami. Wystarczy spojrzeć choćby na niemrawy remont ul. Wieniawskiego, zawalony remont dróg z okazji Tour de Pologne i już wiemy czego jest wart nasz uśmiechnięty prezydent. Problem hali nie istnieje od chwili awansu GÓRNIKA do ekstraklasy. Problem hali istnieje od kilku lat i niektórzy z hasłem budowy hali weszli do magistratu tudzież do senatu. Więc pytamy się KIBICE GÓRNIKA - GDZIE JEST HALA ?????NO GDZIE??? Jak długo jeszcze bedziecie nas oszukiwać???
Marec
2007.09.14 21:26:06
IP: 83.4.146.247
Mam nadzieję,że po przeczytaniu mojego komentarza parę osób się znajdzie,które spojrzą na "sprawę hali" choć troszkę bardziej obiektywnie.Co nie oznacza ,że tak jak ja ,z powodu braku hali są szczęśliwy(wręcz przeciwnie).Niewątpliwie miasto wielkości Wałbrzycha(jak i mniejsze również)powiny mieć hale,która spełniałaby określone wymagania.Byłoby super,gdyby drużyna wywodząca się z danego miasta grała właśnie w swoim mieście.Tak powinno być!.W sumie to wszystko jeżeli chodzi o krytyczne argumenty w zwiazku z brakiem hali.Hala na miarę ekstraligi powinna powstać juz dawno,duzo wczesniej niż kadencja Kruczkowskiego,Kuźniara,Bukowca czy ich poprzedników.Owszem,deklaracja budowy kompleksu przy ul.Ratuszowej padla i nalezy obserwowac jej realizację.Poźniej wyciągnąć wnioski przy wyborach.Padl przyklad Wroclawia (hala Ludowa,hala Orbita).Co z tego ,ze te hale sa w jednym miescie?Odleglosc do tych hal z niejednego miejsca we Wroclawiu znacznie przekracza odleglosc Wałbrzych-Świebodziece.Nie wspomne o czasie jaki potrzebny jest na pokonanie 1km w Wałbrzychu a we Wroclawiu,czy z Wałbrzycha do Świebodzic.Tak dla zobrazowania(choc nie znam struktury kibicow Gornika,ze wzgledu na miejsce ich zamieszkania),ale podejrzewam,ze wiekszosc to mieszkancy dzielnic Podzamcza i Piaskowej Gory.Otoz z ul. Wieniawskiego do hali OSiR-u jest nieco ponad 7km.Z ul.Wieniawskiego do hali w Świebodzicach niespelna 6km.Ja akurat mieszkam z zupelnie innej strony Wałbrzycha(dla mnie dojazd na Osir to 5km,do Świebodzic 20km).Ale bede jezdzil na mecze Gornika.Co do lini autobusowej,to pytanie dlaczego za darmo?Czy dojazdy do Osiru byly darmowe?Byc moze jazda "na gapę" to wtedy sie zgodzę,ale dla tych co tak jezdzili ,chyba nie ma różnicy w którą strone "na gape"?Czy pod Osirem stało po meczu 5-7 autobusów?Jakos nie zauwazylem.Liczę,że hala w Wałbrzychu powstanie,a ludzie co to zadeklarowali poradzą sobie z tym wyzwaniem.Pomimo,ze beda musieli nie tylko znalezc srodki finansowe,ale i "stawic czola"innym grupom, dla ktorych hala i Gornik nic nie znacza i z tego powodu podniosa szum "dlaczego tam kieruje sie srodki ,a nie na inne cele(akurat dla tych ludzi wazniejszych). Pozdrowienia dla Ciebie Duchu ; od ducha: pozdrowka i dzieki za sensowny glos w sprawie :)
kamil
2007.09.14 20:16:07
IP: 84.40.240.190
górnik przegrał pierwszy mecz towarzyski z zastalem 63-60 :/
LOL3
2007.09.14 19:15:30
IP: 83.27.244.183
Tak! To prawda, że traktowanie młodzieży w Górniku to skandal!
miszczu
2007.09.14 14:09:08
IP: 62.87.239.22
Z tego co widze to nawet druzyna juniorow starszych nie zostala zgloszona do rozgrywek.... Po prostu skandal !!!!
marta.
2007.09.14 07:25:50
IP: 89.174.221.23
Mam wrażenie, że Pan Kruczkowski odbija piłeczkę na stronę kibiców- "ta MAŁA NIEDOGODNOŚĆ nie przeszkodzi PRAWDZIWYM KIBICOM"?? Dla wielu to wcale nie będzie "mała niedogodność"! A te specjalne linie komunikacyjne.. hmm... rozumiem, że po meczu pod halą będzie stało 5-7 autobusów, które odwiozą Wałbrzyszan? Czy będziemy czekali aż autobus odwiezie grupę do Wałbrzycha i wróci do Świebodzic? Poza tym Prezydent nie potwierdził, tego o czym niektózy pisali- nigdzie nie powiedział, że autobusy będą bezpłatne. A może tę linię będzie obsługiwała firma komunikacyjna "GÓRNIK" budując tym samym budżet klubu? hehe...
Adrian
2007.09.13 16:53:26
IP: 83.27.214.99
A kto powiedział że bedziemy grali trzy sezony w świebodzicach? Jak byśmy sie nie utrzymali w ekstraklasie(oby tak się nie stało!) to w I lidze normalnie będziemy grali w hali OSIR-u. Ja jednak wierze że górnik utrzyma się w DBE i pozostanie tam na długi czas!
LOL3
2007.09.13 16:35:25
IP: 83.27.232.199
Oto grupa naszych kadetów na sezon 2007/2008:
1.JKKS Górnik Wałbrzych
2.KS Sudety Jelenia Góra
3.UKS Mniszek Boguszów
4.KK StarBol Bolesławiec
5.UKS Chromik Żary
6.SKM Zastal Zielona Góra
7.KKS Turów Zgorzelec

Pierwszy mecz Górnik- Zastal,odbędzie się 6.10.2007r w Wałbrzychu przypuszczam, że jak zwykle na teatralnej ;P
Więcej szczegółów można znaleźć na www.dzkosz.wroclaw.pl
Duchu można by dać newsa na ten temat :P
Pozdro ; od ducha: jak tylko znajde pare minut czasu...
No
2007.09.13 15:07:19
IP: 84.40.185.127
Nie no to oznacza ze górnik rozegra 3 sezony w świebodzicach bo przy budowie nowej hali podobno która ma trwac 2.5 roku to gdzie niby mamy grac jasne ze w swiebodzicach ! Według mnie dobrym pomysłem zgłoszonym wczesniej przez jednego z kibiców jest danie tymczasowo tych 700 tys na remont hali przy ulicy teatralnej poniewaz faktem jest ze hala w której grają nasi juniorzy jest w stanie tragicznym :/ Panie prezydencie my prosim,y o hale szybciej tak naprawde ona juz powinna tu stac !!
rydzu
2007.09.13 14:53:47
IP: 83.8.25.18
panie kruczkowski tak to jest jak prezydent danego miasta nie ma doczynienia ze sportem poprostu macie naszego gornika w ... i tyle!!!! ale my sie nie damy
Pawulon
2007.09.13 13:35:58
IP: 83.16.147.26
Zobaczymy za rok czy ropoczną budowę. Ja już nie wierzę temu kłamczuszkowi:-p
pasterz
2007.09.13 04:37:43
IP: 68.161.127.93
adrom na sport.pl

"W hali w Madrycie spotkałem przedstawicieli polskiego komitetu organizacyjnego, którzy z plakietkami "VIP" nie mieli nigdzie wstępu i mogli obserwować mistrzostwa z najwyższej trybuny. W sumie też fajnie, ale dla prawdziwych ważniaków są plakietki "VVIP", z którymi można wejść wszędzie."

hehe to sie Ludwik musial zdziwic ;P LOL
...
2007.09.12 22:33:00
IP: 83.27.228.99
Jedzie ktos do Zielonej na turniej??
woody
2007.09.12 22:21:08
IP: 195.22.97.40
Co nowego wydarzyło sie w sprawie budowy kompleksu, ze nagle obiecuja nam hale za 2,5 roku? Znaleziono jakieś złoża ropy naftowej na terenie naszego miasta? :)
thx
2007.09.12 16:07:10
IP: 83.27.179.6
I jeszcze jedno w sprawie wypowiedzi p. Kruczkowskiego - Slask gra swoje mecze w Orbicie lub Ludowej ( ale to wciaz jedno miasto )
Jezeli sie nie myle to kiedys gral jakies mecze w Brzegu Dolnym ( ale to bylo raczej w ramach promocji klubu )
Jaca
2007.09.12 16:04:10
IP: 87.105.60.232
W słowie sportowym pisai ze w tym roku maja wybrac 7 z 28 projektów z Dolnegoslaksa które zostana dofinansowane, jednym z nich jest kąpleks na Ratuszowej, orócz hali na ok.3 tys osób, awuparku i odnowy bilogicznej rózniez maja przebudowac Stadion zrobic zadaszane trybuny na ok 12 tys miejsc, oswitlenie a w przyszłowsci podgrzewana murawe....
A co do Hali to szkoda tych 700 tys żł na bezsensowny remon osiru skoro i tak nic on nie da, mogli by ta kase przeznaczyc na Teatralna bo tam to jest juz zupełny syf, a musza tam grac nasi młodzi zawodnicy.
thx
2007.09.12 16:01:50
IP: 83.27.179.6
o ta wypowiedz/odpowiedz mi wlasnie chodziło Duchu !
Kristofer - za 2,5 roku ma powstac nowa hala? Przeciez ten czlowiek jest juz tutaj 2 kadencje i nic nie zrobil !I ma jeszcze czelnosc mowic o kolejnych 2 latach ?!!! Ludzi ma za głupkow ? smiech na sali i tyle...
lol4
2007.09.12 14:54:35
IP: 87.105.49.2
Jak zwykle obiecanki cacanki. Trzymajmy ich za slowo, bo jesli za 2,5 roku hala nie powstanie to nie bede mial juz calkiem slow na tych wszystkich ...
płetwa
2007.09.12 14:33:16
IP: 87.105.54.241
Brawo dla pana Prezydenta że odważył się odpowiedzieć kibicom:)
kristofer
2007.09.12 14:15:46
IP: 78.88.213.248
Wczoraj widziałem w tv jak pan Prezydent Kruczkowski,Roman Ludwiczuk i inne znane osoby stwierdziły,że za 2,5 roku powstanie nowa hala przy Ratuszowej!!!!Oby Ci Panowie nie rzucali tych słów na wiatr.To wielki wstyd ,iż GÓRNIK WAŁBRZYCH nie ma swojej normalnej hali,ale po 2,5 letnim czasie to będzie HAŃBA Panowie prominenci!!!
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl