gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Astoria - Basket i Siarka - Zagłębie/ 2003-02-17 00:14:00 /
Znamy już cztery drużyny, które walczyć będą o awans do 1 ligi. W pierwszej parze Astoria Bydgoszcz spotka się z Basketem Kwidzyn, a drugą parę tworzą Siarka Tarnobrzeg oraz Zagłębie Sosnowiec. Pierwsze spotkania już w najbliższy weekend, a ich gospodarze ustaleni zostaną w drodze losowania.

Mecze zostaną rozegrane wg systemu: dwa razy mecz i rewanż (4 mecze), a w przypadku gdy drużyna wygra pierwsze trzy mecze to czwartego nie rozgrywa się. W przypadku gdy drużyny uzyskają po dwa zwycięstwa o kolejności decydują postanowienia zawarte w przepisach gry w koszykówkę. Zwycięzcy dwóch finałów mają zapewnione wejście o szczebel rozgrywkowy wyżej, a przegrani zagrają w barażach z zespołami z 1 ligi z miejsc 9 i 10. Pary barażowe ustalone zostaną w drodze losowania, a pierwszy mecz barażowy rozegrany zostanie u drużyny 2-ligowej.

Drużyny walczące o utrzymanie się w 2 lidze grają do trzech wygranych spotkań. Wygrani utrzymają się w II lidze, a pokonani zagrają między sobą o 7 miejsce (także do 3 wygranych), które to zagwarantuje zachowanie statusu drugoligowca na kolejny sezon, a najsłabsza drużyna opuści 2 ligę.


Basket Kwidzyn - Polonia II Warszawa
Basket - Polonia 83:54
Polonia - Basket 70:84

TYTAN Częstochowa - Astoria Bydgoszcz
TYTAN - Astoria 97:99
Astoria - TYTAN 99:96

Zagłębie Sosnowiec - Polonia Przemyśl
Zagłębie - Polonia 64:70
Polonia - Zagłębie 78:91

Siarka Tarnobrzeg - Bobry Zabrze
Siarka - Bobry 75:72
Bobry - Siarka 76:80

Pary finałowe:
Astoria Bydgoszcz - Basket Kwidzyn
22.02. - Bydgoszcz,
01.03. - Kwidzyn,
08.03. - Bydgoszcz,
i ewentualnie 15.03.2003 - Kwidzyn.

Siarka Tarnobrzeg - Zagłębie Sosnowiec
22.02. - Sosnowiec,
01.03. - Tarnobrzeg,
08.03. - Sosnowiec,
i ewentualnie 15.03.2003 - Tarnobrzeg.


walka o utrzymanie (do 3 zwycięstw):

Grupa A:
KKS Poznań - Orzeł Białogard 102:88
kolejne mecze przełożone
Stan rywalizacji: 1-1

AZS Szczecin - SK MAG RYS Zgierz 85:96
Stan rywalizacji: 3-0 dla SK MAG RYS Zgierz i zespół ten utrzymał się w 2 lidze.

Grupa B:
SMS II Warka - AZS Radom 54:105 (20:30, 10:27, 13:28, 11:20)
SMS: Wróblewski 14, Kusper 9, Iwicki 7, Lewandowski 6, Parzych 5, Chojecki 4, Jurczak 3, Aziewicz 2, Wiklik 2, J. Barycz 2, Rduch 0.
AZS: Majewski 40, Kardaś 21, Wall 18, Plutka 15, Kogut 3, Gutkowski 3, Wolczyk 3, Wilkowski 2, Pasek 0, Pawlak 0.

Stan rywalizacji: 3-0 dla AZS Radom i zespół ten utrzymał się w 2 lidze.
Drużyny Piotrcovii Piotrków Trybunalski oraz SMS II Warka spotkają się w decydującej walce o utrzymanie się w 2 lidze.

Piotrcovia Piotrków Trybunalski - WTK II Włocławek 68:84
Stan rywalizacji: 3-0 dla WTK II Włocławek i zespół ten utrzymał się w 2 lidze.

Grupa C:
W trakcie trwania rozgrywek wycofała się drużyna Spetechu Bielsko-Biała i to ona opuściła szeregi 2-ligowców.

Grupa D:
Glimar Gorlice - Lafarge Kielce 78:98
Glimar Gorlice - Lafarge Kielce 92:91
Stan rywalizacji: 2-2

Znicz Jarosław - Cracovia Kraków 84:64
Znicz Jarosław - Cracovia Kraków 116:105 dogr.
Stan rywalizacji: 3-1 dla Znicza Jarosław i zespół ten utrzymał się w 2 lidze.

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
Coco
2003.02.25 15:04:00
IP: 212.160.138.35
Cieszę się z wygranej Asty chociaż jeszcze nie moge dojść do siebie po przegranej TYTANA.TYTAN miał szansę ale po prostu jej nie wykorzystał.Zmarnował głupie punkty w rundzie zasadniczej i play off.Szkoda!!!Częstochowa miałaby pierwszy raz I ligę koszykówki...a tak to trzeba czekać na decyzję sponsora,bo bez niego po prostu nie będzie KOSZYKÓWKI!!!!!!!Szkoda wysiłku niektórych zawodników, trenerów i działaczy...szkoda to wszystko zmarnować!!!Należy mieć nadzieję, że pieniążki się znajdą i II liga nadal będzie w świętym mieście!!!!!!Po prostu nie wyobraźam sobie Częstochowy bez TYTANA, a TYTANA bez KOSZYKÓWKI!!!!!!!!!
lucek
2003.02.21 21:14:00
IP: 80.48.201.2
W przypadku 2:2decyduje lepszy stosunek koszy zdobytych do straconych w tych czterech meczach.
Play -off do np.3 zwycięstw nie można było rozgrywać bo nie można ustalic kto ma grać z wyższego a kto z niższego miejsca skoro obie drużyny sa II ligowe i grały na krzyz z drużynami innej grupy.Dlatego jest system 1-1-1-1.I to jest sprawiedliwe.
dziadzia
2003.02.20 15:49:00
IP: 213.76.48.122
Misiek 4 meczu nie będzie skończy się 3:0.Co do szans mimo tego co powiedziałem o wyniku rywalizacji oceniam je na 70 do 30.Bezwątpienia jednak twoje uwagi o meczu astoria-tytan uważam za bardzo cenne przy skuteczności 2/20 za 3trudno wygrywać mecze ale myślę że taka sytuacja się nie powtórzy w meczach z basketem
misiek1
2003.02.20 12:22:00
IP: 153.19.15.151
Swiadczy to o wysokiej klasie asty, iz mimo slabszych dni potrafila awansowac do finalu. Mecze te swiadcza takze o tym, iz druzyna tytana generalnie jest bardzo przecietnym zespolem ( nie wyobrazam sobie np. porazki Baksetu przy skutecznosci asty za 3 3/20) i watpie czy znalazlaby sie w I - 4 gr. A. Mimo wszystko gratulacje za ambicje, bylem bardzo zaskoczony wasza postawa.
3. dziadzia mysle ze niestety basket nie spelni twoich marzen i cwierc setka zwyciestw jest nierealna.
-druzyna basketu naprawde gra teraz bardzo dobrze, swietnie do zespolu wkomponowali sie nowi zawodnicy (Romek przechodzi chyba druga mlodosc).
-bardzo szczesliwy jest uklad meczy dla Basketu (decydujacy gramy u siebie)
- astoria pomimo meczy z tytanem nic nie stracila ze swojej klasy
-mysla ze o awansie zadecyduja male punkty
- moj typ rywalizacji 55% szans daje ascie.
misiek1
2003.02.20 12:13:00
IP: 153.19.15.151
Dawno juz nie komentowalem newsow na e - basket, wiec podziele sie moimi refleksjami o meczu z tytanem i przed meczami z Asta.
1. nie zgadzam sie z opinia, iz mecz asta tytan byl przedwczesnym finalem. jest to smieszne - gdyz mecz ten nie odzwierciedlal poziomu asty, a na pewno poziomu gr. A., z dwóch względow
a. Asta zagrala dwa najslabsze mecze w sezonie, natomiast tytan wspiał sie na wyzyny swoich mozliwosci, rezultatem czego byly takie wyniki. Moglbym byc kompletnym koszykaskim dyletantem, ale znajac dwie dane: procent skutecznosci za 3 przecietnie w 20 meczach i procent za 3 w ostatnim meczu, by stwierdzic tak jak powyzej. Z tak slaba skutecznoscia i przecietna gra nie wiem czy asta pokonalaby nawet vikinga. Asta zaskoczyla mnie takze in minus bardzo slaba gra w obrnie.
2. Mimo tego co napisalem wyzej, asta zasluguje na calkowite usprawiedliwienie, bo kryzys i spadek formy zdarzaja sie najlepszm. Asta potrafila przezwyciezyc swoja slabosc i odniesc dwa zwyciestwa.
and
2003.02.19 22:35:00
IP: 212.160.98.68
Nikt na szczescie rak nie zalamuje. Rozmawialismy juz w malym gronie, ocenialismy to spotkanie na chlodno, dyskutowalismy co dalej... Jutro jest zarzad klubu - zobaczymy, jak oceniona zostanie nasza i zespolu praca... I jakie cele wyznaczone zostana na nastepny sezon (na razie sa deklaracje Prezesa, ze walczymy o awans). Na pewno chcielibysmy utrzymac trzon zespolu i za rok powalczyc skuteczniej (juz bez kombinowania w trakcie sezonu)! Nie bedzie to latwe, bo podstawowym problemem jest siedem miesiecy przerwy w rozgrywkach. Koszykarze musza cos robic, od jutra znow wiec trenuja (przynajmniej ci z Przemysla - Puchalski, Przewrocki, Plocica, Galanty, Jakubow, Kindlik, Karmazyn i pozostali 17-latkowie). Zobaczymy co uda sie dla nich wywalczyc na zarzadzie... Napisy na koszulkach beda (T.U. Compensa), moze bedzie tez sponsor, ktory zabezpieczy 1/3 budzetu (gdyby byl awans, bylby na 90%). Jest szansa, ze zle nie bedzie...
DZIEKI ZA ZAUFANIE (to dla nas i ew. sponsorow najwazniejsze!) pzdr
55piotrass
2003.02.19 22:26:00
IP: 212.87.229.18
Mam pytanie: jeśli w meczach o I ligę będzie 2:2, wtedy mają decydować o awansie postanowienia zawarte w przepisach gry w koszykówkę. Jakie postanowienia? nie można było rozegrać finał systemem "best-of-five"?

moderator: postanowienia takie, jak wzięcie pod uwagę małych punktów. Najprościej mówiąc - ich różnicę. W przypadku remisu w małych punktach wg mnie powinna być grana dogrywka. Ale tego już w 100% pewny nie jestem.
KEVIN TURNER
2003.02.19 17:45:00
IP: 80.49.133.2
Brawo drkz, zgadzam sie z toba, juz slyszalem od jednego fana kopanej, ze teraz rozwiazuja kosza i kopacze walcza o 2 lige. Nigdy w zyciu!!! Koszykarze graja dla 1000 kibicow a kopacze dla 100. To powinno dawac do myslenia...
drkz
2003.02.19 11:46:00
IP: 80.49.78.135
Choć moja emocjonalna strona wciąż nie może uwierzyć w to, co się stało w niedzielę, to druga - ta zdroworozsądkowa - myśli już o przyszłości. Andrzeju! nie ma co załamywać rąk, co się stało już się nie wróci. Należy już myśleć o następnym sezonie by zespół był gotów do startu (aż) za 7 m-cy. Należy zadbać o to, co udało się zbudować w tym sezonie (ponoć miały być jakieś napisy na koszulkach ;-)).
PS. Nie dajcie powodu do radości piłkarzom.
Kibic_Znicza_Jarosław
2003.02.18 22:56:00
IP: 217.97.32.85
nieoficjalna strona Znicza Jarosław - www.mks-znicz.prv.pl
and
2003.02.18 21:08:00
IP: 212.160.98.68
wyjasnienie... "w tej", czyli w drugiej! Na pierwsza lige zaslugujemy, a o PLK (jesli jeszcze istniec bedzie ;/) moze tez kiedys pomyslimy.
and
2003.02.18 19:21:00
IP: 217.97.79.31
Dzieki za mile slowa, dzieki za krytyke.
Na pewno wszyscy chcieliby, by inaczej to sie skonczylo... Gdybysmy w Sosnowcu przegrali kilkoma punktami, na pewno inaczej by sie to skonczylo!
Jedno jest pewne: nie zalamujemy rak i zrobimy wszystko, by za rok wrocic do I ligi. Bo na gre w tej lidze Przemysl i kibice Polonii nie zasluguja!
pozdruffka...
andrzej...
and
2003.02.18 19:09:00
IP: 217.97.79.31
Nikt w klubie nie zwala winy na system rozgrywek. Od pocztaku wiedzielismy, jak to ma wygladac. Przedstawiciel Polonii byl na przedsezonowym spotkaniu w PZKosz - byl nim wiceprezes Polanski (on, razem z p. Lewickim jeszcze wtedy rzadzili przemyska koszykowka; Marek Sliwinski nie byl wtedy jeszcze kierownikiem sekcji, ja w ogole nie dzialalem w klubie!).
Co do szkolenia wlasnych wychowankow... Nie jest z tym jeszcze zle! Zreszta dwoch sposrod trzech liderow Polonii to wychowankowie (Przewrocki i Plocica). Daniel Puchalski ozenil sie z przemyslanka i tez nie chcialby juz grac w jakimkolwiek innym klubie. Koncepcja chyba nie byla wiec zla?!
Co do Daniela Puchalskiego: Sosnowiec jest mu winny jeszcze rownowartosc co najmniej trzech takich tablic. A jego slabsza gra w pierwszym meczu w Sosnowcu to wynik tego, ze przez trzy tygodnie wlasciwie nie byl w stanie trenowac (problemy z kregoslupem). W Przemyslu rzucil 18 pkt. - chyba niezle, zwazywszy, ze dostal w calym meczu dwie pilki pod kosz
lucek
2003.02.18 17:25:00
IP: 80.48.201.2
No to dogrywka w Bytomiu sie wyjaśniła.Wszystko było oK.Sedziowie i komisarz są debeściarzami.
Szkoda tylko tego paranoicznego systemu "mecz i rewanż"który nie daję żadnego przywileju drużynie z wyższego miejsca.Bo przecież w dzisiejszych czasach trudno nazwać przywilejem rewanżowy mecz grany w domu.Czasami i to nawet często taki pseudo handickap paraliżuje poczynania gospodarzy i wcale nie ma pewności ,że wygrają mecz wyżej niż przegrali na wyjeździe.No ale to historia.Teraz w bezposredniej walce o I ligę gra się 1-1-1-1 na przemian.Z tym ,że gdy będzie 3;0 czwartego meczu nie rozgrywa się.W przypadku 2:2 decyduje lepszy stosunek koszy zdobytych do straconych ze wszystkich czterech meczy.Gospodarza pierwszego meczu wyłania się w drodze losowania.Ciekaw jestem kto zaczyna pierwszy?????????????Może redakcja już wie?
NIEDZWIADEK
2003.02.18 13:03:00
IP: 80.49.133.2
K...a dlaczego mamy dalej grac w tej pszenno-buraczanej, zniczowo-kominkowej lidze???!!!!Koszykarskie zadupie!!! Dlaczego mecz, ktory mial byc wielkim swietem byl egzekucja??!!! A wystarczylo przegrac tylko 5. Ale gdyby babcia miala penisa to by grala w tenisa. Za rok dokopiemy wszystkim.
dziadzia
2003.02.18 11:50:00
IP: 213.76.48.115
Jak wynik meczu bobry-siarka w regulaminowym czasie był 3 pkt dla bobrów to dogrywka jak najbardziej prawidłowa moje niedopatrzenie ponieważ myślałem ,że w regulaminowym czasie był remis i stąd te wątpliwości
shadow
2003.02.18 10:55:00
IP: 193.219.28.146
dzieki dzadzia za uznanie teraz wiesz ze tytan jest mocny. powodzenia i zycze awansu
adamrulezz
2003.02.18 10:50:00
IP: 195.116.16.16
do redakcji: mam pytanie ile druzyn spada z 2 ligi z kazdej grupy??? i czy są jakies baraże z 3 ligowcami?? z góry dziekuje za odp

od redakcji: przed rozgrywkami zadne baraze nie byly planowane, a z kazdej grupy sapda jedna, najslabsza ekipa - czyli w sumie 4 zespoly opuszczaja 2 lige.
Tom
2003.02.18 02:05:00
IP: 217.99.45.80
Napiszcie jaki był wynik Bobry-Siarka w normalnym czasie gry? Ale skoro była dogrywka to powinien być 75:72, gdyż zawsze było tak ,że przy równej liczbie punktów awansował ten kto zdobył ich więcej na wyjezdzie.
Zagłębiak
2003.02.18 01:31:00
IP: 80.55.133.70
Ale się mister AND użala nad "Niedżwiadkami" ojejku jejku. Poprostu przegrali dysponując niezłym składem i tyle.Ta porażka Polonii choć w części rekompensuje Zagłebiu fakt spuszczenia nas przez Polonie z ekstraklasy pare sezonów wstecz.Szczególne podziękowania dla bohatera Reality show w TVN. Danielu spisałeś sie na medal, spłaciłeś dług za te rozwaloną tablicę z playoffów z Komfortem Stargard.
skarabeusz
2003.02.18 00:05:00
IP: 195.114.179.173
do dziadzia i redakcji: zanim wypowiecie się autorytatywnie (szczególnie redakcja) to proponowałbym po pierwsze: zapoznać się dokładnie z regulaminem, a po drugie: zapoznać się z przebiegiem meczu. Otóż w Tarnobrzegu Siarka wygrała 3 pkt, a w Zabrzu w normalnym czasie gry wygrał MOSiR Zabrze również 3 pkt. Dlatego też w związku z powyższym, że wynik był nierozstrzygnięty po dwóch meczach, zarządzono dogrywkę. Szanowna Redakcjo bardzo proszę, szczególnie Was, ponieważ tak jak dziennikarze w TV, gazetach, itp. jesteście opiniotwórczy i atmosfera wokół meczy, (czyli zawodników, trenerów, działaczy i innych osób związanych z naszą dyscypliną) w bardzo dużej mierze zależy od REDAKTORÓW, zastanówcie się dwa razy zanim wydacie jakąkolwiek opinię ! To nie jest przedszkole! Zastanówcie się nad tym, pozdrawiam.

od redakcji (Duch): jezeli faktycznie tak bylo to zwracamy honor :) ale tak czy sial PZKosz dal ciala i to nie raz w tym sezonie w przepisach dot. 2 ligi :(
Domin
2003.02.17 23:55:00
IP: 217.97.32.85
Keras Ty sie od Znicza od..... bo w niedziele i sobote pokazali ze maja najlepsza publicznosc w II lidze w grupie D conajmniej - nie wiem jak w innych grupach wyglada doping, a jak nie wierzysz to wejdz na www.mks-znicz.prv.pl i poogladaj sobie zdjecia
luculus
2003.02.17 23:41:00
IP: 80.48.201.2
Ale sie Pan and ( Andrzej O.)rozpisal.Nie lepiej szkolić własnych wychowankow niż kontraktować obcych i mieć ból głowy czy sie zrobiło dobrze czy źle.???
Ja uważam ,że to,że Polonia i Bobry nie awansowaly pomimo zajęcia 1 miejsc w swoich grupach to wina systemu rozgrywek w tej fazie gier.Powinni grać co najmniej do dwóch zwycięst z handickapem trzeciego meczu u "wyższego".A tak zrządził przypadek i oba kluby z pierwszych miejsc przepadły.Jednak wine ponoszą przedstawiciele tych klubów których w maju nie było przy ustalaniu systemów rozgrywek w PZKosz. na sez.2002/2003.Jeżeli ktoś wykaże swoją wyższość w trzech meczach to jest to OK,w przeciwnym razie jest to przypadek lub FUX.Pozdrawiam podkarpackie i...podsuwalskie.
PS.
W drugim meczu przy remisie BOBRY - SIARKA popelniono kardynalny błąd.Mecz powinien zakończyć sie remisem i Siarka ma awans bez jakiejkolwiek dogrywki.Tak mówi regulamin PZKosz, w przypadku gry mecz i rewanż.Dobrze ,że Siarka wygrała bo inaczej AFERA z komisarzem i
omirek
2003.02.17 20:05:00
IP: 62.233.185.146
Cóż jakby nie patrząc przemyskie niedżwiadki znowu zawiodły a Zagłębie które miało grac o utrzymanie jest wśród 4 najlepszych drużyn II ligoqwych, teraz wystarczy wygrac z siareczka i jestesmy w I lidze, gratulacje koledzy, pozdrawiam paweł
KrUgEr
2003.02.17 18:58:00
IP: 217.99.206.223
Śmeszna jest wypowiedź odnośnie polonii w-wa. Chyba nie bardzo zasługuje na I-wszą ligę skoro w pierwszym meczu przegrała z Kwidzynem różnicą ok 30 pkt, a w drugim na własnym podwórku 14. Widać są zespoły lepsze np właśnie basket kwidzyn :) Ciekawa będzie walka z astorią... :)
KEVIN TURNER
2003.02.17 18:09:00
IP: 80.49.133.2
A ja uwazam, ze zwalanie winy na dzialaczy i trenera jest bez sensu. Oceniajac sezon na chlodno nalezy przyznac, ze dzialacze i trener spisali sie na medal. Ci pierwsi sprawili, ze koszykowka nie umarla a pan Zamirski madrze prowadzil zespol. Jesli ktos tu pisze, ze trener za duzo krzyczy i ma pretensji do zawodnikow to proponuje mu popatrzec na coacha siarki (pana Pyszniaka) jaki on jest "spokojny i kulturalny" wobec swoich podopiecznych. Za wczorajsza egzekuzje ponosza wine tylko zawodnicy, ktorzy zagrali jak zoltodzioby.
and
2003.02.17 17:10:00
IP: 213.76.239.25
Gdy pojawila sie mozliwosc zakontraktowania Tomka Przewrockiego, nie moglismy tego nie zrobic!
Bledna byla jednak koncepcja jego wykorzystania...
Niepotrzebnie byl on kreowany na lidera, zawodnika, ktory ma brylowac w ataku i w obronie... Bo mielismy juz dwoch liderow: grajacego z pozoru toporna koszykowke Daniela Puchalskiego i grajacego z pozoru latawcowa koszykowke Grzeska Plocice... Tomek powinien więc - po kontuzji Daniela Niemca - grac tak jak Daniel Niemiec, czyli konczyc czasem mecz z zerowym dorobkiem punktowym, ale robic taka robote, ze nikt kto zna sie na koszu nie mialby watpliwosci, ze to on jest gwiazda tej druzyny, ze bez niego ten zespol funkcjonowalby znacznie gorzej...
Dla jednego Tomaszka mozna bylo burzyć koncepcje gry oparta na dwoch liderach (swietnie dotad wspolpracujacych ze soba)... Mozna bylo burzyc te koncepcje, by optymalnie wykorzystac mozliwosci Tomka... Ale nie momozna bylo tego robic kilka czy kilkanascie dni przed najwazniejszymi w sezonie meczami!
and
2003.02.17 17:10:00
IP: 213.76.239.25
Podstawowe pytanie, jakie zadajemy sobie po wczorajszej porazce, to pytanie, jaki wplyw na postawe zespolu mialo przyjscie Tomka Przewrockiego i Artura Mikolajki...
Przyznam, ze plulibysmy sobie dzis w brode, gdyby dwa tygodnie temu Daniel Niemiec nie doznal kontuzji, ktora wykluczyla go z gry w tym sezonie. Wtedy sprawa bylaby prosta: niepotrzebnie kombinowalismy, mieszalismy w czyms, co dobrze funkcjonowalo...

Ale bez Daniela Niemca (ktory byl bardzo waznym ogniwem zespolu) i bez wzmocnien, tez nic z awansu by nie bylo... Bo nie byloby po prostu kim grac... Koncepcja przed sezonem byla taka: kontraktujemy pieciu ludzi, ktorzy wiedza o co w koszykowce chodzi (zamiast osmiu czy dziewieciu przecietnych grajkow), a pozniej uzupelniamy zespol jeszcze jednym, dwoma ludzmi, ktorzy sprawia, ze nawet przy problemach z faulami bedzie kim grac w polfinalach i finalach przez 40 minut (bo tu nie liczy sie tylko zwyciestwo, ale i roznica punktowa)...
and
2003.02.17 17:06:00
IP: 213.76.239.25
Co do Mariusza Zamirskiego... Juz po meczu w Sosnowcu byly pretensje do coacha, ze ten - przy kilkunastopunkowym prowadzeniu - kryczal na zawodnikow, ze nie zawsze ustawiaja sie jak powinni, ze popelniaja bledy w obronie. Moze trener rzeczywiscie wprowadzal tym nerwowa atmosfere, ale Mariusz mial racje! Bo juz w Sosnowcu widac bylo, ze Polonia gra inaczej, ze - w przeciwienstwie do poprzednich spotkan - bazuje glownie na rzucie z dystansu (do przerwy 6 "trojek" i 17 punktow przewagi, po przerwie ani jednej trojki i dramat).
Juz wtedy widac bylo, ze zwyciestwo w Sosnowcu jest rezultatem nie tyle rewelacyjnej gry Niedzwiadkow, co fatalnej skutecznosci gospodarzy (Rakoczy chwalil zespol Zaglebia po porazce w Sosnowcu, mowil ze zabraklo tylko skutecznosci: 3/25 za 3... po meczu w Przemyslu musze przyznac, ze mial racje).
Dramat zaczal sie wiec juz wczesniej... Szkoda, ze dopiero teraz to sobie uswiadamiamy...
and
2003.02.17 16:59:00
IP: 213.76.239.25
Do MKS: nie "wykrzykiwalem" ze jestesmy jedna noga w I lidze, tylko ze jestemy jedna noga w finale ;) Przyznaje ze to nie bylo najrozsadniejsze (dodatkowa mobilizacja gosci). Coz... widac, za malo w zyciu widzialem.
Wiem jedno: Zaglebie nie mialo prawa wygrac w Przemyslu... Po meczu w Sosnowcu wszyscy mielismy koszykarzy Zaglebia za jelenii, ktorzy nie potrafia grac w koszykowke. Stad najpierw brak koncentracji, pozniej zaskoczenie, szok, paraliz i kleska...
Nie ma dwoch zdan... To jest nasza (Orzechowskiego, Sliwinskiego, Zamirskiego, zawodnikow) porazka...
MKS
2003.02.17 16:19:00
IP: 195.205.30.247
Polonia Przemyśl zagrała najsłabszy mecz w sezonie i nie da sie tego ukryc Polonia była okreslana przez wielu pewnym kandydatem do finału i awansu ale okazało sie ze niewystarczy rozkrzykiwac ze polonia jest juz jedna noga w I lidze(jak to czynił p Orzechowski).Przemyskie niedzwiadki od pierwszych minut meczu grały spiete bez pomysłu i bez woli walki natomias pan zamirski (od niedawna prezes hali sportowej) podczas przerw zamiast ustawiac gre poloni potrafił miec tylko do nich pretensje niestety wygrał ten zespół ktury miał wiecej szczescia a nie był nocniejszy dopisali tylko kibice ktorzy glosno dopingowali zespol kilka sekund przed zakonczeniem meczu doszlo do nieprzyjemnej sytuacji kiedy wsciekli anty fani koszykowki postanowili urzadzic sobie z parkietu wybieg dla bezmuzgich idiotow a wine za to w duzej mierze ponosi klub ktury nie zapewnial bezpieczenstwa pozostaje czekac co bedzie dalej.
MKS
dziadzia
2003.02.17 15:38:00
IP: 213.76.49.241
Pierwszy mecz w Bydzi szczęśliwe losowanie , myśle że skończy się 3:0
ambasador
2003.02.17 14:16:00
IP: 213.25.104.4
Pewnie mało widziałeś meczów drugiej ligi grupy D. Mecz Polonii po prostu nie wyszedł.Zdarzają się czasem słabe dni. Jestem pewien, że gdyby doszło do trzeciego meczu między Polonia-Zagłębie, na sto procent wygrałaby Polonia. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że w takim zespole jak Kominki grają zawodnicy, którzy w poprzednich klubach nie raz udowodnili, że zasługują na miano liczących się graczy. Ten sezon Kominkom po prostu nie wyszedł, gdyż podstawowi gracze byli kontuzjowani, a za szybko wrócili do gry i nie mogli pokazać tego, co rzeczywiście potrafią. Szkoda Polonii, bo wraz z Astorią-Bydgoszcz zasługuje na pierwszą ligę.
Marek
2003.02.17 14:13:00
IP: 212.122.196.91
Relacja z meczu Astoria - Tytan oraz terminy i miejsca finałów Astoria - Basket na www.astoria.e-basket.pl. Zapraszam!
dziadzia
2003.02.17 12:28:00
IP: 213.76.50.19
pytanie do redakcji:dlaczego w meczu siarka bobry była rozgrywana dogrywka skoro w 1 meczu siarka wygrała a w 2 był remis to siarka powinna awansować bez żadnej dogrywki.Ciężko zrozumieć ten regulamin

od redakcji: nam tez bardzo ciezko zrozumiec wiele decyzji, zasad, regulaminow itp. dotyczacych rozgrywek 2 ligi ;)

p.s. sprawa juz wyjasniona chyba - w jednym i drugim meczu roznica na koniec byla 3-punktowa i stad koniecznosc rozegrania dorgrywki. Dziekujemy za informacje :)
dziadzia
2003.02.17 12:24:00
IP: 213.76.50.19
Gdy przeczytałem w gazecie częstochowskiej że astoria-tytan to był przedwczesny finał to potraktowałem to z przymrużeniem oko.Po dłuższym jednak zastanowieniu stwierdzam,że rzeczywiście żadna z drużyn nie zagrała w Bydgoszczy w tym sezonie z taką wiarą i takim szczęściem jak tytan-ludzie co im wpadało-dlatego ta opinia nie wydaje mi się już tak niedorzeczna.Tak jak powiedział mój kolega zomo w koszykówce nie można pozwolić przeciwnikowi na uwierzenie ,że można nawiązać walkę a na to pozwolili tytanowi zawodnicy asty w 4 kwarcie meczu w czewie.Ps Misiek jak będziesz znał wynik losowania ,kto 1 gospodarzem finału to podaj z góry dzięki
xxx22
2003.02.17 10:26:00
IP: 81.15.200.3
ale polonia przemysl jest slaba!!!!! i pomyslec ze sie stawiali do astorii hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
keras
2003.02.17 00:20:00
IP: 156.17.236.203
Bardzo sie ciesze ze nie widzialem tego meczu! Gratuluje panu Plocicy wspanialego wystepu i kolejnego roczku rywalizowania ze zniczem jaroslaw czy jakimis kominkami!!
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl