gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Spotkanie Mirosława Lubińskiego z kibicami/ 2010-11-26 16:08:19 / Marcin Durczak /

W najbliższą sobotę (27.11.) o godzinie 17:00 w klubie Warka na Piaskowej Górze odbędzie się spotkanie kandydata na Prezydenta Wałbrzycha z kibicami Górnika Wałbrzych. Gośćmi będą między innymi Mieczysław Młynarski, były piłkarz Michel Nykiel, piłkarze Górnika Wałbrzych. Serdecznie zapraszamy.



<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
TomekGórnik
2010.12.02 22:47:10
IP: 89.174.99.38
Płetwa - pomieszkasz choć trochę w Jeleniej Górze to zrozumiesz...to miasto, które od lat ma po prostu swoją markę znanego jakby nie było ośrodka turystycznego. Ma już w swoich granicach i w bezpośrednim sąsiedztwie masę hoteli. Jelenia Góra jest choćby lepszą wizytówką wizualną i historyczną - powoduje to większa liczba zabytków, historia miasta, zabytkowe i ładnie architektoniczne centrum itd, itd. na ten temat można referat napisać.
No właśnie rozliczasz...to dla czego nie patrzysz na to że na miarę swoich kompetencji, które posiada wykonał robotę. Walczył zarówno o grodzkość jak i o obwodnicę. Efektem tego są gotowe projekty ustaw, wcześniejsze wizyty osób wizytujących ten teren z rządu, czy wszelkie przygotowane dokumenty dot. odzyskania grodzkości. To wszystko utknęło w rządzie, na górze. Rozliczacie człowieka za coś co nie jest w jego kompetencjach. Kruczkowskie wielokrotnie o tym mówił i przedstawiał wszelkie dokumenty i informował o postępach w ww. sprawach. Spotkamy się kiedyś to możemy porozmawiać, albo wpadnij do mnie do pracy ;)
co do sprawy, która wyszła na jaw wczoraj... jak napisałem wcześniej brak słów na zachowanie Ludwiczuka..po prostu. Wygląda na to że jest skończony i dobrze bo takich nam nie potrzeba. Ja również nie wiążę tej rozmowy bezpośredni z Kruczkowskim...Rosiak, Ludwiczuk i Lubiński to ludzie, którzy dosłownie po trupach chcą dojść do celu, i nic innego się nie liczy, Kruczkowski (w co pewnie większość mi nie uwierzy i spotka się to z wielką krytyką mojej wypowiedzi) to zupełnie inny charakter człowieka, kompletnie inny typ...zdecydowanie spokojny, wyważony, to typ, który z takimi przekrętami by sobie po prostu nie poradził! Nie ma takiej przebojowości, haryzmy, obycia, takiego czuja do matactw...za to na pewno prezentuje wyższy stopień kultury. KTo miał doczynienia z tą czwórką Panów myślę że bez trudu przyzna mi rację.
acha... i nie jest to zaślepienie przez Kruczkowskiego, jeżeli lepszy byłby Lubiński to powiedziałbym że jest lepszy i tyle...każdy ma swoje zdanie na ten temat, a ja jestem bogatszy o doświadczenia z tymi Panami...tyle. pozdrawiam i każdemu przede wszystkim życzę pójścia na wybory bez względu na to kto jest jego kandydatem. Niech wygra demokracja i nasz głos, moim zdaniem właśnie po takiej aferze miekszańcy Wałbrzycha tym bardziej powinni pójśc na wybory pokazać że są olbrzymią siłą i że nie można ich lekceważyć to to oni decydują o ich być albo nie być:)
1414
2010.12.02 17:53:10
IP: 83.5.234.23
do styrliz -> nie ma sprawy...

do dh -> tutaj masz link co do ulicy Gdanskiej:
http://www.nww.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=15724&Itemid=57

do D..k -> predzej Ludwiczukowi do Nikosia Dyzmy z kreacji Czarka Pazury :))
do Ducha -> taki sposób głosowania tez jest jakims wyjsciem...

A na koniec to:
"Ludwiczuk: (..), tak samo jak mówią w Wałbrzychu, że ja zje.... koszykówkę. Ja wyje... Górnika Wałbrzych w koszykówce." - rzadka spotykana chwila samokrytyki
jeszcze senatora....
styrlitz
2010.12.02 17:50:44
IP: 83.5.227.243
Ha,no i Roman Wałbrzych wypromował.We wszystkich wiadomościach dzisiaj mówią o naszym mieście.Nareszcie.
Płetwa
2010.12.02 16:21:13
IP: 78.8.228.6
Tak w ogóle żeby było jeszcze bardziej śmiesznie, Kruczkowski po aferze z Ludwiczukiem.. stwierdził, że Rosiak zagrał nieładnie, robiąc tak przed wyborami. Hahahaha. ;d
Płetwa
2010.12.02 14:09:38
IP: 78.8.228.6
Do Tomka: Zbyt mocna konkurencja? A w czym przykładowo Jelenia Góra miała większe szanse od Nas?? Tam też kompleks sportowy dopiero powstaje, budują hotele..
Co do obwodnicy, czy grodzkości- ja nie patrzę na to, czy to należy do miasta czy nie, ja po prostu rozliczam Pana Kruczkowskiego z obietnic jakie składał przed wyborami 4 lata temu. Nie wywiązał się z nich, więc dla mnie sprawa jest prosta- nie nadaje się na włodarza naszego miasta.

Do ALOHA- radził bym, żebyś bardziej śledził naszą prasę, która porusza temat wyborów. Lubiński jasno zadeklarował, że dokończy rozpoczęte inwestycje, które zaczął Piotr Kruczkowski.

Ja tutaj nie chcę reklamować czy też zmuszać kogoś, by głosował na kandydata z WWS. Każdy jest wolny i ma prawo zagłosować na kogo tylko chce. W moim przekonaniu to Mirosław Lubiński jest lepszym kandydatem od pinokia.
D...k
2010.12.02 12:53:41
IP: 178.235.49.103
No cóż i tym sposobem Pan Roman zakończył swoją obecność w polityce i w życiu publicznym. Myślę jednak, że ta sprawa nie będzie miała wielkiego wpływu na życie polityczne w naszym mieście, gdyż tak naprawdę to stało się jedynie to, że pewien zakamuflowany dotąd pan pokazał, iż jest typowym Nikodemem Dyzmą, który przypadkiem z rynsztoka trafił na salony. Nie sądzę również, aby ta sprawa w jakiś istotny sposób zaszkodziła Panu Kruczkowskiemu - no chyba, że mieszkańcy naszego miasta są wyjątkowo mało inteligentni… Śmiem nawet domniemywać, że paradoksalnie może to bardziej zaszkodzić niż pomóc szemranemu duetowi Lubiński-Rosiak.
Po tym, co się stało, jestem jeszcze bardziej przekonany, że w niedzielę oddam swój głos na obecnego Prezydenta, ale moja optyka na całe tegoroczne wybory znacznie się zmieniła i dopiero teraz dostrzegam, iż najlepszym kandydatem był jednak Patryk Wild. Myślę, że gdyby pierwsza tura wyborów odbyła się teraz, to jej wynik mógłby być zupełnie inny.
kibic
2010.12.02 09:53:23
IP: 195.177.83.221
i co kolego tomekgornik? Jak sie zaopatrujesz na to co powiedzial Ludwiczuk? Kruczkowski dalej czysty i odpowiedzialny czlowiek? Jasno i otwarcie Ludwiczuk mowi o stoleczkach, spoleczkach i o tym ile sil wylozyli na oczernianie Rosiaka. A w gazetach pisze i apeluje o czysta merytoryczna kampanie. Czy gazetka powiatowa DB jest czysta kampania? Klam z Pinokia az tryska, a ja nie lubie kiedy mnie sie klamie i robi ze mnie idiote. Mowie stanowcze nie jezeli chodzi o okradanie mnie z moich pieniedzy. Setki tysiecy nagrod dla kolegow ze spolek, a dla Gornika problem jest gdy trzeba dofinansowac. Dossc tego dziada. Tak juz to jest, ze kazdy prezydent jest weryfikowany przy kolejnych wyborach. Czy Kruczkowski sie sprawdzil przez 8 lat? Nie. Stanowczo nie. Jaki bedzie Lubinski? Lepszy czy gorszy nikt nie potrafi tego stwierdzic. Dopiero jak zostanie prezydentem bedzie mozna go oceniac. Bedzis laby to dostanie czerwona kartke. Kruczkowski byl i jest slaby i siedzial za dlugo. Powinien dostac kare przy drugiej kadencji. Przy trzeciej juz trzeba tego dopilnowac. Zasluzyl na 3 kadencje? A co powiesz na nagrania kupowania glosow wlasnie na podgorzu przez Ewangeliu i Glaba. Nic do dodanie w tym temaci? Agitacja koscielna. Kruczkowski sam przyznal, ze rozmawial o ratowaniu przyszlosci Walbrzycha z czarnymi. Same waly. A to jeszcze nic. Ludwiczuk to tylko mala szuja, ktora sie ujawnila. Wsrod obecnie zasiadajacych sa gorsze. Przyklad Torbus. Dwoch innych od kupowania glosow wymienilem. Sa gotowi sprzedac kazdy ideal, kazdy stolek, ay tylko byc przy korycie. Zadnych zasad moralnych nie maja, robia tylko dorba mine do swojej gry. Liczy sie koryto na nastepne 4 lata. W debacie o obsadzaniu stanowisk w spolkach, Kruczkowski powiedzial, ze ma w glowie juz ekipe. Ludwiczuk powiedzial, ze bedzie usadzal ludzi za pomoca konkursow, gdzie bedzie liczyla sie wiedza, doswiadczenie i merytorycznosc, a nie przynaleznosc partyjna. Pisz sobie co chesz, ale chyba za czesto w Walbrzychu nie przebywasz, wiec nie rob tu agitki czlowiekowi, ktory w oczach walbrzyskich kibicow nie zasluguje na bycie prezydentem naszego ukochanego miasta. ten czlowiek nie ma honoru, a sport ma gleboko w powazaniu co udowodnil juz niejednokrotnie.
ALOHA
2010.12.02 08:28:27
IP: 78.88.213.201

Ok Roman to ..., ale on w tej rozmowie obraża Kruczka jego żonę Schetynę i wielu innych. Także wystarczy ruszyć głową żeby zorientować się że on grał na własną rękę i to na maxa pod siebie. Nie wiązałbym tego z kampanią Kruczka.
Wracając jeszcze do Obietnic Mirosława to Duchu, Płetwo i inni Panowie czy któryś z Was czytał jego program wyborczy. Nie ma w nim słowa o Aqua Zdroju i Starej Kopalni. I tu mam pytanie bo rozumiem że zależy Wam na dobru klubu, rozumiem że pogodziliście się na grę koszykarzy już zawsze w OSiRze na Wysockiego, bo jeżeli nie ma Aqua Zdroju to nie ma hali, basenu i boisk treningowych. Proszę o zastanowienie ... od ducha: ale ja nie popieram ani jednego ani drugiego :) Stara Kopalnia oby nie byla finansowa kula u nogi i zarabiala na siebie, a lokalizacja Aqua jest wg mnie zlym pomyslem, bo z Podzamcza szybciej dojade do Swodnicy niz na Bialy...
ide zaglosowac, ale oddam glos niewazny i napisze zdanie co o nich mysle :P zachecam innych do tego :) jak ktos kumaty zobaczy kilka tysiecy niewaznych glosow (czyli komus chcialo sie ruszyc na glosowanie, ale nie mial na kogo oddac glosu), to moze pojawia sie kandydaci cos warci...

tomekgornik
2010.12.02 00:38:53
IP: 89.174.99.38
no to nam się Romek L. popisał... brak słów...wiadomo było jaki jest, ale to co zostało opublikowane,,,szkoda gadać...
do Płetwy: przykłady, które podałeś ni jak się mają do działania prezydenta: obwodnicy nie może wybudować miasto, to drogi należące do Krajowej Dyrekcji Dróg i Autostrad...póki w Warszawie nie zapadnie decyzja to jakikoliwek prezydent czy burmistrz danego miasta może sobie walczyć i walczyć...to samo jest z grodzkością...to rząd na mocy ustawy musi przywrócić nam grodzkość, a nie prezydent...odzyskiwanie grodzkości Wałbrzycha jest na takim etapie że prezydent miasta nie ma już nic do powiedzenia...baza dla Euro2012 w Wałbrzychu? to akurat od początku była ściema..była jasne od samego początku że nie mamy żadnych szans bo tu konkurencja była zbyt mocna.
acha! to uwaga do wszystkich...ja nie jestem zwolennikiem jakiejkolwiek partii..daleko mi do PO tak samo jak do PiS, SLD, czy innych dziwnych politycznych wytworów...zawsze głosuję na człowieka jego potencjał umiejętności, doświadczenie i wiedzę, albo na mniejsze zło...bez względu na to kogo reprezentuje :)
Płetwa
2010.12.01 21:57:44
IP: 78.8.63.86
Co do Romka, to ja proponuję to oblać. ;D
styrlitz
2010.12.01 20:47:41
IP: 83.4.80.179

Duszku dziękuję.Cieszę się tak jak i Ty pewnie z tego,że ktoś Pięknego R wy.....chał.Panowie,zwolennicy Pinokia co wy na to????? ; od ducha: no romek kretacz trafil na godnego przeciwnika ;)


styrlitz
2010.12.01 16:04:34
IP: 83.5.240.237

1414 dzięki za link z kazaniem.Teraz bez zmrużenia oka głos oddam na mojego imiennika. ; od ducha: Mirek specjalnie dla Ciebie http://walbrzych.naszemiasto.pl/artykul/681646,walbrzych-korupcja-polityczna-senatora-rp,id,t.html - ogolnie brak slow... jest tez (niestety) wzmianka o Górniku.

 

Płetwa
2010.12.01 12:57:19
IP: 87.105.51.66

Ja się zapytam tylko co takiego dobrego Kruczkowski zrobił dla miasta? I czy On nie rzuca słów na wiatr? Ok przyznam, że drogi w mieście są lepsze, ale to nie załatwia sprawy! Piotr Kruczkowski, jeszcze jak pierwszy raz został prezydentem, obiecywał wybudowanie obwodnicy. Minęło 8 lat i co? Obwodnicy jak nie było, tak nie ma. Co jest jeszcze bardziej śmieszne, wykorzystuje teraz atut wybudowania obwodnicy do swojego programu... Kolejna sprawa: nasz szanowny Pan Prezydent obiecywał odzyskanie grodzkości. I co? Minęły 4 lata, grodzkości nie ma. :) Czy to nie jest rzucanie słów na wiatr?? Następna sprawa: Wałbrzych miał ogromną sprawę bycia bazą przygotowawczą, dla którejś z reprezentacji występującej na EURO 2012 i co? Oczywiście Wałbrzych musiał to zlekceważyć, a były przez to ogromne szanse na pieniążki, co wykorzystała np. pobliska Jelenia Góra. O samym sporcie w mieście już pisałem, a zresztą tylko głupek nie wie jak wygląda sytuacja. Kruczkowski miał dla siebie 8 lat, starczy. :)

Co do Lubińskiego, owszem zniechęca mnie to, że jest on powiązany z Lewicą- partią, która wedlug starszych mieszkańców zaczęła niszczyć nasze miasto. Ale teraz mamy inne czasy, głęboko wierzę, że Lubiński po wygraniu wyborów zacznie realizować swoje obietnice, bo program wyborczy ma na prawdę ciekawy. Co z tego, że Rosiakowie są za jego plecami? Mnie to w cale nie przeraża, bo przecież to nie od nich będzie zależała przyszłość miasta. Zresztą, patrzycie na te negatywne postacie, ale przecież są też bardzo pozytywne, jak chociażby Michel Nykiel. Także podczas wyborów mogliśmy zauważyć, jak wiele młodych osób startowało z partii WWS. Jak dla mnie to o tej partii dobrze świadczy. No i to tyle, pozdro Marcin i cierpliwości, to potrwa tylko do niedzieli. :)) ; od ducha: mimo wszystko licze takze na komentarze powyborcze :P


dh
2010.12.01 09:26:57
IP: 83.10.86.165
Osobiście nie miałem do czynienia jak większość z nas z kandydatami. Członkowie moje rodziny mieli. Pisząc krótko Pan L. okazał się człowiekiem rzucającym słowa na wiatr, a obecna jego współpraca z Rosiakami to wg mnie ostateczny sygnał,że ten człowiek się nie nadaje. Nie z takim zapleczem. Zdaję sobie sprawę, że w niedzielę głosujemy na mniejsze zło. Hasła rzucane przez Pana L. są populistyczne. Z drugiej strony boli mnie bardzo niewielkie wsparcie sportu przez miasto... do 1414: bardzo dziwny ten twój wpis. Przecież każdy wie, że Pasaż Gdański z zadaszeniem nie powstał bo mieszkańcy tamtejszych kamienic powiedzieli mu stanowcze "nie". Nie rozumiem więc dlaczego wypisujesz, że to niespełniona obietnica prezydenta
KSG
2010.12.01 02:28:11
IP: 178.182.27.181
do Tomek.Przez myślenie takich jak ty PO wygrało.Dla mnie jesteś osobą tragikomiczną..
TomekGórnik
2010.11.30 23:06:41
IP: 89.174.99.38
styrlitz...gwarantuję że nie jestem zaangażowany w żadną kampanię...ani w tą popierającą Kruczkowskiego, ani w tą anty Lubińską...po prostu na gruncie zawodowym (turystyka i kultura) miałem do czynienia zarówno z jednym Panem jak i z drugim...miałem okazje poznać ich, ich poglądy i zachowania, siłą rzeczy interesuję się sprawami samorządu. Mam wiele wspólnego z jedną z organizacji pożytku publicznego i jednocześnie organizacją pozarządową, która ściśle współpracuje i współpracowała z ludźmi na różnych stanowiskach nie tylko w Wałbrzychu...bardzo dużo jeżdżę po kraju...obserwuję, porównuję i uwierzcie że wiem co mówię... uwierzcie że chciałbym się mylić, ale na tyle co miałem okazję poznać Pana L. to to naprawdę jest bardzo nieodpowiednia osoba na to stanowisko..
1414
2010.11.30 22:14:08
IP: 83.5.224.204
Taak artykuł w "DB" ma byc argumentem przemawiającym za Pinokiem..Tym samym Pinokiem, który zapewniał że nie będzie prowadził brudnej kampani? Śmieszne... W każdej rzetelnej, szanującej sie gazecie autor podpisuje swoj artykuł. Ten jest anonimowy..Zastanawiajace jest czego wstydził sie, lub obawiał artykuł tego dzieła?
Swoją bezstronnościa i rzetelnością dziennikarska przypomina to gazety z systemów totalitarnych i ich artykuły potępiajace i szkalujace "wrogów ludu".. Innymi słowy swoją jakościa przypomina on PRL-owski papier toaletowy... Jeszcze jedno, redaktorem naczelnym "DB" jest Robert Radczak, do tej pory słuzacy wiernie Słoneczku Sudetów..

A co do jednego z bohaterów tego wydania tejze gazetki.. Oto link:

http://yourluxury.home.pl/x/zli.jpg

Wychodzi na to, ze Longin najlepszym przyjacielem Kruczka był...Krótka pamiec ma Kruczek i bardo selektywną.
I jeszcze jedno, ktoś tu poruszył temat agitacji wyborczej w kościele. Kolejny przykład brudnej kampani wyborczej.Oto link:

http://www.youtube.com/watch?v=dD_PS0rzBio

Zastanawiam sie jak sie czuł ów klecha po ogłoszeniu w Wałbrzychu koalicji PO-SLD? Jakiś kac moralny? Chciałbym w to wierzyc.

Brak większości w Radzie Miejskiej ? Zaden problem . Pinokio i jego partyjni koledzy pokazali w jaki sposób zapewnić sobie wiekszość w tejze radzie lub w radach nadzorczych spólek miejskich. Wystarczy zaproponować odpoiednie stanowisko w miejskiej spólce i ma się potrzebny głos/głosy. Tak więc droga została skutecznie przez Pinokia przetarta...

Jak się maja starania o odzyskanie grodzkosci przez Wałbrzych - jedno ze sztandarowych haseł Kruczka, w świetle jego świeżej koalicji z SLD, które to tą grodzkość zniosło ? Odłożymy ad acta, pozwolimy umrzeć smiercia naturalna byle tylko utrzymac sie u władzy...

Swego czasu można było w autobusach MZK zobaczyc plakat zasponsorowany przez Ratusz z takim hasłem:"Klniesz na dziurach? Prezydent Wałbrzycha klnie razem z tobą".Wyjątkowy przykład taniej demagogii i nieudolności..

Dbałość o stan dróg i ich remontowanie to jest "zasrany" obowiązek miasta i jego organów ... W koncu kazdy placi lub bedzie placił podatki. Za inwestycję mozna uznać budowę drogi, mostu, obwodnicy.. Ale jezeli nie ma się innych osiagnieć to od biedy mozna i te remonty podciagnąc pod miano "inwestycji"... Tyle tylko, ze należy wyraźnie oddzielic te drogi które sa remontowane przez miasto bo jest ich właścicielem, od tych remontowanych przez powiat, województwo i dróg krajowych.. I nagle może sie okazać, że tak dużo to ich jednak nie było.. Jasne miasto partycypuje w jakims stopniu w remontach dróg wojewódzkich/powiatowych. I tutaj pojawia sie pytanie dlaczego remonty te przeciagaja się w czasie (Andersa, Broniewskiego) lub rozpoczynaja sie przed zima (Andersa/Solicka, Wysockiego).

Wałbrzyska Aqua Zdrój...Włodarze miasta Zielona Góra, bez kampani bilboardowej informującej mieszkańców o swoich osiagniciach, potrafili wybudować kompleks rekreacyjno sportowy z basenem oraz z nowoczesna hala sportową, na której tamtejszy Zastal rozgrywa swoje mecze w ekstraklasie koszykarzy... Co pozostaje Wałbrzyszanom? Wyjazd do Świebodzic, Wrocka, Polkowic no i oczywiście wizualizacja jak to wszystko bedzie kiedys u nas wygladało...

Ktoś pamieta kampanie Kruczka z centrum pobytowym na EURO 2012? Aqua Zdrój/Ratuszowa miało grać kluczową role w tym przedwsięzięciu... Z tym centrum to odpadlismy w przebiegach, mimo ze lokalne media mamiły ludzi informacjami ze wciaż mamy szanse.... Tak na marginesie ciekawe, czy do 2012 ten kompleks powstanie?
(Sezon 06/07 finałowe mecze o wejście do ekstraklasy ze Sportino, lans Kruczka na meczach i głosno wyskandowane pytanie kibiców: GDZIE JEST KOMPLEKS RATUSZOWA?)

Stara Kopalnia... A kto pamięta jak miała wg. Pinokia wygladac ul. Gdańska? Miał powstac Pasaz Gdański , ze szklanym zadaszeniem.. Proponuje spacer, zeby zobaczyc ile z tego wyszło... Albo Trakt Księżnej Daisy... Ktos cos słyszał? Takze projekt Starej Kopalni mozna równie dobrze traktowac jak wszystkie inne szumne zapowiedzi Pinokia..A na terenie byłej kopalni THOREZ jedynie hula wiatr (wiem, bo mam okazje często bywać w tamtej okolicy) i raczej długo będzie hulac i bedzie to totalne odludzie...

Co do promocji miasta... Taak, złaszcza ta pt: "Wałbrzych sie zmienia" skierowana do wałbrzyszan (!!!),finansowana ze środków miejskich i rozpoczeta zaraz przed ostatnimi wyborami lokalnymi...ROTFL ! A tak na marginesie, Wałbrzych wg. polskiego portalu internetowego bądź ogólnokrajowej gazety został uznany za drugie najbrzydsze miasto w Polsce (ogłoszono to w połowie tego roku).

Ktos pamieta hasło: "Wałbrzych miastem MTB"? Gdzie sa trasy rowerowe okalajace miasto, gdzie są ściezki rowerowe w samym mieście? Gdzie kampania w Polsce? Wregionie?... Kolejna rzecz, która pozostała wirtualna..A taka Jelenia Góra wykorzystujac Maje Włoszczowska potrafiła rozreklamowac sie jako miasto przyjazne turystyce rowerowej. ( Swego czasu mozna było dostac wraz z gazeta dodatkowa broszure z trasami turystycznymi w okolicach J.G.)

To co sie udało Kruczkowskiemu, to skuteczne przymykanie oczu na dzialalność firmy MOBRUK w Wałbrzychu. Zgoda na to, zeby ta firma zwoziła do miasta wszelkiej maści syf i składowała go w dzielnicy Podgórze. Wysypisko w substancji niebezpiecznych w miescie gdzie coś takiego mozna spotkać? W 3 świecie? A że mozna pogonic ta firme pokazal prezydent Zabrza, nie zgodził sie na jej działalność w mieście i wylądowała u nas..Kruczkowi wszystko jedno...

To, ze mozna skutecznie rzadzic miastem, dbac o jego prezny rozwój i nie nalezac do wiodacych partii politycznych pokazał Dutkiewicz we Wrocławiu. Został kolejny raz prezydentem miasta mimo brzydkiej i bezpardonowej kampani prowadzonej przez PO. To samo PO, które do tych wyborów lokalnych szlo z hasłem o budowie szpitali, żłobków i boisk a nie prowadzeniu polityki na szczeblu lokalnym...

Pinokio miał juz 8 lat i je zmarnował, kolejne 4 lata to byłby prezent na który w żadnym razie nie zasługuje. Wałbrzycha nie stac na zmarnowanie 12 lat, wystarczy te konczace sie 8 lat. Zmiany sa konieczne.
D...k
2010.11.30 19:47:15
IP: 178.235.49.103
"TomekGórnik" - masz bardzo wiele racji w tym co napisałeś.
styrlitz
2010.11.30 08:56:47
IP: 83.4.123.168
TomekGórnik widzę,że jesteś ostro zaangażowany w kampanię wyborczą pana K.Nie jesteś z Wałbrzycha i tak Ci zależy????
KSG
2010.11.29 23:58:12
IP: 90.218.92.18
kruczol juz tak nisko upadl ze ksiezy namawia aby mu propagande w kosciolach na kazaniach robili. Ponizyl sie kruczol chyba przegranej sie obawia. Rozsylajcie ten filmik znajomym i wklejajcie na portalach. Niech sie kazdy dowie
TomekGórnik
2010.11.29 23:52:22
IP: 89.174.99.38
jeszcze jedno...obserwuje Wałbrzych przez wiele lat...za kadencji innych (choćby Kuźniar, czy Bukowiec) również widziałem co się dzieje...fakty: Piaskowa Góra ma wyremontowane większość bloków (termomodernizacja), zaczyna pięknieć Podzamcze, termomodernizacja szkół, wbrew pozorom sporo już dróg wyremontowanych (warto to sobie przeliczyć), zapoczątkowana kilka lat temu dobra kampania promocyjna Wałbrzycha (inna sprawa że ostatnio zniweczona, wielomilionowa rewitalizacja miasta, projekt Stara Kopalnia, Aqua Zdrój, projekty mające przyciągnąć inwestorów (m.in. Park Przemysłowy), wspólne prace z przedsiębiorstwem Zamek Książ przy pozyskiwaniu kasy na renowację zamku, wiele różnych mniejszych projektów, przed rewitalizacją kamienic był projekt odnawiania wielu dachów na budynkach..pewnie jakbym sięgnął pamięcią coś by się jeszcze naskrobało...mało? to zapraszam wszystkich mądrych by spróbowali więcej przy takich możliwościach finansowych jakie ma gmina i przy takich możliwościach jakie ma w pozyskiwaniu funduszy (utrata grodzkości, do której przyłożył się m.in. pan L.), duże zadłużenie? ok..ale jak chcecie prowadzić inwestycje gdy trzeba mieć wkład własny, a kasy się dodrukować nie da..a wiecie ile biurokracji trzeba przejść by w ogóle rozpocząć jakąś inwestycje? często zebranie odpowiedniej dokumentacji, przygotowanie projektu do momentu pozwolenia na budowę trwa nawet do 3 lat...patrzę na to wszystko z boku, nie twierdzę że Kruczkowski jest idealny i na pewno mógłby znaleźć się ktoś lepszy..ale nie rozumiem nagonki na faceta, że nic nie zrobił...Wybory do sejmiku i powiatu wygrało PO, kto z nich będzie wspierał Lubińskiego - ich przeciwnika? będą chcieli udowodnić że były SLD-owiec do niczego się nie nadaje,,,Polska Panie i Panowie :)
TomekGórnik
2010.11.29 23:35:13
IP: 89.174.99.38
Widzę że ślepo wierzycie..widzę że wystarczy Wam powiedzieć że podniesie finanse na sport o 0,6%, a powiedzcie jak on na to wpłynie skoro radni są już wybrani a to oni są organem decyzyjnym poprzez głosowanie? Wybierzecie Lubińskiego Wasza sprawa...ja poznałem go osobiście i sorry nie chce mieć z tym Panem nic więcej do czynienia...na szczęście ja nie jestem z Wałbrzycha, choć uważam że to też po części za mój problem bo prezydent dużego miasta, od którego wiele zależy w tym regionie...jak już Lubiński to już wolę Pana katastrofę, czyli Skrętkowicza..acha polecam pierwsze strony dzisiejszego DB, niech szczególnie Ci starsi uważnie poczytają dokładnie sięgną pamięcią i niech sobie odpowiedzą czy to co tam napisano nie jest prawdą...bo myślę że wiele osób również tych, którzy zagłosują na Lubińskiego przyzna po cichu że to prawda...rację ma D...k by wybrać mniejsze zło, którym na pewno nie jest Lubiński.
KSG
2010.11.29 19:24:56
IP: 90.218.92.18
DO TomekGornik: Jak najbardziej jest to temat polityczny wiec mamy tu pisac o Gorniku?? Po 8 latach sprawowania wladzy przez blendameda nie spodziwalbym sie czegos wiecej przez kolejne 4 lata. Dajcie szanse Lubinskiemu. Kadencja trwa 4 lata i w nastepnych wyborach jak zle sie bedzie prowadzil poprostu zniknie jak teraz mam nadzieje zniknie kruczol po tych wyborach. Co zrobil Lubinski i z kim sie kuma nie ma dla mnie znaczenia. Jezeli wywiaze sie z obietnicy podniesienia dofinansowania na sport jak wygra wybory to bede usatysfakcjonowany ze moglem swoim glosem pomoc Gornikowi. Reszta kielbasy wyborczej mnie nie interesuje. Pomozmy pilkarzom, koszykarzom i siatkarzom oraz innym dyscyplina w naszym miescie
1414
2010.11.29 19:03:21
IP: 83.5.164.179
Straszenie Rosiakiem jest śmieszne, przeciez ten koleś wspomógł Piotrusia - Pinokia w II turze w 2002r. dzieki czemu dostał posadke w Ratuszu, potem kolejna posadke w starostwie, a potem kolejna posadke w Ratuszu (restrukturyzacja hałd pokopalnianych) a wszystko dzieki Pinokiowi.. Wiec kto kolesia wprowadził na salony? A teraz straszenie, ze koles jest złem wcielonym? Piotrus i jego zwolennicy maja krótka pamięć i na dodatek wybiórczą...
D...k
2010.11.29 12:28:56
IP: 178.235.49.103
Ja jednak pozostanę przy swoim zdaniu, że lepiej wybrać mniejsze zło, a przynajmniej dla mnie mniejszym złem jest to, które jest mi dobrze znane i przewidywalne, a przede wszystkim nie ma w tle dalece kontrowersyjnej rodziny Rosiaków.
W pierwszej turze głosowałem na Pana Gołębiewskiego, a pozostała część mojej rodziny na Pana Wilda i to mogła być zmiana na lepsze, ale na pewno nie jest nią Pan Lubiński.
Płetwa
2010.11.29 12:13:47
IP: 78.8.42.20
Tomek, tylko czy jak wybierzemy Kruczkowskiego to nie będziemy żałować? Wielu ludzi żałuje już tych 8 lat, co w cale nie jest dziwne. Oczywiście, że Wałbrzych to nie tylko sport, jednak o niego także trzeba dbać! Zobaczmy na kondycję finansową naszych klubów- koszykarze klapa, piłkarze klapa, siatkarze klapa... Lubiński chce podnieść finansowanie wałbrzyskiego sportu z 0.2% na 0.8% co jednak jest realne, bo też nie mówi o jakiejś Bóg wie, jak wielkiej kasie.
pajak1975
2010.11.29 12:01:49
IP: 178.56.1.125
ja żałuję,że w poprzednich wyborach wybrałem Kruczkowskiego, teraz czas dać sobie szansę żałować kogo innego ;) nie mam zamiaru żałować do kwadratu!:)
ksg
2010.11.29 08:54:17
IP: 87.105.201.182
dobry komentarz: http://www.walbrzych.info/pl/wiadomosci,News,13119,powyborczy_komentarz.html ; od ducha: zgadzam sie - niestety...
TomekGórnik
2010.11.28 23:47:29
IP: 89.174.99.38
Po pierwsze-widzę że niektórzy dają się robić w balona przez Lubińskiego jak dzieci..
po drugie - już zapowiedział że jego zastępcą będzie Pani Rosiak (o zgrozo!!)
po trzecie - jeżeli ktoś mi puszcza bajkę że promocja przez sport jest jedną z najtańszych form promocji miasta to już daje mi sygnał że w tym temacie jest po prostu mówiąc delikatnie "zielony"
- po 4 - żałuję że nie mogłem być na spotkaniu bo już widzę że można było obalić skutecznie kilka bajek Lubińskiego..
- po 5 - wszyscy wiemy Mirku że jesteś super gość..niestety Lubiński tylko z pozoru, albo tylko dla swoich przyjaciół...(miałem okazję się o tym przekonać osobiście niestety)
- po 6 - Wałbrzych to nie tylko sport (nie jest to szukanie usprawiedliwienia dla słoneczka)
- po 7 jak ktoś chce dyskutować na konkretne argumenty zapraszam do dyskusji
- po 8 nie upolityczniajmy portalu, który poświęcony jest Górnikowi, czyli sportowi a nie polityce..nie mieszajmy jednego z drugim :)
i tak jeszcze mógłbym wyliczać ale to nie to miejsce :)Jednego jestem pewien w 100% jak wybierzecie pana L to na pewno przyjdzie czas że pożałujecie..nie chce straszyć..
pozdrowienia dla wszystkich :)
Płetwa
2010.11.28 23:08:17
IP: 78.9.29.252
hahaha, no i Styrlitz rozwalił! :D

Co do kupowania głosów, mało mnie to obchodzi, jeżeli ktoś się z tym natknął, to mógł to zgłosić, ponieważ jest to łamanie prawa... a nie teraz się użalać na stronce Ducha. Teraz to ja też mogę pisać różne rzeczy, np. że Kruczkowski w zamian za oddany głos, dał mi wuwuzelę..
styrlitz
2010.11.28 18:54:24
IP: 83.5.168.172
Pierwsze primo-Long na prezydenta.
Drugie primo-Rosiaka nie lubię
Trzecie primo-Płetwa ma rację
Czwarte primo-czytając wpisy szanownych ekspertów to nawet gdyby w Wałbrzychu było 140 tyś kandydatów to nie było by z czego wybrać.ŻYCIE panowie ŻYCIE I POLSKIE PIEKIEŁKO.
Piąte primo-kto mnie zna ten wie ,że Mirki to porządne chłopaki.
long
2010.11.28 17:45:13
IP: 83.5.234.37
W pomroczności jasnej moje ostrzeżenie napisałem po fakcie, czego bardzo żałuję. Jest już po spotkaniu, jednak jeszcze przed wyborami. Alternatywa nieciekawa. Wałbrzychem będzie rządził oszust albo nieudacznik. Wybór należy do Was.
do Płetwa
2010.11.28 17:41:57
IP: 83.5.234.37
Oj naiwny, naiwny. Wierzysz w obietnice wyborcze???Żule z Podgórza przynajmniej skasowali po 25 zeta. Ty się dałeś złapać za friko. Chyba, że się mylę. Haha
long
2010.11.28 17:39:27
IP: 83.5.234.37
Brawo ALOHA. Nic dodać, nic ująć!!!
ALOHA
2010.11.28 16:33:56
IP: 78.88.213.201
http://www.youtube.com/watch?v=om4TbfsJLEA
Płetwa
2010.11.28 13:18:10
IP: 62.87.167.104
Kruczkowskiemu to już podziękujmy! Przez 8 lat nie zrobił zupełnie nic dla wałbrzyskiego sportu. Na meczach koszykówki pokazywał się tylko w pamiętnych czasach- w sezonie gdy wywalczyliśmy awans do ekstraklasy no i oczywiście na meczach ekstraklasy. Po spadku jakoś trudno było go znaleźć na hali. Kolejna sprawa- co zrobił dla piłkarzy? Po awansie do II ligi wręczył im.. 3 wuwuzele, na pewno przydatne dla Naszej drużyny! :) Także siatkarze- co prawda nie lubiętej dyscypliny ale trzeba wspierać cały wałbrzyski sport. Jeszcze nie tak dawno walczyli o awans do I ligi, miasto oczywiście spało, także nie pomogło i ostatecznie już drugi rok z rzędu będą walczyć o utrzymanie. Dosyć już tego nieudacznika na stanowisku prezydenta. Trzeba dać szansę komu innemu, w tej sytuacji Lubińskiemu. On jako jedyny podkreślał od początku w swojej kampani, jak ważnym elementem miasta jest sport. To co powiedział wczoraj na spotkaniu, to jeden z tańszych a zaraz najlepszych punktów promocyjnych miasta w Polsce. Także całe środowisko sportowe popiera jego kandydaturę- wczoraj osobiście w tej sprawie wypowiedzieli się Nykiel,Młynarski czy też piłkarze Górnika. Jak dla mnie wybór jest prosty- 5 grudnia dzień Lubińskiego! :)
long
2010.11.28 11:29:46
IP: 83.5.234.37
Szanowni kibice!!! Jeśli wybieracie się na spotkanie z panem Lubińskim, to może zapytajcie go, ile kupił sobie głosów 21.11.10. r. W dzielnicy Podgórze (nie wiem jak w innych)można było zarobić 25 zł. za oddany na w/w kandydata głos. Nie lubię Kruczkowskiego, ale oszust na stanowisku prezydenta to mi nie pasuje. Jak już w wyborach kręci wałki, to później skrupułów nie będzie miał żadnych. Macie się więc nad czy zastanawiać drodzy wyborcy. Ja nie, bi mieszkam w Szczawnie, hehe.
D...k
2010.11.28 10:17:02
IP: 178.235.49.103
1414 - zgadzam się, co do pierwszych 4 lat prezydentury Pana Kruczkowskiego, podczas których tylko ładnie się uśmiechał, był obecny na wszystkich imprezach i festynach i nic więcej nie robił. Jednak trzeba spojrzeć obiektywnie i szczerze przyznać, że w drugiej kadencji ostro z kopyta ruszyły w mieście intensywne remonty dróg, a więc to co przynajmniej dla mnie jest najważniejsze.
Jedyne, co mnie tak naprawdę obecnie denerwuje, to coraz większe zadłużanie miasta, a decyzja o budowie Aqua Zdroju z kolejnego kredytu, rozwaliła mnie już kompletnie.
1414
2010.11.27 16:30:21
IP: 83.5.235.162
Głosujcie na Kruczkowskiego a zamiast zmarnowanych 8 lat będziecie mieli zmarnowane 12 lat.... Naiwna wiara, ze jak prezydent nalezy do PO, to fakt ten pomoze miastu jest śmiechu warta (gdzie w takim razie jest grodzkość, obwodnica?)... Partia kaze (PO) - Kruczek zrobi bo inaczej pojdzie w odstawke i straci poparcie partii...
D...k
2010.11.27 13:01:43
IP: 178.235.49.103
Pan Lubiński jest z tzw. grupy buntowników Marszałka Borowskiego (SDRP), która już raz zdradziła, swoich przyjaciół... Myślę, że takiej osobie absolutnie nie można zaufać!
Pan Piotr Kruczkowski też nie jest z mojej bajki, ale przynajmniej ma za sobą PO, która obecnie sprawuje władzę w Polsce i nic się nie zanosi, aby w najbliższych latach ją straciła . Myślę, że mimo wszystko jest to lepszy wybór dla Wałbrzycha, zwłaszcza, że wreszcie ruszyła sprawa obwodnicy.
asas
2010.11.26 23:24:58
IP: 83.12.74.246

Gdzie to jest ten pub Warka? ; od ducha: zaraz obok Lukas Banku.


KSG
2010.11.26 22:03:46
IP: 90.218.92.18
Skad sie jeszcze biora tacy osobnicy co maja problem z wyborem kandydata na stanowisko prezydenta?? Napisze Wam tak. W drugiej turze tylko jedna i wlasciwa droga to Lubinski i to nie ze wzgledu na opcje polityczna tylko dlatego ze wystarczy juz tego Piotrusia blendameda kruczola. Co On zrobil przez te lata nie tylko dla miasta ale dla sportu?? Otoz NIC. Jedyne co zrobil to wybudowal soebie dom za nasze pieniadze i pcha sie bezczelnie po raz kolejny na fotel. Z dwojga zlego politycznie stawiajcie na Lubinskiego
edo
2010.11.26 21:05:47
IP: 78.88.202.74

Przyjdźcie jutro na spotkanie i oceńcie czy Mirosław Lubiński warty jest Waszego głosu, moim zdaniem TAK! Ja głosuje na Lubińskiego bo on gwarantuje promocje Wałbrzycha przez sport. Pozdrawiam Ducha! ; od ducha: pozdro Edek :)


Aloha
2010.11.26 20:02:30
IP: 78.88.213.201
Pewnie wspierajcie Lubińskiego.
On ze swoją bandą (Rosiaki i Nowak) na 100 % dadzą Wam miliony na sport. Tak samo wspomoże sport jak wspomógł Porcelanę będąc członkiem rady nadzorczej. Ludzie zastanówcie się. Dajecie się robić w balona. Proszę was ...
miszcz
2010.11.26 15:30:03
IP: 78.8.63.145

Duchu a w Wałbrzychu na kogo głosować?? Normalnie jak wyrocznia:P ; od ducha: hehe ciekawe czy jakbym podal nr konta bankowego z prosba o wplaty, to moglbym sobie pojechac na Seszele za pare tygodni :PP

antek
2010.11.26 10:42:34
IP: 87.105.201.182
Ciekawe jakie będą wyniki 2 tury!! Duchu a może zasugerujesz na kogo glosowac kto bardziej będzie wspierac nas sport? :PP od ducha: hehe zasugerowac a nawet prosic moge mieszkańców/kibicow Głuszycy żeby glosowali w 2 turze na Pana Duraka. A w Szczawnie na Pana Marka Fedoruka :)
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl