gornik

Newsy

<-- Cofnij

Super ważny mecz młodzików!/ 2014-03-27 19:38:16 / Dominik /

Na placu boju o awans do rozgrywek centralnych młodzieżowych mistrzostw Polski pozotsał tylko jeden zespół Górnika. Mowa oczywiście o młodzikach z rocznika 2000, prowadzonych przez Arkadiusza Chlebdę. Górnicy po niezwykle dramatycznym meczu pokonali ostatnio Basket Gorzów Wielkopolski na wyjeździe 66:64 i są już jedną nogą w ćwierćfinale MP! Nasi muszą jednak potwierdzić swoją dobrą formę w niedzielę, 30 marca. W hali Aqua Zdrój (ul. Ratuszowa) o godz. 11:00 podejmą Turów Zgorzelec.

TABELA MŁODZIKÓW

Relacja z wyjazdu do Gorzowa Wlkp. - profil Górnik Wałbrzych rocznik 2000 na Facebooku:

Dzięki naszym Rodzicom i Trenerom dane nam było wyjechać na mecz do Gorzowa Wlkp. dzień wcześniej. W drodze do celu w Zielonej Górze czekała na nas niespodzianka. Trener Andrzej Adamek zaprosił nas na trening Mistrzów Polski Stelmet Zielona Góra. Zwiedziliśmy halę, w której rozgrywane są Euroligowe spotkania Mistrza Polski. Zrobiła na nas duże wrażenie. Zawodnicy Stelmetu Zielona Góra udzielili nam cennych rad i wyzwolili w nas ducha walki.

Po wizycie w Zielonej Górze wyruszyliśmy w dalszą podróż…

W Gorzowie Wlkp. czekała na nas ciocia Ewa z gorącą kolacją. CIOCIU serdecznie Cię pozdrawiamy i dziękujemy za prawdziwie domową i miłą atmosferę.

Po śniadaniu, zjedzonym w gronie rodzinnym, wyspani i wypoczęci wyruszyliśmy na mecz.

Spotkanie od początku, dzięki bardzo dobrej grze w obronie ułożyło się pod nasze dyktando. Pierwsza kwarta zakończyła się wynikiem 12:22, druga kwarta to remis 12:12 ale do szatni zeszliśmy z 10 pkt. prowadzeniem. Druga część meczu to nadal nasza bardzo dobra gra w obronie i ataku. Gospodarze nie zamierzali poddać się bez walki, wykorzystali moment naszego przestoju i wygrali 3 kwartę 22:15. 4 kwarta to walka punkt za punkt. Emocje i kibicowanie naszych Rodziców sięgały zenitu. Pomagało nam to!!! Widzieliśmy Ich skoki, tańce i słyszeliśmy ogłuszający, ale nie nas, bęben. W połączeniu z trąbkami grał naszą ulubioną melodię „Górniku nasz, kochamy Cię, będziemy z Tobą i na dobre i na złe”.
Na minutę, przed końcem drużyna z Gorzowa Wlkp. odskoczyła nam na 4 pkt. ale nie odpuściliśmy i walczyliśmy do końca. Do zwycięstwa poprowadził nas duet A.Balcerowski, B.Kosior. I tym oto sposobem my Młodzicy Górnika Wałbrzych Rocznik 2000, jesteśmy jedną nogą w ćwierćfinałach Mistrzostw Polski U14. HURA!!!

Radość, krzyk, łzy szczęścia oraz wspólny taniec z naszymi Trenerami i Rodzicami – Kibicami, to coś, co na długo pozostanie w naszej pamięci. To nasz wspólny sukces!!!

Wielka pochwała dla sędziów z Zielonej Góry za profesjonalne i obiektywne sędziowanie spotkania.
Dziękujemy Wam Rodzice i Trenerzy. Wyjazd dzień wcześniej przyczynił się w dużym stopniu do naszego sukcesu. Pewne rzeczy mają sens…

Górnik: Kosior 22, Balcerowski 18, Zakrzewski 10, Frankiewicz 6, Makarczuk 5, Kłyż 4, Antkowiak 1, Adamek, Szczęsny, Kułaga, Podejko, Sozański.

Radość młodzików Górnika po wygranej w Gorzowie Wielkopolskim:

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.