gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Polpak wyraźnie lepszy od Górnika/ 2005-03-23 19:07:00 /
W ostatnim meczu sezonu zasadniczego Górnik Wałbrzych po bardzo słabym meczu przegrał we własnej hali z Polpakiem Świecie 61:81 (20:25, 11:20, 10:24, 20:12). Górnicy zaliczyli w tym meczu na swoim koncie aż 23 straty... przy 13 stratach przeciwników.

Teraz nam oraz zawodnikom pozostaje mobilizacja na play-out z Siarką Tarnobrzeg! Trzeba pójść na 100% swoich możliwości 2 kwietnia (sobota) o godzinie 18:00!

Górnik: Maciej Sterenga 13 (3x3), Olszanecki 11, Glapiński 10, Kałowski 8 (1x3), Naumayer 7 (1x3), Kozaczka 6 (2x3), Kowalski 3, Adamek 2, Dymarski 1, Wilczek 0, Nowicki 0, Józefowicz 0.
Polpak: Cywiński 16, Gołąb 14 (2x3), Morkowski 12 (2x3), J. Kalinowski 10 (2x3), Migała 9, Molenda 6, Żytko 6, Kowalczyk 0, Głowała 2, K. Kalinowski 2, Twierdziński 2.

30.kolejka:
Zastal Zielona Góra - Pyra Poznań 65:56
Kotwica Kołobrzeg - TYTAN Częstochowa 91:82
Kager Gdynia - ŁKS Łódź 98:64
Stal Stalowa Wola - Znicz Jarosław 88:82
AZS Radom - Siarka Tarnobrzeg 104:77
Sokół Łańcut - Basket Kwidzyn 73:77
Alba-Elcho - Spójnia Stargard 92:63

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
()()()()()()()()
2005.03.30 15:51:00
IP: 83.27.77.236
Co ci da ze sie wpisze jakims imieniem lub ksywa i tak mnie nie znasz wiec nie wiem jak ci to pomoze w tym zeby nie odwracac sie od druzyny jak ma slaby dzien ; od ducha: naprawde nie chce mi sie dyskutowac z anonimami ;) na dodatek takimi co zamiast dzialac, to sie skupiaja na krytyce w necie... Poza tym ja sie nie odwrocilem od druzyny, bo jak widzisz serwis jest prowadzony bez przerw od baaaardzo dawna kolego :)
()()()()()()()()
2005.03.29 14:41:00
IP: 83.27.48.16
Sciaganie flag i odwrocenie sie od druzyny bo im slabo idzie nie jest postawa godna kibica tym bardziej z KK. To jest moje zdanie krytyki i nie mozesz mieszac w organizacje czegokolwiek ludzi chodzacych tylko na mecze i nie udzielajacych sie. ; od ducha: za to chowanie sie pod nickiem "()()()()()()()()" i kruytykowanie innych, a samemu siedzenie przed kompem i sie wymadrzanie, to jest godne kibica? ;) zamiast krytykowac, to lepiej sie zastanowic jak pomoc Gornikowi! ale kazdy robi jak woli :)
krzyss3
2005.03.28 12:48:00
IP: 81.15.135.3
tylkiem i zaczynasz narzekac jak typowy Polak. ciesz sie chlopie ze KK w ogole istnieje bo bez nich doping bylby duzo slabszy bo na na takich jak Ty nie mozna liczyc zebys chociaz klaskal, nie mowiac juz o spiewaniu, gwizdaniu, waleniu w beben itd. ciesz sie dalej dostepem do sieci tylko jeszcze czsami pomysl co chcesz napisac i w jaki sposob.
krzyss3
2005.03.28 12:44:00
IP: 81.15.135.3
od wiekow natura naszego narodu jest jedna : NARZEKANIE. Krytykujecie wszystkich po kolei a sami nawet palcem nie potraficie kiwnac. i dobrze Wam za kazdym razem Duch pisze - Wy cos zrobcie ,poprowadzcie doping, zakupcie bebny itd itd. tylko niestety jest jedna roznica miedzy Wami a KK : WY POTRAFICIE TYLKO WYSTUKAC PARE ZDAN NA KLAWIATURZE I NA TYM POLEGA WASZA "WIELKA" SYMPATIA DO GORNIKA. a to ze podpisujesz sie gosciu jakimis nawaiasami to tylko wskazuje ze jestes tu czestym bywalcem ktory nie chce zdradzic swojego nick-a. pewnie dlatego ze tylko sie podniecasz jak KS wygrywa a gdy cos nie poszlo po mysli to odwracasz sie ; od ducha: no i ktos ladnie to ubral w slowa :)
byku
2005.03.28 12:05:00
IP: 62.87.142.151
do dza dza;jaki z ciebi kibic jk nie pamietasz kto wprowadzil gornika do 2 ligi wstyd!!!!papiery o niczym nie swiadcza liczy sie doswidczenie i ambicja.chyba jestes z rodziny mlynarskiego!!!!mlynarz przy kielbiku jako trener i czlowiek to cieniarz.tak twierdze bo akurat ich znm!!!!!!!!!!!
koszykarz
2005.03.28 11:49:00
IP: 62.87.142.151
Do Dza Dza i Del Piero;chyba zapomnieliscie kto jest pierwszym trenerem !!!czepiacie sie kielbika ktory jest tylko drugim.slabo znacie sie na baskecie!!chyba nie byliscie na meczu.basket byl lepszy o dwie klasy i nawet tacy fachowcy jak wy nic by nie pomogli!!wiecej zdrowego rozsadku!!wesolych swiat !pozdro

()()()()()()()()
2005.03.28 10:18:00
IP: 83.27.71.244
DO DUCHA:Twoja postawa jest conajmniej dziwna.Dyskusje z Toba koncza sie zawsze Twoim przemadrzaniem.Dobrze chlopak napisal ze KK jest od tego aby prowadzic doping i poderwac cala hale do dopingu i teksty do kogos kto jest tylko widzem zeby cos sam zrobil sa smieszne.Ogolnie mozna stwierdzic ze daliscie plamy na tym meczu i koniec gadki.PS:Nie macie nawet tyle honoru aby sie przyznac ze slowa krytyki w tym dziale pod waszym adresem sa sluszne.Prosze tylko nie koncz tego swoja glupia riposta. ; od ducha: a moze kolega by sie podpisal, czy odwagi brakuje? :) ja probuje coniektorym uswiadomic, ze latwo gadac, ale cos zrobixc to juz problem. Akurat KK to osoby, ktorym chce sie cos robic, wiec jesli krytykujesz i masz o cos pretensje, to pokaz, ze mozna inaczej, mozna lepiej itd itp Pisac komentarze i nic nie robic tak jak Ty i inni jest bardzo latwo...
do ducha !!!
2005.03.27 21:38:00
IP: 83.20.6.75
ty mnie nie rozumiesz, gdybym chcial kibicowac to przyszedl bym na balkon do KK, i dalej piszesz te swoje komentarze, no ten to mnie rozwalil: "no ale dlaczego wszystko ma robic KK?" bo oni od tego sa !!! zalozyli KK chyba po to zeby kibicowac no nie ??!! ale widze ze z toba niema co prowadzic dyskusji. a pozatym jak KK kibicowal to na hali ten doping tez byl bo oni sa od prowadzenia dopingu a kiedy oni przestali to co ty chcesz od innych ludzi ; od ducha: tak tak masz racje i jestes najlepszy ;) szkoda komentowac... Wesolych Swiat! :)
do ducha !!!
2005.03.27 21:08:00
IP: 83.20.6.75
duchu jak widze te twoje dopiski to mnie szlag trafie, typu: "a kolega z tych co to to dopingowali w czasie tej wielkiej ciszy, prawda? ;)" koels ty sie zastanow!!! KK robia z siebie wielkich kibicow (wyjazdy, nowe bebny itp.) a jak jest zle to kibicowac nie potrafia, a jak bym chcial tak pokibicowac koszykarzom to bym wstapil do tego smiesznego klubu i podejzewam ze wszyscy ci ktorzy krytykoja KK gdyby chcieli kibicowa to przyszli by do KK, tylko ze oni i np.ja nie robimy z siebie wielkich kibicow co strasznie kochaja swoj klob a KK wlasnie tak robi tylko ze moze ich kochaja ale tylko wtedy kiedy jest dobrz.wiec glupio nie komentuj ; od ducha: to chyba raczej osoby tak krytykujace jak Ty probuja robic z siebie kogos wielkiego :) zacznij cos robic, a nie krytykowac - wtedy zobaczysz jak to jest, bo wymagac jest latwo, ale juz dzialac o wiele trudniej czego sam osobiscie tez osobiscie doswiadczam od ladnych juz paru lat... jesli to takei proste to zbierz grupe super kibicow i zrob super doping nawet jak nasi przegrywaja -30pkt. Pokaz innym jak to sie robi, a nie tylko pisz o tym siedzac przy kompie.
oliszewski
2005.03.27 19:42:00
IP: 213.76.90.101
do ducha: chodzi mi tylko o postawę klubu kibica, bo to chyba On właśnie powinien rozkręcać doping i zagłuszać częste wyzwiska graczy przeciwnika rzucane przez pijanych kibiców. a tak pokazujemy że w Wałbrzychu jak nie idzie zawodnikom to zawsze można zwyzywać graczy przyjezdnych tudzież ich rodziny:) ale trzeba czasu aby wszyscy kibice nauczyli się kultury:) pozdrawiam ; od ducha: no ale dlaczego wszystko ma robic KK? :) jesli ich krytykujesz, to najpierw sam cos zrobk, pokaz - siedziec przed kompem i pisac jest latwo - sprobuj cos dzialac, to wtedy jak najbardziej masz prawo krytykowac i wymagac czegos od innych, ktorzy to robia dobrowolnie, sami z siebie itd itp
trol
2005.03.26 16:51:00
IP: 83.27.108.145
do ducha: gdzie jest rozpiska kto z kim w play off i play out? prosze o informacje ; od ducha: bedzie rozpiska w niedzlele
oliszewski
2005.03.26 15:16:00
IP: 217.99.225.220
witam! Polpak faktycznie był lepszy od Górnika, ale nie o tym chcę napisać. Na uwagę zasługuje "Super" postawa klubu kibica. Chcę wam pogratulować tego, że jesteście tylko wtedy z drużyną kiedy wygrywa albo przegrywa nieznacznie, ale jak tylko przewaga wzrosła powyżej 20 pkt to zwinęliście swój śmieszny bembenek i potrafiliście wyzywać sędziów, zamiast zagrzewać chłopaków do gry. A tak cisza w hali chwilami była masakryczna, chcieli byście grać w takiej ciszy co równe jest z brakiem wsparcia? pozdrawiam "Klub Kibica?" ; od ducha: a kolega z tych co to to dopingowali w czasie tej wielkiej ciszy, prawda? ;)
rzeźnik
2005.03.25 19:26:00
IP: 213.76.51.221
Kiedyś była poruszana sprawa sztamy miedzy naszymi klubami ale Górnik to nie tylko koszykówka i wasi kibice piłkarscy nam to powiedzieli w całkiem niedelikatny sposób zarzucając wyzwiskami naszą stronkę więc uznaliśmy, że nie ma sensu robić czegoś na siłę skoro kibice nie potrafią się dogadać. Zgodę to mamy z Sokołem gdzie wspólnie na meczu w Łańcucie tamtejsi kibice dopingowali drużyny na przemian, ponieważ pojawiło się tam kilku naszych przedstawicieli. Chłopaki nic na siłę. Wierzę, że macie dobry doping ale nie byliście u nas:-) A warto było przyjechać! Pozdrawiam i powodzenia!!!
zupa
2005.03.25 15:51:00
IP: 83.27.117.45
chlopaki wyraznie olali ten mecz, a nie powinno tak byc bo graja przeciez dla nas !!! chyba... traktuje ten mecz jako wpadke. a kowalski jak tak bedzie gral to po wakacyjnych zakupach moze go zabraknac w zespole, bo nie ma co ukrywac slaby jest .... KS KS KS !!! z pyra 2:0 !!!
sir barbed wire
2005.03.25 14:55:00
IP: 83.27.26.183
a co sie stalo z syreną? ziomkowi od krecenia tez zabraklo motywacji?? :P
Gracz
2005.03.25 14:26:00
IP: 217.30.143.217
Noro dobrze prawi!Też mnie to zastanawia.To jest sztama ze Świeciem czy nie?Jasne,że jak jakas drużyna przyjeżdża na mecz do nas to nie mogą się czuć zbyt pewnie.Mają mieć nogi z waty i drżace ręce,ale faktycznie co niektórzy przeginają.W dużej mierze ludzie z KK.Kiedyś już o tym pisałem,ale wtedy moj komentarz nie poszedl(może był zbyt ostry).W pierwszej lidze uchodzimy za jednych z najlepszych kibiców,ale to taki trochę mit bo do Wałbrzycha nie przyjeżdżają kibice naszych rywali(albo są ale nie rzucają się w oczy),a gdyby byli i zobaczyli co sie dzieje,chyba zmieniliby zdanie.Doping i oprawa ogólnie są świetne,ale więcej kultury.
DżaDża
2005.03.25 14:00:00
IP: 83.27.72.15
oj ale zaliczylismy porache straszna ale widzieliscie jaki pomysl na gre mial trener Staszek? zadnej koncepcji zero pomyslu i zero mobilizacji zawodnikow. Mamy przeciez 12 zawodnikow a gra 7 i o co tu chodzi. Maciek mial swietny dzien i nie wiadomo co by bylo gdyby gral te 20 min a nie 5 ale widocznie gra sie opiera na ulubiencach Kielbika ale nie zawsze jest niedziela i zmiany na boisku musza byc bo inaczej sie nieda. A widzieliscie co ich rozgrywajacy robili z naszymi malymi? no coments:)
MaDa
2005.03.25 08:18:00
IP: 81.168.203.2
Widz- a Ty to chyba na jakies inne mecze chodzisz prawda?? Bo Marcin Sterenga nie jeden mecz dla nas wygral, a to ze z Polpakiem nie gral, to pewnie musial miec jakis powod.. czy nie?? szkoda slow...
krzyss3
2005.03.25 01:21:00
IP: 83.27.1.88
Cham pieknie to podsumowales!!
Noro
2005.03.24 23:32:00
IP: 83.27.117.100
Kto tu mowi o dopingu?Szczyt chamstwa i nic wiecej!( KK sie nie popisal jak i rowniez reszta siedzacych)Narzekacie na sedziow ze za Polpakiem:k... ch... itd leca w ich kierunku ile wlezie.Niby lubicie kibicow i koszykarzy Polpak-u a gdy zaczyna sie prezentacja druzyny przeciwnej:Gwizdy ze az uszy bola!(nawet druzyny przeciwnej brawami nie potraficie przywitac)a i jeszcze te jedzcie z k... Gorniku jedzcie z k...(moze powiecie ze tego nie bylo ze strony kk?)Co chwile padaja k...y z trybun czy to do pojedynczych zawodnikow sedziow czy tez trenera druzyny przyjezdnej To ma sie nazywac DOPING?(z czym do ludzi?)PozdroDlaKoszykarzyGORNIKA!
TGRUBY
2005.03.24 22:27:00
IP: 213.77.248.19
Na meczu i po meczu było mi dziwnie.Ale nic to.Drugiego znów przyjadę.Potem się będę musiał przestawić bo nie będzie wyjazdów do Wałbrzycha aż do września.Jak przeliczę te 80 km od 1988 to trochę wyjdzie. I mimo,że mam tyle samo km do Wrocławia, to tylko Górnik.A swoją drogą czy ktoś proponował A.Gołąbowi grę w Wałbrzychu.Po Gwardii grał w Stalowej Woli,Zastalu teraz w Polpaku a do Wałbrzycha ma najbliżej.
Widz
2005.03.24 22:02:00
IP: 217.96.253.47
Zabolało Panie STERENGA ?? :):):)
Cham
2005.03.24 19:24:00
IP: 81.15.135.3
panie Widz...gdyby Marcin zagral to moze by nie bylo az tak zle..a jak jestes pan lepszy to zapisz sie do klubu i graj..
maksyma dla pana:

"krytyk i eunych z jednej sa parafii- kazdy wie jak robic- zaden nie potrafi
Widz
2005.03.24 19:06:00
IP: 217.96.253.47
Ciekawe kto prowadził statystyki ???? Co tam robił MARCIN STERENGA ??? Nie umie grac w kosza, to wziął się za smarowanie statystyk buhahaha !!
noname
2005.03.24 18:23:00
IP: 83.27.8.39
no coz, nalezy wierzyc, ze mecze z siarka zawodnicy gornika potraktuja na serio i po 2 spotkaniach mozna sie bedzie spokojnie zastanawiac czy i jakie wzmocnienia sa potrzebne dla zespolu na przyszly sezon
fan
2005.03.24 15:23:00
IP: 81.15.135.6
do kibica: ja być może na Azerbejdżan
Del piero
2005.03.24 14:54:00
IP: 81.15.135.3
Bartuś niestety 0 pkt. Kiełbik do domu
Gracz
2005.03.24 14:44:00
IP: 62.87.239.87
Gdyby przegrali ze Zniczem to z Polpakiem graliby zupełnie inaczej.A tak walczyli w 1 kwarcie,ale gdy Świecie mocno przycisnęło nie chciało im sie biegać i walczyć pod koszem(zwróciliście uwagę jak ci z Polpaku są przypakowani?)I nie byłoby o co robić tragedii,gdyby nie to,że znów była pełna hala kibiców,którzy bez wzgledu na stawkę oczekiwali walki do upadłego a zobaczyli piknikową przechadzke naszych po parkiecie.Widzieli Górników ośmieszanych w obronie i bezradnych w ataku.Ta porażka nie ma znaczenia w sensie sportowym,ale to było bardzo nie fair w stosunku do kibiców.Wstydzcie się Górnicy!!!Pozdro dla don przema i rzeźnika
krzyss3
2005.03.24 14:23:00
IP: 83.27.13.202
Maniek w takim razie na mecz z Siarka ubieraj sie w bialo niebieskie ciuchy, zakladaj szalik na szyje bierz beben pod pache i poprowadz dooping ! jestem pewien ze masz taka sile przebicia i cala hala pojdzie z Toba w ogien :)) a tak poza tym ciekawe co robiles wczoraj jak Gornik mial w plecy 30pkt...chyba nie bylo Cie slychac!
kibic
2005.03.24 12:38:00
IP: 83.27.86.253
a ja moze z innej beczki. Jedzie ktoś z Wałbrzycha na mecz Polska - Irlandia Północna do Warszawy ????
Fanatyk
2005.03.24 12:32:00
IP: 83.27.126.100
Foty juz wysyłam na poczte a z oprawy ci wyśle na wieczór ; od ducha: slij slij ;) jak beda wszystki foty to daj cynka, wtedy je obrobie i wrzuce na stronke
don przemo
2005.03.24 11:53:00
IP: 217.153.241.136
Mnie wyprowadziło z równowagi bluzganie na Pticę i plucie na naszych zawodników - komentarz Świecianki to przy tym mały pikuś:-)
maniek
2005.03.24 11:53:00
IP: 81.168.203.16
KK zapomniaj o waznej rzeczy !! Czy grasz dobrze czy zle jak i tak kocham Cie w MOIM sercu KS i na dobre i na zle !!!!!!!!!
maniek
2005.03.24 11:51:00
IP: 81.168.203.16
ODp. do Krzysia sam chyba jestes 12 latkiem ktoremy za bardzo rozum podrosl na swiezym powietrzu !! A co do KK daliscie dupy i taka jest prawda !! Bez was nie mial kto pociagnac dopingu na sali a reszta ludzi obecnych na meczu na pewno by sie przylaczyla a nie olala to z gory na dol tak jak WY pozdrowienia ; od ducha: no ale dlaczego kolega nie ciagnal dopingu? olal to z gory na dol? przeciez poszlaby za nim cala hala pewnie. KK nie ma placone za to zeby dopingowac - malo tego - musi dokladac ze swojej kasy na rozne cele
Dawidek
2005.03.24 11:24:00
IP: 81.15.135.6
Wszystko jest oki Macieksterenga zagral dobry mecz tylko jak wynik byl juz przwesadzony i nie bylo presji rzutowych i mozna bylo rzucac nawet z 9 metra bo i tak przegralismy, ale fakt ze maciek skutecznosc mial dobra, dla mnei najlepszym na parkiecie byl Kozaczka to jedyny czlowiek co probowal bronic,zbierac i blokowac ale niestety on sam meczu nei wygra...pozdro dla wszystkich...Serce BIALE Krew W BLEKICIE GORNIK WALBRZYCH Ponad Zycie!!!! Czy grasz dobrze czy zle jak i tak kocham Cie w MOIM sercu KS i na dobre i na zle !!!!!!!!!!!
SiwY
2005.03.24 11:13:00
IP: 81.15.135.3
Rzeznik ja nie kozaczylem...po prostu bardzo lubie Stal i mam prawo chyba im kibicowac..Wam zle nie zycze,ale w takim wypadku w 1/8 bede za Stalowka...wiem ze szans wiecej macie Wy ale to tylko sport! Przelknalem bo wczoraj byliscie lepsi, ja sie liczylem z porazka ale komentarz "Swiecanki" mnie po prostu wyprowadzil z rownowagi

pozdrawiam i zycze wesolych swiat.Dzieki za wiare, utrzymamy sie na pewno.
PS Duchu, ja do Kotwicy nic nie mam osobiscie :)
<<<<<>>>>>
2005.03.24 10:48:00
IP: 83.27.80.114
Kto pamieta Adama Gołąba jak gra kiedys w Stalowej Woli i caly mecz mu cisnelismy az sie czerwony robil ze zlosci
Arcadio
2005.03.24 10:24:00
IP: 217.96.194.227
pozdrawiam faknki Górnika ze Świdnicy...buźka ; od ducha: no prosze prosze :P zreszta ja tez pozdrawiam Swidnice ;)
rzeźnik
2005.03.24 10:18:00
IP: 217.153.245.12
Widzę Siwy, że tylko Tobie tak najtrudniej przełknąć gorycz porażki... inni sobie jakoś z tym problemem poradzili. A życzenia na Świeta odpadnięcia w 1/8 ze Stalą?! Ale przecież to Ty najbardziej kozaczyłeś na e-baskecie więc mam prawo Ci nie wierzyć i Twoje zachcianki spełzną na niczym. A Świecianka przesadziła troszke, nikomu nie życzymy źle ( za wyjątkiem Kotwicy:-)) i myśle, że się utrzymacie bez najmniejszego problemu! Pozdro ; od ducha: swoja droga to ciekawe kto lubi Kotwe? :P
MaDa
2005.03.24 09:53:00
IP: 81.168.203.2
"W pierwszym spotkaniu tych drużyn Polpak na własnym parkiecie nie dał większych szans Górnikowi, wygrywając 105:72 (29:19, 26:17, 23:22, 27:14)
Górnik: Maciej Sterenga 20 (4x3)...." a teraz chlopak siedzi wiekszosc meczu na lawce.. a jak wreszcie trener laskawie wpuszcza go na boisko, to on jako jeden z niewielu pokazuje ze mozna.. smiac sie chce, kiedy trener dokonuje zmiany: beznadziejny Nowicki, za rownie beznadziejnego Olszaneckiego.. co z tego ze oni ponad dwa metry wzrostu, jak sa flegmatykami jakich malo.. czasem im sie zdazy dobry mecz (i chwala im za to) ale ludzie, nam trzeba wzmocniej wlasnie an tej pozycji...
Arcadio
2005.03.24 09:47:00
IP: 217.96.194.227
fajnie jakby Tadas Petravicius wrócil...daloby się mu obywatelstwo...to byl lider druzyny...pamietam jego porywajace akcje...co to byly za czasy...ahhh
SiwY
2005.03.24 09:09:00
IP: 81.15.135.3
Korn 100% racji! Mysle ze we wczorajszym meczu zabraklo przede wszystkim motywacji...ale jestem pewien ze na Siarke juz bedzie zupelnie inaczej.

a pani Swiecianka to chyba sie z kims na rozum zamienila...uwazajcie tam lepiej zeby was juz Stal w 1/8 nie sprowadzila do tego PARTERU! A GORNIK NIGDY NIE SPADNIE!
finger tip
2005.03.24 08:12:00
IP: 194.205.82.117
Ten mecz pokazał gdzie jest Górnik. Polpak się nie wysilał ale i też nie grał porywająco- wystarczyło niemniej...Sny o awansie do Ekstraklasy? Z kim i za co? Lepiej pozostac na jawie...
korn
2005.03.24 07:12:00
IP: 69.22.240.98
jak dla mnie mecz bez stawki.. mogli sobie odsapnac bo najwazniejsze teraz beda spotkania z Siarka... jakby dzis wygrali po pieknym meczu a w kwietniu dali ciala z Siarka to wszyscy mowiliby "o pietruszke (z Polpakiem) to umieli wygrywac"... takze... do dziela w meczach z Siarka! KSG!! A Polpak do EBL:D
krzyss3
2005.03.24 00:33:00
IP: 83.27.8.114
doping do konca powinien byc zgadza sie ale Gornicy powinni gryzc parkiet! tak wypisujecie ze KK be i beee to prosze bardzo zamiencie sie rolami z chlopakami i organizujcie oprawy, nowe bebny itd TYLKO MOIM ZDANIEM WY NIESTETY TEGO NIE ZROBICIE BO JESTESCIE ZGRAJKA 12-LATKOW CO DOSTALI POD CHOINKE NETA OD BABCI I MUSZA SZPANOWAC PRZED KOLEGAMI Z PODSTAWOWKI JAKIE TO Z WAS "KOZAKI" I "KIBICE" . POLECAM SPACER, DUZO SWIEZEGO POWIETRZA A MOZE ROZUM PODROSNIE !!
kibic7
2005.03.23 23:54:00
IP: 83.17.100.238
Takze uwazam ze dzisiejsza postawa KK byla do bani. "TYLKO GÓRNIK NASZ KS??" wy uwazacie tak chyba tylko wtedy gdy nasi wygrywaja. dzisiaj w I kwarcie byl doping bo nasi w miare sie trzymali. Pozniej zaczeli przegrywac i co?????? NIC Chyba wtedy najbardziej potrzebuja doping???
moze powinniscie im troche zaufac i w nich uwierzyc???? Naszych koszykarzy stac na to aby wam sie zrewanzowac przekonacie sie juz 2 kwietnia
kibic ksg
2005.03.23 23:24:00
IP: 83.27.123.56
Masz racje "ksg" brakuje przywodcy i jedyna osoba jaka mi przychodzi na mysle zeby poprowadzic ten mlyn to jest "KOSIARA",pamietacie jak poprowadzil nas na Stalowej woli to bylo cos,wtedy to byl prawdziwy mlyn.Kosiara pozdrawiam Cie.Pomyslcie nad tym zeby zajac sie Kosiara i poprosic go o prowadzenie bo warto!!!
ŚWIECIANKA
2005.03.23 23:16:00
IP: 83.238.71.2
Cieszę się że POLPAK sprowadził Was do parteru i jak niektórzy życzliwi życzę spadku Wam do II ligi.
don przemo
2005.03.23 23:14:00
IP: 217.153.241.136
Widzę, że komentarze względem Polpaku nie są raczej zbyt miłe. Ja mimo wszystko pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i samych sukcesów!!!
Fanatyk
2005.03.23 22:41:00
IP: 83.27.89.207
Meczyk fatalny nic wogóle nie grali tylko glapi zagrał cos.Duchu zaraz ci prześle foty z meczyku ; od ducha: oko czekam na foty :) ale nie obiecuje, ze da rade dzisiaj je wrzucic... raczej juz jutro na spokojnie
Ksg
2005.03.23 22:39:00
IP: 83.27.89.207
Dziśiaj mecz beznadziejny wogule kk dzisiaj się nie popisał.Pamiętam jak przewodzili tam jacys dwaj kolesie i one to rozkrecali dzisiaj ich widziałem na krzesełkch chłopaki mogliście im pokażać jak się rozkręca hale.A kk brakuje przyw ódcy.
obserwator
2005.03.23 21:47:00
IP: 83.27.46.29
cd. poczynione wzmocnienia są mocno problematyczne.Pan Wilczek-nieporozumienie,Olszanecki-gra na ile starczy mu zdrowia,umiejętności Kałowskiego kończą się na rzucie za 3 pkt. przy wiadomym %.Reszta Naszych nie czyni oczekiwanych postępów grając razem już parę sezonów.Jest to ewidentna wina dotychczasowych szkoleniowców.Dzisiaj gość, który siedział 3/4 meczu na ławce okazał się najlepszym zawodnikiem zespołu.Trenerzy gratuluję umiejętności i wyczucia!Pozdrawiam
dh
2005.03.23 21:42:00
IP: 83.27.92.212
TO BYL NAJGORSZY MECZ U SIEBIE W TYM SEZONIE ZASKOCZYL MNIE MACIEK STERENGA KTORY GRAL NA ZADZIWIAJACO DOBRYM PROCENCIE RZUTOW ZOSTAL NAJLEPSZYM STRZELCEM W DRUZYNIE A GRAL OD 2 POLOWY. ŻAŁOSNE...
ZGADZAM SIE Z BOBEM TU NIE TYLKO ZAWIÓDŁ KLUB KIBICA ALE CALA PUBLICZNOSC BO PRZECIEZ NIKT SAM NIE BEDZIE KIBICOWAL
obserwator
2005.03.23 21:41:00
IP: 83.27.46.29
Przegrać można, ale z klasą.Polpak onażył naszych w każdym elemencie gry-świetna współpraca graczy wysokich i obwodowych,widać że jest to zespół poukładany w przeciwieństwie do Górnika.Brak myśli trenerskiej, "ducha" zespołu.Górnik gra stereotypowo i przypadkowo.Trenerzy!!Czy pamiętacie,że istnieje obrona agresywna na całym boisku,strefowa,kombinowana,co to jest współpraca zespołowa,penetracja itd.?Wasze osiągnięcia zawodnicze nie przekładają się na umiejętności trenerskie!Odzwierciedleniem są wyniki zespołu.Żenujące jest,że zespół z porównywalnym potencjałem do zespołów z czołówki tabeli zajmuje tak słabe i odległe miejsce!
fan
2005.03.23 21:31:00
IP: 81.15.135.6
a oto przewidywania ze strony e-basket: "W spotkaniu tym stawką może być druga lokata w tabeli. Na pewno porażka w Wałbrzychu nie będzie dobrze świadczyć o drużynie, która myśli o grze w ekstraklasie. Jednak, co już nie raz udowodnili koszykarze Górnika, w Wałbrzychu nie łatwo wygrać. Tak więc spotkanie to może być ciekawe – ambitna gra Górnika kontra nowe oblicze Polpaku po odejściu Kurtikowa."
Maciek^
2005.03.23 21:31:00
IP: 81.15.135.6
Do BOB- Stary jak akurat kibicuje- a wy co tylko pierwssza kwarta i KK zbiera manatki, to bylo zalosne,poprostu nie przychodzcie na mecz a gornik bez was sobie poradzi. gornik gral dzisiaj jak przeciwnik pozwolil!!! grali normalnie i nie olali meczu,poprostu polpak byl o klase lepszy i pokazal gdzie mamy miejsce w tym sezonie.Wiec nie mowcie ze odpuscili. ; od ducha: no widzisz, a wg mnie nie zagral kazdy na 100%. A skoro kibiujesz to czemu byla ta cisza? powinno byc Cie slychac wlasnie glownie wtedy :)
fan
2005.03.23 21:28:00
IP: 81.15.135.6
ze strony polpaku: "Dzisiejszy mecz (17.00) z Górnikiem zapowiada się na trudny. Co prawda wałbrzyszanie zajmują 12. lokatę (mają ją już pewną), ale są drużyną własnego boiska. Z 11 spotkań u siebie wygrali aż 9, z tego 6 w II rundzie, m.in. z Basketem, Vikingiem, Albą. Skład wzmocniono (grają tak znani zawodnicy jak Adamek, Olszanecki i Wilczek, sporo punktów zdobywają Sterenga, Nowicki, Glapiński i Józefowicz), zaś na mecze przychodzi ponad 2 tysiące fanów."
SiwY
2005.03.23 21:27:00
IP: 81.15.135.3
Slaby mecz...ale na szczescie to mecz o nic..RADOM wygral z Siarka ponad 20 pkt wiec i my sobie spokojnie poradzimy..Doping musi byc przez caly mecz, nawet przy -30! a panom ze Swiecia zycze porazki juz w 1/8 ze Staloweczka!
nitzer
2005.03.23 21:24:00
IP: 80.55.200.194
i polpak jest drugi...
marek
2005.03.23 21:23:00
IP: 83.27.4.137
dobry z ciebie dyplomata duchu.ale te 200% to przypomina czasy dość odległe.matematyka zna max.pojęcie 100%.Panie BOB-czy balkon czy krzesełka nie ważne-ważne żeby pamiętać o naszej drużynie i jej pomagać o czym dzisiaj wszyscy chyba zapomnieli.A co do klaskania to klaszczę . ; od ducha: w jakim sensie dyplomata? ;) jakby dzisiaj wszyscy zapomnieli o druzynie, to by nie bylo oprawy, nie bylo tego newsa itp mi sie wydaje, ze niektorzy zapomnieli, ze graja w Gorniku i gra sie na 100% caly mecz
fan
2005.03.23 21:17:00
IP: 81.15.135.6
sluchajcie-z tego co zauwazylem trzymamy sztame z kibicami polpaku wiec moze nasi koszykarze tez ja trzymaja z ich koszykarzami: przeciez polpak dzięki temu zwyciestwu zdobyl 2 miejsce po rundzie zasadniczej. co wy na to?
BOB
2005.03.23 21:14:00
IP: 80.53.21.53
Do Maciek^)Słuchaj no ziomal sam jesteś beznadziejny, pewnie siedzisz na krzesełkach,jak ty jesteś z tych super bardzo wiernych to czemu oprawy nigdy nie przygotujesz.Nie ruszysz dupy i nie przyjdziesz dopingować
BOB
2005.03.23 21:09:00
IP: 80.53.21.53
Jak jesteście tacy cwani to czemu nie przyjdziecie i nie pomożecie w dopingu!!!.Siedzieć na dupie na krzesełkach to każdy potrafi.I krytykować co tylko kk zle robi.A nie siedzicie i nawet ręką nie chce sie wam klasnąć.Już nie wspominam o dopingu.To sie tyczy tych co krytykuja a sami nic w kierunku dopingowania nie robią. ; od ducha: no wlasnie...
marek
2005.03.23 21:04:00
IP: 83.27.4.137
ależ duchu-a odpowiedż dla "komentarz"??? ; od ducha: no i? ;) napisalem, ze jak ma gdzies, to niech nie liczy na doping - nia napisalem, ze ten i ten mial "w powazaniu" dzisiejszy mecz i dal sobie spokoj. Stalo sie i tyle - teraz play-out i w nich trzeba dac 200% z siebie - i to kazdy! i nie tylko wypowiedziami na stronce, co niestety sporej czesci jest domena, a jak dochodzi do dzialania, to juz brakuje motwyacji czy czegokolwiek....
marek
2005.03.23 20:51:00
IP: 83.27.4.137
wg.ducha nasi mieli grę gdzieś??? no no ciekawa myśl!!!oczywiście po za Sterengą-tak sądzę. KK zamilkł bo chyba jeszcze musi się uczyć kibicować.Oby ta euforia z 12 miejsca nie okazała się przedwczesna ; od ducha: nie napisalem, ze mieli gdzies - ale na pewno nie kazdy zagral na 100%, ani nawet na 75% niestety... takie jest moje zdanie
Andreas
2005.03.23 20:48:00
IP: 81.15.135.6
Witajcie !
jest roznica pomiedzy: "GRAC i PRZEGRAC" a "UDAWAC ZE SIE GRA i PRZEGRAC".
To co dzisiaj pokazali Nasi Koszykarze to na pewno nie byla "GRA". Tak wogole to co to bylo ??? Fantastyczne podania w proznie... heh - jaki byl mecz kazdy widzial. Widac bylo ze nie zalezalo Naszym Koszykarzom na tym meczu :( Jesli chodzi o doping ze strony KK to CZESCIOWO przychylam sie do wypowiedzi Ducha. Na doping trzeba zasluzyc - i w drugiej polowie na doling zaslugiwali STERENGA i GLAPINSKI - szkoda ze KK nie docenil ich staran.
don przemo
2005.03.23 20:45:00
IP: 217.153.241.136
Pozdro dla Was i dzieki za zwycięstwo! Spodziewaliśmy sie wszyscy cieżkiej przeprawy, ale w trakcie meczu przecieraliśmy oczy ze zdziwienia gdy otzrymywaliśmy wyniki z Wałbrzycha. Powodzenia w dalszej części rozgrywek - będzie dobrze, a za rok jeszcze lepiej. Przypomne tylko, że my rok temu mieliśmy 10. miejsce, a teraz? Was czeka to samo - nie przestawajcie wierzyć i róbcie swoje! pozdro ze świecia!
trol
2005.03.23 20:36:00
IP: 83.27.90.57
chłopaki mieli słabszy dzień!!! każdemu może się zdarzyć!!! nie podobało mi się jednak że większość z naszych się poddała i przestała grać!!! brawa dla Maćka za walkę do końca
nitzer..
2005.03.23 20:35:00
IP: 80.55.200.194
duchu..masz racje..zgadzam sie z Toba..
ale flagi faktycznie mogli zostawic.. ; od ducha: a nasi mogli cos grac ;) zalezy jak na to patrzec...
komentarz
2005.03.23 20:32:00
IP: 83.27.93.35
Maciek^ ma calkowita racje tacy wielcy kibice z tego KK a co dzisiaj pokazali ??? no moze jedyne co bylo dobre to konfetti :P a ty duchu to chyba jakis przychlast jestes ze tak bronisz KK przeciez prawdziwy kibic jest za swoja druzyna do konca a nie zwija flagi po polowie i koniec kibicowania. zastanowcie sie nad tym. jak wygrywamy to spiewacie "gramy do konca" a jak dostajemy po tylku to co ????? te slowa powinny byc spiewane wlasnie w ciezkich chwilach ; od ducha: no widzisz czytasz stronke prowadzona przez przychlasta ;) nie bronie nikogo i powtarzam raz jeszcze - na doping trzeba zasluzyc. Jesli ktos ma gdzies gre, to nie powinien liczyc na doping - cos za cos.
Maciek^
2005.03.23 20:25:00
IP: 81.15.135.6
KLUB KIBICA LEPIEJ NIECH SIE PRZERZUCI NA COS INNEGO- JAK MOZNA W POLOWIE MECZU ZWIJAC FLAGI!!!!- jestescie BEZNADZIEJNI i nie NAZYWAJCIE SIE KIBICAMI!!!!!BO NIE PASUJE TO DO WAS!!!!! ; od ducha: a kolega pewnie z tych, ktorzy krzycza, dopinguja, wierza przez caly mecz i jeszcze przygotowuja oprawe spotkania, prawda? :)
komentarz
2005.03.23 20:12:00
IP: 83.27.93.35
wedlug mnie to najgorzej zachowal sie klub kibica normalnie smiech an sali i wy sie nazywacie prawdziwymi kibicami ???!!! wielkie hallo ze na wyjazd jeden pojechaliscie a we wlasnej hali nie potraficie dopingowac wlasnego zespolu !!! i wy chcecie sie rownac z kibicami pilkarskimi ??? zespol dopinguje sie do konca nawet jak przegrywa a to co zrobil KK hmmm gowno zrobil... ; od ducha: ale to raczej takie osoby jak Wy caly czas gadaja o wyjezdzie do Czestochowy ;) zastanow sie kolego... a na doping trzeba zasluzyc i tyle - cos za cos. Inaczej gracze gotowi sie nauczyc, ze moga cos odpuszczac, bo i tak to nic nie zmienia dla nas kibicow - a tak nie jest.
rak
2005.03.23 20:06:00
IP: 83.27.109.18
kochani co wy wypisujecie? przegraliśmy bo nie mielismy moc, trzech jest po chorobie a reszta grala na zwolnionych obrotach bo zrobiła 1000km i zawalczyła okrojonym składem.oby poukładali i pozbierali sie tak aby 2.04 być w gazie! trzymajmy kciuki.
Gołota
2005.03.23 20:06:00
IP: 62.87.165.23
Widzę że po jednym słabszym meczu nastroje się zmieniają w 100%. Przykre to jest. Każdej drużynie zdarza się słabszy mecz. Poza tym trzeba pamiętać że Polpak to drużyna która w tabeli stoi dużo wyżej od nas (to prawie wicelider)... Trzeba teraz skoncentrować się na meczach o utrzymanie i mocno kibicować naszym a nie obrażać się i wytykać to czy tamto ;-) Prawdziwy kibic to taki kibic który jest z drużyną na dobre i złe !
u.s.
2005.03.23 19:57:00
IP: 83.27.118.12
Swietny wystep Macka, przegrany mecz...chyba niestety na wlasne zyczenie, jeden z najnizszych - Marcin Kowalski - zbieral pilki a reszta?czy jak przeciwnik rzuca to od razu trzeba zalozyc, ze beda punkty?szkoda straconych 2 pkt, ale w pamieci jeszcze ostatnia wygrana, wiec nie ma co narzekac :)pozdrowka
krzyss3
2005.03.23 19:55:00
IP: 81.15.135.3
niestety gralismy o pietruszke a Polpak o 2 pozycje w tabeli i to bylo widac. Brak motywacji u naszych koszykarzy. Szkoda bo w taki sposob olewaja kibicow !! BRAC SIE W GARSC I ZAPIEPRZAC NA TRENINAGACH BO SIARKA TEZ CHCE W TEJ LIDZE POZOSTAC!
.............
2005.03.23 19:41:00
IP: 83.27.48.247
Mowilem ze to mecz o pietruche i tak sie spelnilo.Gdyby przegrali w Jaroslawiu to dzisiaj byloby inaczej.Dobrze ze poszedlem na skórokopów.Wygrali 6:2 i to sie liczy dzisiaj najbardziej.Pokazali ze beda walczyc o ta 3 lige na powaznie.Oby sie moje slowa spelnily ponownie
Darek
2005.03.23 19:37:00
IP: 193.63.62.129
Pozdrowienia dla kibicow Gornika z Dundee :P ; od ducha: ello Darku wierny kibicu Gornika nawet tak daleko od nas! :)
nitzer..
2005.03.23 19:32:00
IP: 80.55.200.194
to prawda duchu..na doping trrzeba zasłużyć..
moj email..nitzer@interia.pl
nitzer
2005.03.23 19:29:00
IP: 80.55.200.194
dzisiejszy mecz wygladał, tak jak wyglądał
Brawo dla tych co chcieli, może tylko sie pokazać..ale próbowali..dla Maćka Starengi i Glapy..
do zobaczenia na meczu z Siarką...oby ..
nie przypominał dzisiejszego..
Dawidek
2005.03.23 19:28:00
IP: 81.15.135.6
Dajcie spokoj koszykarza ...bo krytykowac to kazdy umie ....przegralismy to przegralismy i nie ma co rozlewac juz rozlanego mleka, ten mecz byl tzn o pietruszke i najwazniejsze mecze przed nami ... wiec trzeba walczyc dalej i pomoc chlopaka ...Serce BIALE Krew W BLEKICIE GORNIK WALBRZYCH Ponad ZYCIE!!!!!!!!!!!!
nitzer
2005.03.23 19:27:00
IP: 80.55.200.194
..byli kibice z lodzi..wszystko bylo wiadome i ustawione..ale co z kibicami z Wałbrzycha..my wierzylismy ze druzyna z wałbrzycha powalczy..
podobnie bylo w meczu z warta poznań (0:4)..i w kilku innych..
O profesjonaliźmie sportowca świadczy zaangażowanie w grę, walka na boisku od pierwszej do ostatniej minuty..a dzisiaj Górnik..walczył przez 6 minut..
Jest mi smutno, wręcz wstyd..
brak ochoty do gry..brak pomysłu..bo ostatnia akcja..z "rzutem" Błazeja..to błazenada..( a może Błażejnada)co on robił wogóle na lini 3 punktów, przeciez powinien byc pod deską..
moze dosc.chciałbym myslec ze to tylko splot wielu przypadków sprawił że
marta.
2005.03.23 19:25:00
IP: 81.15.135.3
Dla mnie było to żenujące zdarzenie...Trudno nawet nazwać to "widowiskiem"... Zero szacunku dla kibiców.
Dawidek
2005.03.23 19:24:00
IP: 81.15.135.6
Witam smutnych kibicow bo porazka boli ... Szkoda meczu ale trzeba powiedziec z bolem ze Polpak byl lepszy, Bardzo slabo sedziujacy sedziowe a w szczegolnosci te dwie lyse paly ktore wyraznie gwizdaly dla gosci, moze gdyby rowno gwizdali to byly by emocje a tak niestety zabralo ... pytanko do KK: Dlaczego nie pomagal koszykarza w trudnych chwilach?? ale ogo,lnie nic si enie stalo GORNIKU nic sie nie stalo .... Pijani po Zwycieswtie, WIERNI PO PORAZCE>>>GORNIK WALBRZYCH PONAD WSZYSTKO ; od ducha: co do braku dopingu to - na doping tez trzeba zasluzyc...
nitzer
2005.03.23 19:20:00
IP: 80.55.200.194
..niech ktos mi powie co to bylo?, o co w tym wszystkim chodzi?
Jestem kibicem wałbrzyskiego sportu od 20 lat, i powoli zaczynam miec dosć.
zrozumie wszystko - mozna przegrac mecz, ale przegrac po walce..a tu co - lipa. na boisku 2 koszykarzy chcialo grac, reszta..asystowała lub wrecz przeszkadzała.
Brak ambicji?
a JAK WYTŁUMACZYĆ TE ZAGRANIA BŁAŻEJA, JEGO GRĘ W DZISIEJSZYM SPOTKANIU?, TO sAMO Tomasz Wilczek?
istnieje inna mozliwośc..ale to tylko gdybanie, pamietam mecze pilkarskie - np. zagłebie w - widzew ł, gdy widzew walczył o awans do 1 ligii, były kwiatki przed meczem, i porazka 1:2, ktora dawała awans widzewowi..
Arcadio
2005.03.23 19:15:00
IP: 217.96.253.115
brava dla Maćka Sterengi za ten mecz...jako jedyny miał "jaja"...reszta poniżej krytyki...zero ruchu...grali nieprzemyślane akcje..Polpak świetnie bronił..szkoda meczu ale nam to nie zaszkodzi, a zimny prysznic przyda się przed play outami...pozdro
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl