gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

B.J. Spencer poza Górnikiem!/ 2007-11-13 21:16:15 /
Po fatalnym niedzielnym (11.11.) meczu z Polonią Warszawa działacze Górnika Wałbrzych postanowili rozwiązać umowę z Amerykaninem B.J. Spencerem. Powodem rozstania się z tym graczem była jego bardzo słaba gra od początku sezonu ligowego (średnia w 6 meczach: 19.3min; 5.2pkt; 3zb; 1as; eval 1.5). Spencer w przedsezonowych meczach spisywał się dobrze i był typowany na jednego z najlepszych strzelców drużyny. Aktualnie na jego miejsce poszukiwany jest nowy zawodnik.
Niewykluczone, iż po meczu z Carnymi (niedziela: 18.11.) z klubem pożegna się kolejny zawodnik albo może nawet i dwóch.

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
Damian
2007.11.20 20:09:30
IP: 83.27.217.46
to Clarkson twoim zdaniem jest obwodowym graczem ?!!!?/
Do Damian
2007.11.19 10:35:57
IP: 83.27.203.7
Dlatego ,to mówie bo Ercegowic jest jedynym wartościowym,podkoszowym graczem Górnika,a jak wiesz(a moze i nie) to zdecydowanie za mało...
Viking
2007.11.16 13:15:26
IP: 83.27.236.171
Wiara nigdy nie umiera w Górnika, a krytyka czasami się przydaje. Pozdrawiam
Viking
2007.11.15 23:12:04
IP: 83.27.250.134
do kornhead: Chłopie bylem na wszystkich meczach w 1 lidze!!! Zapytaj admina tej strony jak nie wierzysz. Proponuje następnym razem przemyśleć stawiane z góry spostrzeżenia! [od kornheada]: reaguje tak bo wkurzaja mnie malkontenci. Lubie tez pytac, gdzie byli prawdziwi kibice gdy Gornik gral w 2 (czyli 3ciej) lidze w skladzie np z Labiakiem, Neumayerem cze Nowomiejskim... ;] Pozdrawiam i zycze wiecej wiary, mniej krytykanctwa.
styrlitz
2007.11.15 22:04:49
IP: 83.8.10.171
Hej panowie selekcjonerzy a może by tak zatrudnić graczy z dawnych lat.....Pachodnie i Tadasa.POZDRAWIAM NORMALNYCH
hadik
2007.11.15 21:36:22
IP: 89.174.99.38
amerykanscy szolmeni swoje zrobili zaczynaja spelniac role brazylijczykow z pogoni szczecin niebylo bz wesolo gdyby nie dwie niespodzianki wiec ariwederci biatlon. chcemy walki na calego i walki do upadlego.na gre w GORNIKU trzeba zapracowac przekonal sie o tym blarzej to nie jest k10 aDBE.apropo ze slaskiem musimy wygrac!!!!!!!!!!!!!!!!
kornhead
2007.11.15 19:21:48
IP: 128.228.140.11
smiac mi sie chce jak 'kibice' juz zwalniaja graczy po 2 slabszych meczach... przyjdzie kolejna wygrana i beda w euforii... smiech... ogarnijcie sie... a juz brak slow na tych, ktorzy wychodza przed zakonczeniem meczu. Pikniki jak na Slasku. Porazka! A Ty Viking z pewnoscia nie pojawilbys sie na meczu Gornika gdyby spadli z DBE, prawda? Ty tylko krytykowac i zwalniac umiesz... Pozdrawiam. Z Czarnymi wygramy i mam nadzieje, ze Jozek i Gliniarz doloza cegielke do tej wygranej.
wojak
2007.11.15 16:06:48
IP: 62.141.220.104
A jesli nawet spelnil by sie czarny scenariussz realisty (no wiesz stary wszytko jest mozliwe moze slask tez spadnie) to kto bedzie gral w pierwszej lidze clarkson ?. A jestem pewien ze saran i reszta chlopakow z nizszej polki koszykowki bedzie z ks do konca. Ja jedynie z tego skladu pozbyl bym sie ercegovica jak by sie znalazl zmiennik i st.johna.
Ale jedno jest pewne GORNIK TAK SZYBKO NIE SPADNIE
Tomsoft
2007.11.15 14:36:00
IP: 79.186.33.191
Moim zdaniem nie ma co juz komentowac Dariusa,jakos sie tak nie przejmowaliscie tym wszystkim jak szlo dobrze i Gornik wygrywal,a teraz spekulacje po dwoch slabych meczach?Wiem ze nie wyglada to rozowo ale moim zdaniem chlopaki zmobilizuja sie na najblizszym meczu i pokaza jeszcze na co ich stac! Troche wiary LUDZIE!!
Damian
2007.11.15 14:28:21
IP: 83.27.231.228
Kolego to powiedz mi czemu wczesniej nie mowiles ze potrzebna nam jest siła podkoszowa ? Bo Ercegovic zagrał słaby mecz i juz mowisz ze jest słaby ....
Do Damian
2007.11.15 10:11:40
IP: 83.27.237.45
No tak kolego,bo w obecnej sytuacji nasza siła podkosowa jest bez zastrzeżeń... A tak w ogóle to Darius to nie center tylko gracz na pozycji numer 4
Darek
2007.11.15 09:07:36
IP: 83.27.185.171
tez mysle, ze przydalby sie Eason, nie mial nosa nasz trener zwalniajac go ale kto mogl przewidziec kontuzje Kosmalskiego, wtedy juz powinien znalezc sie drugi wgracz na centra, bo przeciez Ercegowic przyszedl do pomocy Kosmalskiemu, a zostal sie sam Ercegowic. Nie rezygnowalbym z Sarana, grajac w slabym Sportowcu Cz. byl najlepszym strzelcem w 1 lidze zanim przyszedl do naszej druzyny, to nasz trener dawal mu na boisku zadania przede wszystkim defensywne i w takim raczej charakterze pozostal u nas jako zawodnik rezerwowy.
Damian
2007.11.15 08:14:17
IP: 83.27.198.8
eason to center a nie rzucajacy obronca wiec po kiego grzyba mowisz ze on by nam sie teraz przydał ...
Z innej beczki
2007.11.15 08:06:23
IP: 91.94.69.155
możę byśmy zorganizowali takie coś , że górny sektor otrzyma białe kartki , a dolny niebieskie . Ja moge zorganizować białe , wy zajmijcie sie niebieskimi , albo na odwrót :P
nephilim
2007.11.15 07:25:32
IP: 83.17.111.106
ludzie rece opadaja jak czytam wasze komentrze 7 miejsce po6 kolejkach przeciez to wiecej niz moglismy sobie wymarzyc przed sezonem a teraz wiekszosc nazeka juz nie moge sie doczekac nastepnych komentazy Realisty po kolejnych zwyciestwach (jestem pewien ze takie beda) pewnie nick zmieni GORNIK WALBRZYCH I NA DOBRE I NA ZLE mowi wam to cos??!!!
Kibic.Patryczek
2007.11.15 06:52:16
IP: 89.174.99.38
Ja tak troche z innej beczki, a wiec wyobrżcie sobie jak cała nasza hala na czele z piknikami spiewa jak ci kibice: http://www.tvn24.pl/-1,1528546.1,wiadomosc.html moze jest to smutny spiew ale z drugiej strony radosny. Wtedy to był by kocioł w hali 3000 osób spiewa np. wstan rece w góre wznieś...
JURAS
2007.11.14 22:32:26
IP: 79.186.74.144
Patron napisał : "ak każdy zacznie rzucac to kto bedzie bronił? A trzeba przyznac ze tacy goscie jak Zabłocki czy Saran robią to dobrze." A teraz pytanie GDZIE TY MASZ OCZY skoro widzisz dobrze grającego w obronie Zabłockiego on odpierdziela w obronie większą padaczkę niż w ataku on w obronie tylko faule łapie, dobrze zebrać nie potrafi ,zablokować nie potrafi nawet zasłony dobrej nie umie postawić .
:/
2007.11.14 22:21:58
IP: 83.27.195.11
A teraz by sie przydal Darius,no ale niestety,wedle opini trenera, sie nie nadawał...
Viking
2007.11.14 22:07:07
IP: 83.27.199.131
Myślę, że jeżeli ci którzy tak obstają za naszymi graczami w Gorniku i chcą aby tak mocno zostali spotkają sie z nimi w przyszłym sezonie w Wałbrzychu w Osirze na 1 lidze.
ja
2007.11.14 21:00:20
IP: 128.228.140.11
Viking i reszta ktora tak wywalac graczy chce... a za co sprowadzicie nowych, DUZO LEPSYZCH?? Za co? W klubie sie nie przelewa, wisi kase niektorym graczom za poprzedni sezon(!!) tylko nikt o tym glosno nie mowi, a wy tu piszecie o nowych lepszych graczach?? Bez jaj... Mamy kogo mamy, chlopacy musza miec spokoj i ciezko pracowac. Zablocki, Wichniarz niedawno byli bogami, a teraz juz ktos pisze "pomylka, porazka"? Co jest kuwa? Tylko patrzec jak Clarkson zagra 2 mecze slabiej i juz go na zbity pysk wywalicie. Puknijcie sie w czolo. Spokoju troche! Kazdy mecz to walka o przetrwanie! Gliniarz, Jozek - nie dajcie sie, ostro zapierniczajcie na treningach a lepsze dni przyjda! Czerniak to zauwazy!
Pasterz
2007.11.14 20:51:42
IP: 128.228.140.11
heheh ale sie Viking przyczepil. Marcin i Bartek za friko niemal graja, poza tym nigdzie nie ma tak, ze wszyscy sa na najwyzszym poziomie. Musza byc gracze nawet na lawie bo jak przyjda kontuzje to oni wlasnie beda grali. Grunt by trenowali na maksa a przyjdzie i czas by oni zagrali. Sezon glugi i Czerniak to wie.
LeBron
2007.11.14 20:24:26
IP: 83.27.225.28
Spencer wyleciał z górnika a Urleb zrezygnował ze Slaska:P:D!
Tomsoft
2007.11.14 20:13:10
IP: 79.186.113.33
Zapowiadal sie pierwsza strzelba Walbrzycha, na sparingach wygladalo to calkiem fajnie,ale jak sie spedza wiecej czasu na zabawie niz na powaznej koszykowce to zazwyczaj tak sie to konczy!Rozumiem fakt ze to mlodzi chlopacy,ktorzy tez chca miec cos z zycia ale w koncu podpisali profesjonalne kontrakty,wiec do czegos to zobowiazuje
...
2007.11.14 20:04:07
IP: 83.27.252.104
Jaka kasa? To nie jest tak ze roziwazujac kontrakt on sobie poprostu jedzie do domu. To tez kosztuje...
mariofan
2007.11.14 19:54:42
IP: 87.105.56.216
stoklosa powinien wrocic a ercegovic do domuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu niech zaluja ze z szubarga sie niedogadali
phase
2007.11.14 19:45:44
IP: 78.88.213.248
to jest ekstraliga, nie ma miejsca na sentymenty. Wg mnie saran i józefowicz powinni polecieć. Podobnie sytuacja wyglada z dymarskim, jeżeli ma się rozwijać niech gra (1 lub 2 lidze) same treningi mu nie zastąpią gry, a tak to się marnuje.
,,,
2007.11.14 19:10:37
IP: 87.96.50.59
Viking piszesz że "nasi wychowankowie nie są gotowi na grę na tak wysokim poziomie" a jak ich przygotować? dawać im grać! zagrają na początku niezbyt skutecznie ale braki będą nadrabiać walecznością, ambicją i tym że są z Wałbrzycha i od dziecka są związani z Górnikiem. Z czasem nabiorą doświadczenia i będzie ok. zobacz jak teraz gra Glapiński - co mecz to lepiej i będzie jeszcze lepiej!!! W MOIM SERCU KS I NA DOBRE I NA ZŁE
krzyss3
2007.11.14 18:59:06
IP: 78.88.200.3
jozek nie gral w 1 lidze wiec w ekstraklasie tez nie powacha parkietu. chyba ze beda becki jak z polonia to pobiega troszke.
REALISTA
2007.11.14 18:55:33
IP: 78.88.200.3
5 PIERWSZYCH MECZY KSG BYŁO TYPOWE DLA BENIAMINKA. A TERAZ JEST TZW "SYNDROM BENIAMINKA". WSZCZYSCY JUŻ NAS ROZSZYFROWALI I NIE BĘDZIE JUŻ NIESPODZIANEK. NIE STAĆ NAS FINANSOWO I KADRO NA DBL I TO JEST FAKT. TERAZ TO JUŻ WIEKSZOŚĆ MECZY W PLECY I MUROWANY SPADEK. A PO SPADKU CO?? JAK HISTORIA POKAZAŁA , A JAK WIADOMO LUBI SIĘ POWTARZAĆ, TZR ROZWIĄZANIE KLUBU I START OD NAJNIŻSZEJ KLASY ROZGRYWEK. O TAKI WAŁBRZYSKI STANDARD
Ja
2007.11.14 17:24:50
IP: 83.18.228.154
"Jest przynajmniej dwóch zawodników nad którymi się zastanawiamy – informuje Kozłowicz. - Po meczu z Czarnymi podejmiemy decyzję czy zostaną oni w klubie czy tez się z nimi pożegnamy."

Źródło: www.plk.pl
mrowkamb16wawa
2007.11.14 17:20:37
IP: 83.28.245.187
Jestem od niedawna fanka Górnika :) i jestem bardzo dumna z zawodników ... i nie zgadzam sie ze Amerykanie nie sa potrzebni!!! wrecz przeciwnie KAZDY zawodnik jest wartosciowy i nalezy mu dac szanse!! a polemizowanie na temat ze moze zamist Amerykanina wstawic Polaka jest zenujace i rasistowskie. Zgadzam sie ze Spencer slusznie iz zostal zwolniony powinien bardziej sie starac.... a co by nie bylo
Biało-Niebiescy The Best!!! :) pozdro dla fanów Górnika
Patron
2007.11.14 16:50:03
IP: 83.22.132.161
Najbardzije mnie to smieszy ze dla was koszykówka to tylko rzucanie punktów. Jak każdy zacznie rzucac to kto bedzie bronił? A trzeba przyznac ze tacy goscie jak Zabłocki czy Saran robią to dobrze. W meczu z Polonią tio polacy zmiejszyli rozmiary porażki. Tutaj nie jest potrzebny strzelec tylko gosc kto zostawi serce na parkiecie. Dla tych zawodników Górnik jest swego rodzaju symbolem a dla przyjezdnych jest to tylko pracodawca, ktory ma zaplacic. POzatym jak ktos wspomnial nizej nie wydaje i sie zeby zwolnienie zawodników wystarczylo na kieszonkowe dla tych niby dobrych zawodników. Uwierzcie ten skład jest rozsadnie zbudowany. Trener Czerniak wie co robi. Jest gwiazda (Clarkson)jest dobry polak (Wichniarz) jesr rozgrywajacy ktory nie mysli tylko o rzucaniu (Archie) sa tez zawodnicy od czarnej roboty (Zabłocki, Saran , Glapiński) ten zespoł zafunkcjinuje i jeszcze nie raz zaskoczy. Szkoda tylko ze jak zespoł wygrywał to wszyscy byli cacy a jak przegrywa to zwalnia sie polowe składu.
isle
2007.11.14 16:47:31
IP: 62.87.161.21
Jakoś zwolnienie BJ mnie nie dziwi. Szkoda przecież trzymać chłopa, który trafia na poziomie podwórkowym. Co do St Johna to dobry może on jest ale w rugby.
...
2007.11.14 16:32:08
IP: 78.88.200.192
Do VIKING: Jeżeli za kase tych 5 zawodników chcesz kupić cytuje"3 silnych oraz doświadczonych graczy (nie koniecznie z USA)" to jeżeli masz takie mozliwości to znajdź takich. A jak znajdziesz to ja Ci drugie tyle dam na następnych trzech. Widać że nie znasz realiów. To nie przez tych zawodników wyniki są teraz słabsze bo oni graja cały zcas na tym samym poziomie to inni grają słabiej.
Indyk
2007.11.14 15:28:11
IP: 84.40.185.127
Szkoda ze nie ma juz Logana Kosmalskiego wydaje mi sie że byłby naprawde jednym z lepszych naszych zawodników...Jak dla mnie to ST.John OUT no i zastanowiłbym sie nad sensem trzymania józka w składzie skoro jest tam tylko do poprawiania humorów zawodnikom to raczej jest to głupie:/ Ale ja i tak lubie Józka i życze mu powodzenia w górniku czy poza nim :)
Viking
2007.11.14 15:05:37
IP: 83.27.199.131
do GKS: jeśli chce pani aby w Górniku grali wychowankowie typu Kowalski to zawsze będzie pani oglądać takie widowiska jak z Polonią. Nasi wychowankowie jeszcze nie są gotowi na grę na tak wysokim poziomie. Górnika natomiast chyba raczej niestać na utrzymywanie statystów. Wedlug mnie powinno sie zwolnic Józka, Kowala, Sarana, St Johna i Arichego. Zakupić 3 silnych oraz doświadczonych graczy (nie koniecznie z USA) i w połączeniu z obecnymi stworzyć w miarę silny zespół. Ps. pragnę zaznaczyć, że propozycje wypicia wspólnie piwa zaproponował administrator tej strony wiec do niego proszę kierować odpowiedź na tą propozycje. ; od ducha: potrzymuje swoja propozycje dla obu stron - ja sponsoruje :)
wiktorwspanialy
2007.11.14 14:40:38
IP: 83.14.173.10
Zacytuję dziennikarza Adama Romańskiego, który umieścił następujący wpis na swoim blogu:

"Czy zamiast Archiego, Spencera, Baxleya i St. Johna nie można mieć w zespole dwóch Amerykanów, ale za to takich, którzy coś potrafią? Razem z Glapińskim, Wichniarzem, Czerwonką (kiedy wróci po kontuzji), Zabłockim, Clarksonem i Ercegoviciem byłaby to już ósemka do grania, co na ten poziom powinno wystarczyć."

Zgadzam się z nim w 100%! Nam nie są potrzebni obcokrajowcy którzy zabierają miejsce w składzie Polakom! Ale zawodnicy którzy coś będą wnosić do gry, a w uzupełnieniu z Polskimi zawodnikami stworzą dobrze rozumiejący się kolektyw!
lol4
2007.11.14 14:25:15
IP: 87.105.49.2
do TGRUBY: Polacy którzy prezentuja jakiś poziom stawiają dużo wyższe warunki płacy niż obcokrajowcy! Myślisz ze dlaczego Pluta nie zagrał w Baskecie mimo że była taka opcja!? To co my mamy to z calym szacunkiem dla graczy "odpadki", Wichniarz z 1 ligi, który potrafił zapracować nad sobą przez wakacje i to zaowocowało, ale np. taki Zabłocki jest jak dla mnie niewypałem, ma się za wielką gwiazde, a mecz wyjdzie mu ewentualnie gdy wpadnie mu pierwsza trojka. Tak nie moze byc! Ja uwazam ze potrzebny jest jeszcze jakiś dobry następca Spencera, zwolnienie Jozka i ewentualnie Kowalskiego oraz jak wyzdrowieje Czerwony to Zablocki out - takie jest moje zdanie.
Wasil
2007.11.14 13:52:45
IP: 87.105.184.151
Viking przesadzasz, wzorujesz model na owych klubach bez sentymentów" a TGRUBY dobrze napisał, taki wielki śląsk, drużyna z sukcesami itd a dzisiaj co po tym wszystkim jest? -zbieranina obcokrajowcow. jak byles na ostatnim meczu to przypomnij sobie jak Marcin wchodzil na boisko gdy Górnik byl chyba z 20 pkt do tyłu, jakie dostawal brawa itd, jak taki gracz wchodzi na boisko(wychowanek) to sie czuje serce prawdziwego Górnika, cala reszta bedzie tylko zawodnikami, i co mamy byc wlasnie jak kolejny slask,anwil..bez sensu, jak wygralismy pierwsze mecze to byly komentarze ze wielkie pieniadze nie graja na boisku, dzisiaj gdy mamy juz inny bilans juz o tym zapomnieliscie?? wiec niech ci co maja pretensje za porazki niech sie zastanowia nad glebszymi przyczynami, dziekuje.
GKS
2007.11.14 13:52:15
IP: 83.26.93.160
Viking, co luki c pamięci to niestety się mylisz, po prostu myslisz kategoriami materialnymi, widocznie dla Ciebie liczy się głównie nazwa firmy, a nie to, kto ją tworzy. Dla mnie ważny jest Górnik jako całość, nie tylko nazwa, ale rownież ludzie, ktorzy ją tworzą. Do nich nalezy Marcin Kowalski. I tyle. A na piwo czemu nie, możemy się umówić i tam kontunować dyskusję..
TGRUBY
2007.11.14 12:57:46
IP: 83.14.228.122
Będę bronil Bartka i Kowala, w polskich klubach nie może brakować miejsca dla polskich zawodników, bo to oni zostawią na parkiecie pot, gdy na gwaiazdy zabraknie pieniędzy, Prokom co roku wydaje furę kasy na tzw. gwiazdy i w pucharach plecki,przypomnę tylko,że znienawidzony przez niektórych Śląsk dominował w Polsce,gdy jego gra opierała się na polskich zawodnikach.Może zamiast zwalniać Józka i Marcina ograniczyć liczbę obcokrajowców do dwóch droższych i lepszych, byt nasi mieli się od kogo uczyć, nie przeraża mnie widmo spadku Górnika z ekstraklasy.Jeździłem po 90 km nawet jak grali e trzeciej lidze.Nie mogę być kibicem drużyny w której gra tylko jeden Polak na dodatek nie związany z regionem.
Viking
2007.11.14 12:29:02
IP: 83.27.199.131
Do GKS: Jak sama pani napisała jest starszą kobieta więc ma pani prawo mieć luki w pamięci. Pragnę przypomnieć, że graczami, którzy zapewnili awans Górnikowi byli w kolejności: 1 Wojtek Kukuczka, 2. Marcin Stokłosa, 3 Adrian Czerwonka, 4 Rafał Glapiński, 5 Sławek Nowak. 6. Saran. Gdzieś pod koniec tej listy jest Kowal, a Józek na samym końcu. Poza tym proszę mi pokazać klub w ekstraklasie gdzie dla sentymentów sie trzyma wychowanków. Prokom, Anwil i np. Turów w tych klubach nie ma mowy o sentymentach, a cała reszta ligi idzie ich śladem. Zycze pani dużo zdrowia i radosnych chwil spowodowanych wynikami GKS-u Wałbrzych! :) ; od ducha: Viking zapoznam Cie kiedys z Pania GKS - na pewno milo bedziesz wspominal wspolnie wypite piwko :)
kristofer
2007.11.14 12:17:05
IP: 78.88.213.248
W Końcu pierwszy out!!!!
Będą kolejne!!!
Kibic
2007.11.14 11:22:08
IP: 89.174.99.38
Uwazam iz decyzja jak najbardziej sluszna!
Uwazam iz na poczatku sezonu powinna sie odbyc pewnego rodzaju dyskusja aby wytlumaczyc naszym "gwiazdom" z za oceanu w jakim klubie przyjdzie im grac, tzn klubie z tradycjami mistrzowskimi ze jak sie w kazdym meczu wychodzi na parkiet to nalezy doslownie gryzc go i dawac wszystko z siebie bo jezeli tego nie potrafia czynic to nie powinni wogole zakladac dresu z napisem Gornik.
Ze Klub w ktorym przyszlo im grac ma soje wzory i normy postepowania.
Ktos powinien ich uswiadomic ze beda gwiazdami jak dopiero cos osiagna dla Gornika a nie z chwila wejscia na parkiet a pozniej i tak schodza rozgromieni!

Co do naszych Polakow-wychowankow to kazdy z nich cos do zespolu wnosi i nie wazne ze zdobywaja mniej punktow ale maja nie jednokrotnie inne zadania na parkiecie a czesto jest tez tak ze to wlasnie oni ambicja pociagna gorszy wynik bo potrafia walczyc do upadlego!Po prostu walczaki!
do viking
2007.11.14 07:51:31
IP: 62.87.161.141
Drogi kolego, gwarantuje Ci że zsumowana kasa płacona Kowalskiemu i Józefowiczowi nie wystarczyłaby nawet na marnej jakości gracza. Klub płaci im bardzo małe pieniądze, można zasugerować że są w drużynie praktycznie za darmo. Pozdrawiam
GKS
2007.11.14 07:14:23
IP: 91.192.88.15
Zupełnie nie zgadzam się z Vikingiem! Zwłaszcza w sprawie Kowalskiego! Chłopak zasłuzył sobie, żeby grać w ekstraklasie. To bardzo dobrze, że jest w składzie drużyny. To bardzo dobrze, że wałbrzyszanin jest w składzie! W końcu Górnik to wałbrzyski klub. A Marcin bardziej zasłużył sobie na ekstraklasę niż taki, o którym czytam powyżej. Wiem, że armia zaciężna to obecnie metoda na sukcesy, ale nie kosztem tych, którzy te sukcesy rozpoczęli. Marcin, trzymaj się i nie daj się . Nie zwracaj uwagi na negatywne opinie na swój temat! Są tacy, którzy Cię po prostu lubią! Starsza pani czyli ja - TEŻ!
dr.j
2007.11.13 23:20:42
IP: 217.233.69.9
Viking, kasa za tych dwoch zawodnikow zapewne by nie wystarczyla nawet na pol doswiadczonego zawodnika...
Martin
2007.11.13 23:00:00
IP: 83.15.83.130
Popieram Viking'a! W ogole kazdy wie tez jaki jest inny powod obecnosci jozefowicza w druzynie...
Jaro
2007.11.13 22:48:57
IP: 84.203.163.98
Szkoda BJ-a,ale tego sie mozna było spodziewać.Mam jednak nadzieje,że sprowadzą kogoś wartościowego.
do viking
2007.11.13 22:38:45
IP: 83.27.247.30
a myślisz zę ile oni zarabiają?? jak myślisz ze starczy na kogoś doświadczonego to się mylisz.
TYP
2007.11.13 22:22:42
IP: 79.186.36.85
Wreszcie!!! Był słaby i nie nadawał sie , pora aby znaleźć dobrego obrońce który będzie maszynką w 3!!!(najlepiej trener powinien poszukać gracza z pierwszej ligi- polaka) a tak na marginesie to nasz center powinien zostawac po meczach i trenować celność albo iść do okulisty :D
Viking
2007.11.13 22:18:37
IP: 83.27.205.88
No cóż z jednej strony szkoda, ze go zwolnili bo być może by sie rozkręcił, a z drugie to sam swoim zachowaniem sie do tego przyczynił. Ale nie o tym chce napisać kilka słów. Mianowicie bardzo nie podoba mi sie sytuacja z dwójką naszych wychowanków tzn. Kowalski i Józefowicz, (być może jeszcze Saran) ze klub trzyma ich i płaci za ich utrzymanie. Powinni grac w 1 lidze, a fundusze przeznaczane na ich utrzymanie z sumować troszeczkę jeszcze dołożyć i zakupić gracza, który ma coś w głowie. Nie podoba mi sie, ze ponoć Jozka sie trzyma bo rozbawia towarzystwo, a Kowal bo jest z Wałbrzycha. To nie jest klub schadzek! To jest Ekstraklasa i tu nie ma mowy o litości i znajomościach! ta dwójka tylko sie rozgrzewa przed meczem , a potem robią za statystów i biorą za to kasę! Tak nie może być powtarzam kasa za tych dwóch graczy powinna być zsumowana i przeznaczona na gracza doświadczonego! Koniec ze znajomościami!
bielu
2007.11.13 22:09:19
IP: 83.27.244.251
Spencer zwolniony i OK. Co z Saranem on tez nie zachwyca St John słabo, może zamiast tej dwójki Stokłosa albo ktoś inny ale żeby był z Polski.
Diabeł
2007.11.13 21:38:15
IP: 83.14.224.114
No i dobrze !!!!!!! Jak miał tak grac to niech gra ale na swoim podwórku !!!!!!!!!!! Trzeba szybko znależć naprawde dobrego zastepcę!!!!!
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl