gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Od nowego sezonu Victoria Górnik Wałbrzych/ 2008-06-10 08:24:59 / Marcin Durczak /
Wiadomo już, że do przyszłego sezonu koszykarze z Wałbrzycha przystąpią pod nową nazwą. Drużyna występować będzie na parkietach ekstraklasy jako Victoria Górnik. Jest to efekt podpisania umowy sponsorskiej z Wałbrzyskimi Zakładami Koksowniczymi "Victoria" S.A. Porozumienie między klubem a przedsiębiorstwem zawarto na trzy sezony - umowa ma obowiązywać do końca czerwca 2011 roku. W tym czasie WZK "Victoria" przekaże klubowi łącznie 1,3 mln zł. - W pierwszym roku, czyli w nadchodzącym sezonie, przelejemy na konto Górnika 300 tys. zł. W następnych dwóch latach przekażemy po pół miliona złotych. Na tyle nas dziś stać - mówi Fryderyk Krukowski, prezes Wałbrzyskich Zakładów Koksowniczych S.A. Dodaje on, że promocja firmy przez sport, a w tym przypadku przez koszykówkę to bardzo dobra inwestycja kapitału. Jednocześnie nie wyklucza, że obiecana kwota dla Górnika może w przyszłości jeszcze wzrosnąć.

Jak mówią z kolei przedstawiciele zarządu klubu, wspomniane 300 tys. zł od "Victorii" stanowić ma 25 proc. przyszłorocznego budżetu drużyny. - Jak łatwo policzyć, planujemy zbudowanie budżetu na przyszły sezon w granicach 1,2 mln zł. To realne zobowiązania - podkreśla Henryk Frąckowiak, prezes JKKS Górnika Wałbrzych.
Teraz przed kierownictwem klubu trudne rozmowy w sprawie zakontraktowania trenera. Najpoważniejszym kandydatem na to stanowisko jest Radosław Czerniak, który szkolił wałbrzyszan w ubiegłym sezonie. Najpóźniej do końca miesiąca powinno wyjaśnić się kto poprowadzi w przyszłym sezonie Górnika, ale jak zapewnia Jarosław Juchniewicz, członek zarządu klubu, być może już w tym tygodniu poznamy nazwisko opiekuna biało-niebieskich.

Źródło: jkksgornik.walbrzych.pl

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
Juras
2008.06.16 13:50:54
IP: 78.88.214.121
Niektórzy są po prostu powaleni !!!!!!! Dla niektórych to Górnik powinien grać w 5 lidze bo tam nikt nie sponsoruje i nikt nie płaci 300 tys za jedno słowo w nazwie klubu !! dla nas każda kasa się liczy a nazwa Victoria nie jest zła gorzej jakbyśmy nazywali się Azbesty albo MPO Górnik Wałbrzych
kims
2008.06.13 20:55:29
IP: 89.174.99.38
Proponuje jakiś protest. Transparent, brak dopingu czy soś pokażmy że nam to nie pasuje. Czekam na poparcie pomysłu
Do wszechwiedzącego PIN
2008.06.13 15:49:58
IP: 84.10.125.250
A czy słyszałeś z ust Czerwonego że zostanie czy może z ust dyrektora K. Czy jest ok że wywala się zawodników nie płacąc im? gratuluje Ci...
płetwa
2008.06.13 15:25:51
IP: 87.105.54.241
I pewnie tej premi nawet nie zobacząnigdy na oczy.... Zarząd OUT!!!!!
Do PIN
2008.06.13 12:14:35
IP: 83.27.116.233
Oj synciu PIN nie prowokuj bo jak zaraz posypią sie opinie na temat zarzadu, który nie raz sie wypia i WYPINA na zawodników to sie nie ogarniesz!! Aby nie byc gołosłownym to powiem tylko o premiach za awans ... Miesiac temu mineła rocznica a chłopcy i trener dalej nie zostali spłaceni za wynik !!
PIN
2008.06.13 11:16:06
IP: 87.105.203.119
TYLKO NA NICH NARZEKACIE A CO MAJĄ ZROBIĆ MAM NA MYŚLI ZARZĄD KIEDY ZAWODNIK(CZERWONY LUB DLA NIEZORJENTOWANYCH CZERWONKA ADRIAN)MÓWIŁ ŻE ZOSTANIE W GÓRNIKU JAK SIĘ WYLYCZY KLUB UWIERZYŁ ZAPŁACIŁ ZA OPERACJE I PŁACIŁ ZA UTRZYMANIE PRZEZ DŁUGI OKRES.A ZAWODNIK SIĘ WYPIĄŁ I ODSZEDŁ DO STALÓWKI .TO JEST OK?????!!!!
Aron
2008.06.12 19:09:55
IP: 78.88.214.90
Fajnie że znalazła sie w końcu firma, która zechciała wspomóc nasz klub. Tylko czy decyzja zarządu o umieszczeniu "VICTORIA" w nazwie klubu nie jest pochopna.Wydaje mi się,że za te pieniądze klub powinien uznać co najwyżej koksownie za sponsora "koszulkowego" a nie od razu za sponsora tytularnego i oddawać im miejsce w nazwie klubu. A jak teraz znajdzie sie jakaś firma chętna włożyć powiedzmy milion PLN za sezon to co wtedy, też dopiszą jej nazwę do nazwy klubu. Ja osobiście nie życzę sobie aby nazwę GÓRNIK Wałbrzych traktować jak słup reklamowy. Jeżeli już zarząd zdecydował dopisać nazwę sponsora do nazwy GóRNIK to powinien to zrobić za godną kasę a nie za czapkę śliwek!!!
płetwa
2008.06.12 15:01:31
IP: 87.105.54.241
Co do strefy to wogule nie wiem po co ona u nas jest jak tak naprawdę g**** robi dla Wałbrzycha a zwłaszcza dla sportu!A przecież spokojnie z powodzeniem mogli by dawać full kasy zaróno dla kosza jak i piłkarzy!
xD
2008.06.12 07:48:10
IP: 83.27.129.244
http://polskikosz.pl/news/17159
Just Do It
2008.06.11 22:37:32
IP: 78.88.200.7
Nie bede przypominal lae jakis czas temu jak sie strefa budowala i powstawaly fabryki to w negocjacjach ktory prowadzil owczesny pan wiceprezydent Walbrzycha a teraz pan STOLKOWY LUDWICZUK bylo mowione ze fabryki beda sponsorowaly walbrzyskie kluby i gdzie to jest panie od wszystkich stolkow w tym kraju, takie obetnice a wynikow brak ale tak to jest jak komus siano z butow wystaje a pcha sie nie wiadomo do czego a sie nic nie umie
adriano
2008.06.11 21:57:12
IP: 83.26.160.53
Cos z innej beczki:
http://www.polskikosz.pl/news/17159
["Adrian Czerwonka i Michał Wołoszyn zostali nowymi zawodnikami Stali Stalowa Wola."]
płetwa
2008.06.11 20:22:27
IP: 87.105.54.241
No proszę Adrian Czerwonka zawodnikiem Stali Stalowa Wola.Info: http://www.polskikosz.pl/news/17159
A pan Kozłowicz tak zapewniał,że "Czerwony"wróci jak coś tylko wrazie czego do Górnika...
Pawulon do hmmm
2008.06.11 19:27:50
IP: 194.146.219.130
Jaki śląsk jakie asco ,co ty bredzisz. Viktoria to historia Wałbrzycha i nie widzę nic złego w tym ze Górnik zmieni trochę nazwę .Hmmm proponuje zimny prysznic.
DIABEŁ
2008.06.11 18:50:06
IP: 213.199.225.33
I jeszcze jedno na temat Górnika ze strony plk.pl(...)Od lipca Górnik stanie się Spółką Akcyjną, a priorytetem jest przedłużenie umowy z Radosławem Czerniakiem, szkoleniowcem Górnika. - Podpisanie umowy sponsorskiej powoli nam sprecyzować rozmowy w sprawie nowych kontraktów. Jeżeli trener Czerniak nie zdecyduje się podpisać z nami kontraktu to mamy na oku innego kandydata – wyjaśnia wiceprezes wałbrzyskiego klubu, Jarosław Juchniewicz. Ostateczny skład zespołu ma być znany do 5 sierpnia.
DIABEŁ
2008.06.11 18:38:17
IP: 213.199.225.33
A oto co powiedział Radosław Czerniak na łamach NWW !!!!!!!!!!!!
Czekam do końca tygodnia
poniedziałek, 09 czerwiec 2008

Jest nieco rozgoryczony. Zrealizował cele, które przed nim stawiano. Najpierw awansował z drużyną do ekstraklasy, a potem utrzymał Górnika w najwyższej klasie rozgrywkowej. Czeka na sygnał od kierownictwa klubu w sprawie swojej przyszłości i nie może się doczekać. Czy możliwe, że teraz Radosław Czerniak rozstanie się z biało-niebieskimi?


- Jest Pan cierpliwym człowiekiem?

- Myślę, że tak.

- Co Pan będzie robić 15 lub16 czerwca?

- Nie mam jeszcze sprecyzowanych planów. Przecież to dopiero za tydzień (śmiech). A dlaczego akurat pyta Pan o tę datę?

- Kierownictwo drużyny informuje, że być może właśnie wtedy podpisze Pan kontrakt z Górnikiem?

- Chyba wszyscy wiedzą o tym, że 31 maja wygasł mój kontrakt z klubem. Od tego czasu nie negocjowaliśmy żadnych warunków mojej nowej umowy, a tak naprawdę to ja inicjuję pewne działania, by porozmawiać o swojej przyszłości. Dzwonię do klubu i dopytuję się o szczegóły, ale oprócz pytania od działaczy, które usłyszałem tuż po zakończeniu minionego sezonu, czy chcę dalej trenować Górnika, nie dostałem z Wałbrzycha żadnej konkretnej oferty.

- W przeciwieństwie do działaczy z Łodzi?

- Dokładnie tak. Kierownictwo ŁKS-u złożyło mi ofertę pracy z ich drużyną, powiem, że bardzo konkretną. Jestem po rozmowach z władzami tamtego klubu i teraz głęboko zastanawiam się nad swoją przyszłością.

- Kiedy dowiemy się którą drużynę w przyszłym sezonie poprowadzi Radosław Czerniak?

- Myślę, że pod koniec przyszłego tygodnia, najpóźniej do przyszłej niedzieli, wszystko powinno się wyjaśnić. Wiadomo, że decydując się na pracę z koszykarzami z Łodzi, byłby to dla mnie krok wstecz. Trenowałbym zespół, występujący w I lidze. Z drugiej zaś strony jest tam konkretny plan działania, dodam, że ambitny, ciekawy zespół, no i wyzwanie, czekające na trenera, który zdecyduje się objąć drużynę ŁKS-u. Na razie waham się nad podjęciem ostatecznej decyzji.

- Od czego uzależnia Pan natomiast swoje pozostanie w Górniku?

- Klub musi uregulować swoje zaległości finansowe wobec zawodników i sztabu szkoleniowego. Nie otrzymałem jeszcze wynagrodzenia za dwa ostatnie miesiące i premii za awans do ekstraklasy. Nie chcę, żeby zabrzmiało to w taki sposób, że Czerniak uzależnia podpisanie kontraktu od wypłaty pieniędzy, ale skoro wykonałem swoją prace rzetelnie, utrzymałem zespół w ekstraklasie, a wcześniej awansem do niej, to oczekuję za to obiecanej zapłaty.

- Co jeżeli klub spłaci wszystkie zaległości, po tym, jak podpisze umowę sponsorską z Wałbrzyskimi Zakładami Koksowniczymi „Victoria"?

- Bardzo się ucieszę.







- Gdyby został Pan trenerem wałbrzyszan, jakie Pana zdaniem zmiany organizacyjne musiałyby nastąpić w klubie?

- Po pierwsze konieczne jest przekształcenie klubu w spółkę akcyjną. Po drugie należy wyeliminować te wszystkie błędy, które towarzyszyły nam w trakcie poprzedniego sezonu.

- A jakie to błędy?

- Nie chcę o nich mówić.

- Ma Pan wizję budowy drużyny w Wałbrzychu?

- Oczywiście i chyba nie będę zbyt oryginalny. Trzeba najpierw zakontraktować Polaków i wokół nich budować skład oparty o obcokrajowców. Mamy szczęście, że zmieniono przepis o młodzieżowcu, który przez jedną kwartę będzie musiał przebywać na boisku. Jego wiek urodzenia obniżono z 1986 na 1985 rok. A my mamy w składzie Jacka Dymarskiego, który niebawem skończy właśnie 23 lata. Dlatego jestem dość spokojny.

- Zostanie Pan w Górniku?

- Porozmawiamy o tym za tydzień.

Rozmawiał Tomasz Piasecki

WKS!
2008.06.11 18:22:59
IP: 83.4.79.234
Haha macie za swoje ..ze SLASKA sie smialiscie jak miał nazwe Asco... Victoria! Victoria!! lalalala... hehehe
Matti
2008.06.11 17:52:34
IP: 83.26.143.247
Hmmmm ma racje ale to nie znaczy ze mam nie chodzić na mecze i śpiewac nazwe GÓRNIK!!!
Adrian
2008.06.11 15:47:12
IP: 83.26.167.100
Co do nazwy to trzeba bedzie sie przyzwyczaic chodz nie jestem zadowolony ale i tak dla nas to bedzie gornik. budzet jak juz mowilem wczesniej cieniutki, moze jeszcze uda sie cos zalatwic, miejmy nadzieje. Wiktorzewspaniały, twoj tok myslenia jest smieszny, nawet nie bede tego komentowal(Turów podczas pucharu ULEB musial by sie nazywac wg ciebie Liberec tak?) A co do tego ze zarzad mial nas pytac o zdanie to uwazam ze NIE, kibie nie maja za wiele do powiedzenia, a po za tym w papierkach to ich klub a nie kibicow, a po za tym oni nas traktuja tak jak powiedzial hmmm; "czyli zwykle bydlo, ktore przynosi zyski..." pozdro
hmmm
2008.06.11 14:31:20
IP: 212.160.147.32
na temat pwsz mam swoje odrebne zdanie i juz w tej sprawie zaczalem dzialac... o efektach moze sie dowiecie w pewnym okresie... oczywiscie jezeli moj plan wypali.

a jezeli chodzi o pszesade, to przesada jest traktowanie nas przez zarzad... czyli zwykle bydlo, ktore przynosi zyski... czyz nie??
riczi
2008.06.11 12:45:18
IP: 81.168.203.2
hmmm-widze że masz zdolności do przesady.Szkoda że nad nazwą PWSZ Górnika nikt tak nie lamentował, dlatego polecam chłodną głowe panowie!!
Piter
2008.06.11 12:15:44
IP: 78.88.214.17
strona 57 http://www.e.gazeta.wroc.pl/
wywiad z Radkiem Czerniakiem
Wałbrzych albo Łódź . ; od ducha: strona 37 :)
płetwa
2008.06.11 12:09:26
IP: 84.40.187.11
wiktorzewspanialy idź się lecz!
kibic
2008.06.11 12:00:27
IP: 83.26.164.120
z takim budzetem to spadek gwarantowany a co robi dla koszykowkiprzeydent kruczkowski nic dale na klub ekstralgowy tylko 300 tys zl to jest smieszne powinien dac conajmniej 2 mlz zl +do tego sponsorzy i ze 4 mln by bylo i mozna bylo by spokojnie grac w ekstraklasie a tak to nie ma o czym marzyc
hmmm do Michał
2008.06.11 10:56:43
IP: 212.160.147.32
public relations to dzial marketingu. kazdy ulomny prezes wie, ze jezeli nie bedzie kibicow na trybunach to nie znajdzie sponsorow, sponsorzy podpisuja umowy sponsorskie z takimi klubami gdzie jest najwiecej odbiorcow widowiska... i takie sa fakty. klub nie dba o kibicow, nie liczy sie z ich zdaniem. a co do legii warszawa, to zalozeniem legii bylo zdobycie mistrzostwa, a zdobyli fuksem wicemistrzostwo. i troche dziwny przyklad, bo porownujesz miasta milionowe do 130 tys. u nas juz teraz ciezko zapelnic hale, po takich decyzjach bedzie jeszcze gorzej, a co za tym idzie?? gornik stanie sie mniej interesowny dla sponsorow i kolo sie zamyka. a jezeli chodzi o dume i honor to dla mnie nawet w XXI wieku sa bardzo istotne.

rowniez pozdrawiam.

co do pawulona... ty mi mowisz ze nie jestem kibicem gornika, bo cos tam cos... a ty piszesz, ze nie wazne jak sie nazywa druzyna, bo dla ciebie to gornik. to dam ci rade. blagaj zarzad aby zmienili nazwe klubu na asco slask walbrzych... moze wtedy bedzie jeszcze wiecej sponsorow i moze beda sukcesy... jezeli dla ciebie to rewelacja, to ja dziekuje za wspolny udzial w dopingu z takimi personami jak ty.
wiktorwspanialy
2008.06.11 10:44:12
IP: 83.14.173.10
Pytanie: Jak będzie się nazywał klub?
Odpowiedź: Victoria.........
Pytanie: Gdzie będzie ten klub rozgrywał mecze?
Odpowiedź: W Świebodzicach!
Morał: Ole, ole Victoria Świebodzice!!
lukas
2008.06.11 10:09:31
IP: 83.27.125.58
hehe widocznie bambucza to zbyt zapyziałe miasto skoro nikt nie ma zamiaru włożyć pieniążków a poważne firmy wstydzą sie naszego miasta i nie chcą być kojarzone z nim!niech wielki, wszechmogący, prezydent kruczkowski wybuduje hale ,którą obiecał! zawsze bedzie taniej(wynajm) grać w swojej hali a wpływ z biletów wzrośnie bo wiecej ludzi przyjdzie!kibicowałem górnikowi jak nazywał się śnieżka aspro świebodzice i zawsze to był górnik w sercach kibiców!!!nawet gdy niezapomniany "rączka" mówił do mikrofonu inaczej:)
wakacje
2008.06.11 08:15:30
IP: 89.174.99.38
Duchu dlaczegu osonąles dalsza czesc mojego komentarz o Marcinie Kowalskim ktory pracuje w salonie Play w realu i zaproponowałem aby wrocił grac? ; od ducha: bo forma wydala mi sie niewlasciwa.
Pawulon do hmmmm
2008.06.11 07:21:43
IP: 83.16.147.26
Nie jesteś kibicem Górnika .Może ciebie prezesi muszą pytać o pozwolenie zmiany nazwy jesteś śmieszny? Nie przychodź na mecze jednego ... mniej. Prawda jest taka , że ciężko jest znaleźć sponsora. Wałbrzych to zapadła dziura taka jest prawda .To prawda ,że zarząd jest słaby ,ale zobacz ile klubów nie radzi sobie bo nie ma sponsora. To fakt Viktoria powinna dać trochę więcej kasy , ale cóż widać ,że nikt nie chciał dać więcej. Cieszy mnie każdy mecz Górnika w ekstraklasie i mam to w dupie jak się będzie nazywał dla mnie zawsze będzie GÓRNIK WAŁBRZYCH.
Piter
2008.06.10 23:56:58
IP: 78.88.214.17
Klub nigdy do konca prawdy nie powie. Takze przyjmijmy to z przymróżeniem oka.na pewno budżet nie będzie 1,2 mln skoro mieliśmy w debiutanckim sezonie koło 2 mln. A jak mówili że Górnik się wypromował stał się marką znaną. A poza tym chyba coś na tym "zjeżdzie" sie nauczyli jak pozyskiwać sponsorów. Najważniejsze żeby Czernik został a reszte sie doklepie;p
zorientowany
2008.06.10 23:24:35
IP: 83.27.229.53
Budżet w zeszłym roku to ok.1,5mln pln,a rok wcześniej ok.700tys pln!
To był:najtańszy awans w historii PLK!Zeszłoroczny budżet to zdecydowanie najmniej pieniędzy w lidze!Następne:Polpharma,Basket, Polonia Koszalin,Kotwica ok.2,5mln!Czarni,Stal,Śląsk,Polpak ok.4-5mln! Pozostali to kosmos!
zaniepokojony
2008.06.10 23:20:19
IP: 79.186.63.149
"Jaki będzie budżet w przyszłym sezonie?
-Za wcześnie, żeby o tym mówić. By zaistnieć w ekstraklasie, bez budżetu w wysokości 3 mln zł, to chyba nie mamy czego szukać." - wypowiedz pana kozlowicza z oficjalnej strony gornika. teraz mowimy o kwocie 3 krotnie mniejszej.. koziolku prosilbym o ustalenie wspolnej wersij z panem od buleczek
hmmm
2008.06.10 23:16:16
IP: 62.233.248.42
troche sie komus w glowie pomieszalo... ja nikogo nie namawiam do bojkotu... wyrazam tylko i wylacznie swoje zdanie, a wy robcie co chcecie
KS!>>!>!!
2008.06.10 22:53:55
IP: 81.168.211.230
KOMERCHA KOMERCHA KOMERCHA
marek
2008.06.10 22:47:49
IP: 83.4.79.176
kozłowicz mówi - "bez 3 milionów nie mamy czego szukać" - i co ? okazuje się że będziemy mieli 1,2 mln - czyli ..... ?????
rozgoryczony
2008.06.10 22:47:23
IP: 77.114.202.131
rozgoryczony
2008.06.06 12:06:57
...to jest to co napisalem tydzien temy w poprzednim artykule ...nikt z was nie raczyl się wypowiedziec na ten temat ... i pomóc jeśli ma mozliwości.... a nawet nikt z was się do tego nie ustosunkowal ... 1,2 mln ... wiecie dlaczego tylko tyle ??? odpowiedz jest w tym co napisalem wczesniej ...DLATEGO JEST TAK BO CI DWAJ PANOWIE O KTÓRYCH MOWA W TEKSCIE >>>> POPROSTU SIĘ WYPIELI NA NAS >>>>PRZECZYTAJCIE JESZCZE RAZ>>>
...wszystkim którzy się tu wypowiadają proponuję ubrać się ładnie i wybrać się na poszukiwania sponsora ... może któryś zorganizuję ze 100zł ^^^ bo wlasnie takie kwoty oferują "firmy " z Wałbrzycha ...to jest poprostu komedia!!!!
...a miasto!!?? i nasz "obiecujący" prezydent ?
...to jest dopiero kompromitacja ! ...miasto przekazalo tak śmieszną kwotę że żal o tym pisać ! ...jak można nie wykorzystać takiej okazji na promocję miasta ??? a młodzież to chyba zdaniem Pana Prezydenta powinna się zająć "winami" w jakiejś bramie!!! ...mało tego dodam że taki Boguszów Gorce ... zaproponował by kilku krotnie wieksze pieniądze niz wałbrzych ...gdyby klub zmienil miasto ...ale to abstrakcja .
CO DO DWOJGA "WYBITNYCH " OBYWATELI TEGO MIASTA KTÓRZY (Kruczkowski . Ludwiczuk)ZAWDZIĘCZAJĄ SWOJE STANOWISKA ...nam młodzierzy tego miasta (poprzez obiecanki, które nam skladali) to ludzie Ci się tylko kompromitują w naszych oczach ...Pan senator "poszedł w polskę" i tyle pozostalo z jego obietnic ......brak mi słów ...Co do drugiego Pana ...to nawet szkoda pisać(zachowanie identyczne)
Michał
2008.06.10 22:23:58
IP: 195.22.97.40
A i jeszcze jedno: to, że jestem na meczu nie oznacza, że popieram zarząd. Można w jakiś inny sposób zamanifestować swoją dezaprobatę do działań Pana Kozłowicza i spółki... Również jestem zdania, że te 300000 to kwota nierynkowa i wynegocjowana w dziwny sposób (po znajomości). Pozdro
Michał do hmmm
2008.06.10 22:18:08
IP: 195.22.97.40
Nie jestem specjalistą od marketingu :) Ale Ty mówisz o Public Relations :) Legia, mimo zerwania kontaktu z klubem kibica, zdobyła w-ce mistrzostwo Polski (prosiłeś o przykład). Oczywiście, zgadzam się, że kontakt klubu z kibicami jest ważny, a w przypadku Górnika on nie istnieje. Nie oznacza to jednak, że po 10-latach chodzenia na kosza nagle zrezygnuje z kibicowania zespołowi. Rozumiem: duma, honor... ale mamy XXI wiek :) Pozdrawiam
wks
2008.06.10 22:12:53
IP: 85.128.102.200
A mowiliscie na nas ze sie sprzedajemy.Moze i sie sprzedalismy ale za 10 mln a nie z jakies marne 300 tys. To ja dać dupy za talerz zupy. Smutna prawda ale spadek w przyszlym sezonie spadek !!!
marek
2008.06.10 20:52:45
IP: 83.4.79.176
w zeszłym sezonie mieliśmy najmniejszy budżet (około 2 mln) a teraz mamy miec 1,2 mln ? i się utrzymać ? raczej kiepsko to widzę myślałem że wiktoria więcej kasy sypnie - no szkoa ale lepsze to niż nic
Adrian
2008.06.10 20:52:35
IP: 83.26.205.100
I mam nadzieje ze herbu klubu nie beda zmieniac! jak juz to zrobia to naprawde żenada
wakacje
2008.06.10 19:06:07
IP: 89.174.99.38
zgadzam sie z Tomsonem! sprzedawac historie i honor klubu no zal!!! a tak po za tym to widze ze budzet nam spada z roku na rok bo z tego co pamietam w zeszlym sezonie wynosil 2 mln:) tak mysle ze pojawie sie na pierwszym meczu zobacze naszych grajkow jacy pozostana w tym klubie i bede obserwowal poczynania klubu z ich utrzymaniem:)
thx
2008.06.10 18:59:59
IP: 83.27.122.124
No to panu Kozłowiczowi pozostała do pozyskania kwota 2,7 mln zl.do tej okraglej sumki 3 mln. o ktorej mowil w jednym z poprzednich wywiadow, zycze powodzenia i skutecznego poszukiwania srodkow...

A tak z innej beczki - byly zawodnik Gornika Michal Saran podpisal kontrakt z LKS Lodz
Michał
2008.06.10 18:51:18
IP: 195.22.97.40
Wracając do mojej wypowiedzi z 14:29 - mowa o składce miesięcznej :) pozdro
Scandalliero
2008.06.10 18:14:00
IP: 83.14.224.114
...i znów z dużej chmury mały desz... 300 tysięcy... nie wierzę że nie można było znaleźć sponsora który za rok gry z nazwą swojej firmy w nazwie klubu nie dałby chociaż 500 tysięcy, w końcu to ekstraklasa, transmisje teleiwzyjne i radiowe i klub z miasta 130 tysięcznego... jestem zawiedziony a jednocześnie ciekaw jakim dysponowaliśmy budżetemw ubieglym roku... A co do bojkotu meczów i klubu, to ludzie którzy to proponuja sa śmieszny... chcą by Górnik był wielki a nie rozumeijeą tego że w dzisiejszym świecie sponsoring tytularny to normalnosc a wręcz konieczność... i Panowie na miłość boską Górnik Victoria Wałbrzych biorąc pod uwagę że gralismy jako Śnieżka itd chyba brzmi nawet lepiej nie mówiąc o takich nazwach jak historyczny Hoop Pruszków,Izolator Boguchwała, itp... niec niech ten elemnt nazyw nie bedzie pretekstem do odwracania sie o klubu tylko mobilizacja do walki o jego jedność, tradycję i siłę na przyszłośc... kibice!
yyy
2008.06.10 17:09:30
IP: 83.8.0.120
Kolo ma RACJE!prawdziwi kibice dalej beda kibicowac Gornikowi a wy.....ogladajcioe Prokom ktory ma 26mln na sezon w TV!!!a pozatym sa prowadzone jeszcze rozmowy z Alianz wiec budzet bedziew napewno wyzszy!!!
Adrian
2008.06.10 16:46:41
IP: 83.26.205.100
Kpina, za zaledwie 300tys zmieniaja nazwe klubu, rozumiem ze jest ciezko z pieniedzmi ale to sa zarty, a jak planuja budzet 1,2 mln to mozemu sie sami wycofac z DBE i startowac w pierwszej lidze. Zaplaca wszystkie zaleglosci, zostanie milion a za to utrzymac caly klub i kupic nowych zawodnikow jest nierealne. Jak wystartujemy z taka kasa to kazdy mecz w plecy:/ jakos na ten sezon udalo sie te 2.5 mln zalatwic i ledwo zipalismy a z milionem to nara eh....
smoke
2008.06.10 16:10:41
IP: 83.26.155.108
wiktorwspanialy znajdz mnie i powiedz mi to w twarz
hmmm do Michał
2008.06.10 15:52:42
IP: 212.160.147.32
Drogi panie od marketingu zadam ci jedno pytanie. Jaki powazny klub sportowy olewa swoich kibicow?? Jaki klub sportowy odniosl jakikolwiek sukces olewajac kibicow?? Ja nie bede chodzil na mecze, bo nie chce brac udzialu w tej farsie, gdzie podejrzewam, ze glownym powodem podpisania umowy byla prywata a nie dobro imienia klubu... Niechec kibicow do zmiany nazwy klubu moglaby byc argumentem podczas negocjacji ze sponsorem, no ale kogo obchodza kibice... ot i istota problemu.

dlaczego mam chodzic na mecze i wyrazac w ten sposob poparcie dla dzialan zarzadu, z ktorym sie nie zgadzam?? podkreslam zarzadu, ktory wogole nie interesuje sie co maja kibice do powiedzenia. A kibic to podstawa marketingu klubu. Górnik ma jakich ma kibicow, ale nic nie robi, aby ich przy sobie zatrzymac.

pozdrowionka
do smog
2008.06.10 15:48:40
IP: 81.168.203.2
sam jesteś nikim,pewnie raz byłeś na hali a podnosisz taki lament.
W zeszłym sezonie byłem na wszystkich meczach Górnika i napewno będe dalej chodził!!!!
PS
2008.06.10 15:21:25
IP: 83.8.68.2
co do nazwy juz sie wypowiadalem. ale jesli chodzi o kwoty to mam pewne obawy. to rzeczywiscie malo. mam tylko nadzieje, ze zarzadz nie wymyslil sobie planu 3letniego:
1) 300tys.-spadek
2)500tys-1liga-awans do ekstraklasy
3)500tys ekstraklasa (i moze uda sie znalezc dodatkowego sponsora)
mam nadzieje,ze sie myle. generalnie od paru lat widzimy,ze zarzad jest nieefektywnym negocjatorem i w dodatku nie ma pomyslu. a z kazdej druzyny przy odrobinie szczescia i dobrych pomyslach mozna zrobic marke, dojsc do czegos co mozna nazwac taka moda na "gornika" i wtedy znajda sie tez sponsorzy...ale to szkoda gadac....
Arcadio
2008.06.10 15:08:57
IP: 79.186.98.36
widzę 1,2 myślę dobrze jak na 1 sezon dopiero jak zobaczyłem, ze za 3 lata to śmiałęm się trochę. Spoko, nawet Prokom zmniejszył budżet do 17 mln także nie jest źle
Kolo
2008.06.10 14:37:14
IP: 212.160.143.225
Nazwa wam sie nie podoba? Jesteście śmieszni i żałośni. Podniecacie się jaki to kiedys był Wałbrzyski kocioł i słusznie! Tyle że ten kocioł dopingował Górnika nawet pod nazwą Śnieżka Aspro Świebodzice!!!
Michał
2008.06.10 14:29:54
IP: 195.22.97.40
Zgadzam się, kwota jest śmieszna... Równie dobrze taką kwotę mógłby wyłożyć jeden właściciel piekarni w Wałbrzychu :) Do tych, którzy chcą się odwrócić od klubu: to, że Kozłowicz zarządza jak zarządza nie powinno być dla Was wymówką, żeby nie chodzić na mecze. Jeżeli macie jakieś "ale" do przedrostka przed nazwą Górnik Wałbrzych to złóżcie się w 10 osób po 2500zł i przelewajcie na konto klubu. Wielcy marketingowcy się znaleźli :)
hmmm
2008.06.10 14:23:10
IP: 212.160.147.32
dodam ze ta nazwa ma byc na 3 lata... pfffffffff!!

widze ze panowie z zarzadu postawili bardzo twarde warunki... pffffffff!!

jednym zdaniem oni mieli to w glebokim powazaniu...
płetwa
2008.06.10 14:09:51
IP: 87.105.54.241
Podsumowując jednym słowem: SKANDAL!!!Wszystko tu jest skandaliczne:nazwa,budżet na cały sezon...Rozumię,że Victoria chce nam pomóc ale,za taką sumę ich członu w nazwie być nie powinno!!!!
pablo010
2008.06.10 14:05:59
IP: 83.8.20.5
za nazwe 300 tys. ? smieszna sprawa...
dh
2008.06.10 13:58:06
IP: 83.8.142.49
rzeczywiscie jak na tytularnego sponsora kwota zatrważająco niska... ale co poradzić... ja kocham koszykówke oraz klub z mojego rodzinnego miasta i na mecze chodzić będę:)
Tomson
2008.06.10 13:56:18
IP: 78.88.206.12
Chyba was ... jak mozna sprzedawac nazwe klubu w zamian za sukcesy ??!! Inne kluby wolą wytrwale grać sezon po sezonie aby osiagnąć sukces a tu zarzad chce wszstko odrazu, a w historii i tak bedzie zapisane Victoria !! Dalej nie chce mi sie pisac-szkoda mojego czasu...
Do smoke
2008.06.10 13:55:31
IP: 81.18.200.30
To jest dalej Górnik tylko przedrostek przed nazwa klubu doszedł! Ja bede chodził bo to jest dla mnie dalej Górnik a nie Viktoria.

Nasza druzyna piłkarska jaby nie było tez ma w sobie nazwe sponsora PWSZ...

Tylko smiszne jest dla mnie to ze viktoria została tytularnym sponsorem za zaledwie 300 tys zł...
Budzet 1.2 mln zł??
Tez smichu warte :/
hmmm
2008.06.10 13:43:35
IP: 212.160.147.32
no i przemyslalem na spokojnie... nie chodze juz na kosza, a jak sie zjawie z jakis przyczyn to nie bede bral udzialu w dopingu...

jezeli klub ma w dupie zdanie kibicow, to ja mam w dupie wsparcie takiego klubu...

zarzad popelnia ten sam blad jaki popelnili dzialacze koszykarskiego slaska... jest mala roznica, wroclaw to duzo bardziej zaludnione miasto i moga sobie pozwolic na strate czesci kibicow...

w naszym przypadku chyba nie moga... chocby dlatego ze do tej pory juz bylo ciezko wypelnic hale. po takich decyzjach moge tylko powiedziec GOOD LUCK.
wiktorwspanialy
2008.06.10 13:35:55
IP: 83.14.173.10
Ja będę chodził na mecze!!!!!!!
A to ty smoke jesteś nikim!!
smoke
2008.06.10 12:47:32
IP: 83.26.155.108
teraz to przegieli pałke !!! na zadna victori chodzic nie bede !!! kto bedzie regularnie chodzic na mecze nikim! trzeba zrobic jakas oprawe sektorowke odnosnie zarzadu - kibiców czy cos...cos sie wymysli, tak byc nie moze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fish
2008.06.10 12:38:46
IP: 83.3.104.10
Apel do Naszych szanownych włodarzy "Panowie rozliczcie się przed wszystkimi za ubiegły sezon , zobaczymy Wasze wspaniałe umiejętności zarządzania"
kibic
2008.06.10 11:22:06
IP: 83.27.133.169
Powiem krotko SMIECHU WARTE 300 tys. zlotych i sponsor w nazwie chyba kogos ... A jak planuja budzet w wysokosci 1,2 mln zlotych to gratuluje zarzadowi "dobrego" zarzadzania klubem. Niestety ale jest to budzet druzyny pierwszo ligowej mozemy zapomniec o walce o wyzsze cele w nadchodzacym sezonie.
hmmm
2008.06.10 11:09:22
IP: 212.160.147.32
co tu sie ... dzieje?? co to za wspopraca na lini klub - kibice?? czy cos takiego istnieje?? kto zarzadza tym klubem?? dlaczego nikt nie pyta o zdanie kibicow?? gdzie tak na swiecie jest?? klub to kibice, a jezeli zarzad nie dba o kibicow to nie dba o klub...

300 tys w tym roku?? tylko na tyle wyceniany jest Górnik?? budzet 1,2mln na sezon??

zarzad do wymiany!!!! ta ekipa z wiedza na temat marketingu sportowego zatrzymala sie chyba na poziomie 2 ligi!!

tyle ma do powiedzenia... i szczerze mowiac jestem coraz bardziej zniechecany, aby sie pokazywac na trybunach....

panowie szefowie z klubu gornik jezeli bedziecie mieli puste trybuny, to zadnego sponsora nie znajdziecie, a tych co macie stracicie!! przemyslcie to sobie...
luk
2008.06.10 10:15:58
IP: 83.12.74.246
Czegoś tu nie rozumiem. Jeszcze niedawno pisali, że bez 3 mln. nie mamy czego szukać w ekstraklasie, natomiast teraz podają info, że budżet ma wynosić 1,2 mln???
bojkot
2008.06.10 10:01:28
IP: 84.40.187.192
cos czuje ze bedzie bojkot tej druzyny.300 tysiecy i maja vitorie w nazwie... smieszna kwota ,smieszni ludzie w tym klubie . Trzeba coś z tym zrobic
mazi
2008.06.10 09:47:48
IP: 83.8.0.120
WRESZCIE GORNIK BEDZIE MIAL PEWNE PIENIADZE PRZEZ 3 LATA!!!PISZE TO DO TYCH KTORZY NA PAEWNI BEDA SIE KRZYWIC ZE ZMIANA NAZWY ALBO ZE MALO KIASY DAJA-TO MOZE BYC NAPRWADE POCZATEK WIELKIEGO GORNIKA!KROK PO KROKU JAK TO LEO MOWI:)GDYBY GORNIK BYL WYZEJ W TABELI TO BYSMY WIECEJ KASY MOGLI ID VICTORI DOSTAC A POZATYM NIE OSZUKUJMY SIE W PRZYSZLYM SEZONIE TEZ PEWNIE BEDZIMEY KAZDYDATEM DO SPADKU!GORNIK!
zary
2008.06.10 08:55:52
IP: 78.8.55.72
Sponsor może być ale nazwa do dupy!!!!!
tomasz
2008.06.10 08:53:25
IP: 83.11.94.254
Fajnie ze jest zaklepany sponsor, tylko że jak na sponsora tytularnego to takie kwoty jak zaproponowali są śmieszne... Widać, że zarząd nie ma innych ofert sponsorskich i bierze co dają.
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl