gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

nww24.pl - Wywiad z Andrzejem Murzaczem/ 2009-12-27 17:06:59 / Marcin Durczak /

nww24.pl - Koszykarski Górnik powrócił do tego z czego słyną przez lata, a mianowicie szkolenia młodzieży. Młodzi zawodnicy już odnoszą sukcesy, a Rada Rodziców, dzięki której to wszystko odżyło, ma wiele pomysłów na to jak dalej rozwijać basket w naszym mieście.



MULTIMO - Internet DSL - Jedna z najlepszych ofert na rynku według Raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Sprawdź nas!


Dlaczego zdecydował się pan zaangażować w działalność młodzieżowych drużyn koszykarskiego Górnika?
- Generalnie skłonił mnie do tego zeszłoroczny występ mojego syna Huberta w spotkaniu ekstraklasy. Jak się później okazało był najmłodszym koszykarzem w historii ligi, który zadebiutował i rzucił punkty na najwyższym szczeblu rozgrywkowym w Polsce. To był dla mnie taki bodziec. Zacząłem bardziej interesować się młodzieżową koszykówką w naszym mieście i skontaktowałem się z rodzicami zawodników grających w różnych grupach wiekowych, między innymi Ryszardem Burdkiem i Wojciechem Dudką. W taki sposób zrodziła się Rada Rodziców, która zaczęła wprowadzać do klubu nowe pomysły. Jak zarząd stowarzyszenia JKKS-u zobaczył, że działamy dość prężnie i możemy wnieść coś nowego, to zaproponował aby przedstawiciele rady zasiedli w zarządzie. I tak też się stało.

Jakie są priorytety Rady Rodziców? Na czym najbardziej się skupiacie?
- Szczerze mówiąc chcielibyśmy aby chłopcy walczyli o jak najwyższe laury w kraju. Dodatkowo rada wyznaczyła sobie trzy cele, które cały czas przyświecają jej działalności. Po pierwsze chcemy aby jak najwięcej chłopców trenowało w poszczególnych grupach wiekowych Górnika. Efekty już widać w grupie naborowej, do której zgłosiło się ponad 40 zawodników. Po drugie chcemy, aby najlepsi z naszych wychowanków tworzyli za kilka lat trzon pierwszej drużyny. Po trzecie, spory nacisk kładziemy także na wychowanie. Nie tylko zapewniamy tym młodym chłopcom zajęcia z doświadczonymi szkoleniowcami, ale także kontaktujemy się z ich nauczycielami i pytamy czy treningi nie wpływają negatywnie na ich wyniki w nauce. To też jest dla nas ważne.

Czym rada może się już pochwalić?
- Pierwszą rzeczą jaką zrobiliśmy był zakup sprzętu treningowego z górnej półki dla blisko 60 zawodników. Ponadto Rada Rodziców przed rozpoczęciem roku szkolnego wydała zeszyty, na okładce których znajdowały się zdjęcia byłych lub obecnych koszykarzy. Uruchomiliśmy także specjalną stronę internetową poświęconą wyłącznie grupom młodzieżowym oraz ufundowaliśmy wspólnie ze sponsorami stroje meczowe. Śmiem twierdzić, że jesteśmy najlepiej ubraną drużyną w Polsce.

A jakie macie plany na przyszłość?
- Pomysłów mamy bardzo dużo i systematycznie będziemy je realizować. Chcielibyśmy utworzyć specjalną klasę sportową o profilu koszykarskim. Jednak nie wiemy jak się za to zabrać, dlatego liczę na pomoc osób, które już kiedyś zajmowały się podobnymi sprawami.

Czy nie dojdzie przypadkiem do takiej sytuacji, że klub posprzedaje najzdolniejszych młodych graczy, którzy później będą stanowić o sile innych zespołów?
- Według mnie nie ma takiej opcji. Nie po to wkładamy tyle pracy w wychowanie zawodników, żeby później ich sprzedawać. Jednak decydujące zdanie w tych kwestiach mają rodzice. Jeśli oni chcą, aby ich syn grał w innym klubie, gdyż tam dają mu np.: lepsze warunki, to my nie możemy nic zrobić jak tylko wziąć ekwiwalent za jego wychowanie i oddać go do zespołu, który się po niego zgłosił.

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
Ojciec sukcesu
2010.01.05 15:07:54
IP: 83.27.160.128
Jurek Owśiak
koxik
2010.01.03 00:55:27
IP: 62.141.204.202
trenuje w kadetach, znam huberta i niesłusznie obarcza sie go taką opinią, zagrał to jego frajda i koniec tematu. co do Pana Andrzeja - postawcie sie na jego miejscu to inni będą sądzili dokładnie to samo o was co teraz wy o nim. myśle że nikt nie narzeka wsród trenujących na warunki i z tego co wiem nawet te składki nikomu nie przeszkadzają... ale co ja moge wiedzieć skoro jestem tylko smarkatym kadetem ;]
Darek
2010.01.02 20:09:26
IP: 78.88.213.152
Myślę, że Ci młodzi chłopcy, którzy ujęli się w obronie Pana Murzacza i całej obecnej sytuacji mają jednak sporo racji. Przecież Ci chłopcy są w klubie i widzą jak jest naprawdę i jakie zachodzą zmiany. Skoro Oni są zadowoleni i trener jest zadowolony, to wara nam wszystkim od tego. Ja również uważam, że dopóki się to wszystko kręci i jest lepiej (a prawdą jest to, że jest lepiej), to należy dać Tym Panom spokój i nie przeszkadzać. Może to już taka nasza polska mentalność, że we wszystkim dopatrujemy się zła i fałszu, nawet, gdy porządni ludzie wkładają w coś własną pracę, czas i pieniądze. Fakt, najłatwiej jest coś krytykować, a samemu stać z założonymi rękami... Myślę jednak, że nie wolno równocześnie zapominać o nadrzędnej roli i obowiązkach klubu, aby nie zapomniał, że te pieniążki, które dostają na szkolenie młodzieży, należą się młodzieży i mają być wydane wyłącznie na młodzież!
krzys
2009.12.31 16:46:30
IP: 83.8.5.9
co jest kretyńskiego w 3 komentarzach pod rząd??
STOPA.
2009.12.31 15:27:37
IP: 91.203.19.211
Do Tylko Górnik:
Dobrze,może i jestem nastolatkiem,Twoim zdaniem zbyt smarkatym,ale zważ na to,że ta "niesmaczna(czasami)wymiana słów",nie sprzyja klubowej atmosferze.
Wcześniej też napisałeś,że nikt przez stroje nie wygrywa.
Owszem,ale u młodzików i kadetów wyniki wyglądają całkiem pozytywnie.
W woli wyjaśnienia chodzi tu o grupy młodzieżowe,nie o SENIORÓW.
Teraz jedynie co możemy zrobić to wspomóc ich dopingiem,bo reszta od nas nie zależy...
PS:Jak jesteś na tyle miły,
wskaż treści żałosne z mojego poprzedniego komentarza.



ho!ho!
2009.12.31 14:17:26
IP: 78.8.48.32
Chlopaki co do Pana M. to wszyscy wiemy jaki jest , wiec szkoda napinki i jakis zgrzytow.Skoro ma chajc to niech laduje w mlodziez , moze za 2 lub 3 lata cos z tego bedzie , ale znajadz zycie to i tak to wszystko sie rozpie.... ale na dzien dzisiejszy to dajmy kadetom i juniorom pograc ,a co do Pana M to szkoda slow jeden wielki cwaniak w oksach!!!
Płetwa
2009.12.31 12:16:21
IP: 87.105.54.241

Marcin weź zablokuj najlepiej komentarze, bo to robi sięjuż chore, że pod każdym newsem musi być napina.. I do zobaczenia 9 stycznia ;) ; od ducha: wiesz jak  to jest - przewaznie najwiecej gadaja ci ktorzy najmniej robia (bo tym szkoda czasu na gadanie).


Mufloń...
2009.12.31 10:56:10
IP: 83.21.107.88
krzys, kretynskie to jest pisanie 3 kometarzy pod rzad.
Tylko Górnik
2009.12.31 10:14:45
IP: 83.4.238.125
Krzys: tutaj komentarze nie nabijają żadnych leveli więc można wszystko w 1 napisać :) Mam w ogóle wrażenie, że jesteś jakoś bliżej związany z Panem M bo nikt inny by się tak nie zbulwersował...
Do Stopa: ja rozumiem, że jako nastolatek starasz się jakoś realizować i pokazać światu jaki to dar od Boga posiadasz ale najpierw poproś kogoś, żeby sprawdził czy to co chcesz napisać nie wygląda żałośnie. Nadużycie słów powszechnie uważanych za mądre powoduje większą klapę niż używanie słów prostych. Dyskusja była między ludźmi dużo starszymi od Ciebie więc jesteś raczej zbyt smarkaty aby wtrącać ,,Zakończcie tą bezsensowną niesmaczną(czasami)wymianę zdań,bo oceniać możecie wtedy,jak weźmiecie się za taką robotę sami.
Wtedy możecie mówić co zrobione jest należycie a co nie. "
"Śmiem twierdzić, że jesteśmy najlepiej ubraną drużyną w Polsce.",są w pełni prawdziwe,bo nawet kadeci mistrzów Polski,Zastalu Zielona Góra,są gorzej ubrani. O jak fajnie! Tylko, że w koszykówce jeszcze nigdy nikt nie wygrał dzięki lepszym strojom...
To jest wszystko prawda,bo klub faktycznie kontroluje wyniki dydaktyczne zawodników. Wydaję mi się, że nikt ani nie zaprzeczył ani nie prosił o potwierdzenie.
Także dzieciak, najpierw przemyśl czy wypada coś napisać i czy to co napiszesz będzie miało sens. Jeśli będzie chociaż jedno nie to zostaje pisanie do szuflady, które pewnie da Ci dużo frajdy.
frodo
2009.12.31 08:55:46
IP: 78.8.54.51
Oj polski narodzie ile w tobie złośliwości zakorzenionej .Jak tylko Ktoś zaczyna robić coś dobrego dla przyszłości naszej koszykówki,trzeba dolać łyżkę dziegciu i wiadro pomyj.Wstyd mi za tych którzy tylko krytykować potrafią i cieszyc sie z każdego potknięcia innych.Wstyd i hańba.Postkomunistyczna mentalność odziedziczona chyba po rodzicach.
Dere
2009.12.30 23:23:08
IP: 78.8.226.233
Liczy się gest po sam kres!
krzys
2009.12.30 22:36:40
IP: 83.8.45.164
do muflon
a może pan murzacz policzył ile jest meczy w sezonie i z góry zapłacił za bilety.
weź się chłopie lecz!!!!!!!!
wkurza mnie takie gadanie.
krzys
2009.12.30 22:32:28
IP: 83.8.45.164
do mufloń
kretyńskie stwierdzenie z tym kupnem biletu!!!!!
krzys
2009.12.30 22:27:06
IP: 83.8.45.164
dlaczego Wy wszyscy tylko umiecie krytykować???
wiecznie coś nie pasuje!!!
jesteście żałośni.
co zazdrościcie, że murzacz jest stanie coś sfinasować a Wy nie??
jesteścię bandą która tylko krytykować umie!!!
i co z tego,że jego syn zagrał?? chłop się angażuje to syn gra!!!!
zarząd jest zły i niedobry, pan murzacz też zły i niedobry.
Żałosne
STOPA
2009.12.30 21:17:09
IP: 91.203.19.211
Ludzie,sprzeczacie się,o przysłowiową marchewkę.
A więc:
Czy jest sens,żebyście obarczali P.Murzacza jakimiś oskarżeniami?
Jestem kadetem,trenuję w grupie Trenera Chlebdy,ale zważcie na to,że od pojawienia się Panów:Burdka,Murzacza,Dudki,klub rozpoczął należyte funkcjonowanie.
Młodzicy i Kadeci otrzymali nowe stroje firmy "Spalding".Koszulki rozgrzewkowe "Stelman'a",oraz stroje treningowe "Spalding'a",
otrzymały trzy wcześniej wspomniane grupy.
Słowa P.Murzacza,że:
"Śmiem twierdzić, że jesteśmy najlepiej ubraną drużyną w Polsce.",są w pełni prawdziwe,bo nawet kadeci mistrzów Polski,Zastalu Zielona Góra,są gorzej ubrani.
Kolejną kwestią są te słowa z wywiadu:
"Po drugie chcemy, aby najlepsi z naszych wychowanków tworzyli za kilka lat trzon pierwszej drużyny. Po trzecie, spory nacisk kładziemy także na wychowanie. Nie tylko zapewniamy tym młodym chłopcom zajęcia z doświadczonymi szkoleniowcami, ale także kontaktujemy się z ich nauczycielami i pytamy czy treningi nie wpływają negatywnie na ich wyniki w nauce. To też jest dla nas ważne."
To jest wszystko prawda,bo klub faktycznie kontroluje wyniki dydaktyczne zawodników.
Nie kłóćcie się w kwestii występu Huberta Murzacza w PLK.
Było,minęło - zapisał się na kartach historii polskiej koszykówki.
Teraz wszystkich nas zżera zazdrość,że to właśnie on zagrał w najwyższej klasie rozgrywek i zdobył tam punkty.
Zakończcie tą bezsensowną niesmaczną(czasami)wymianę zdań,bo oceniać możecie wtedy,jak weźmiecie się za taką robotę sami.
Wtedy możecie mówić co zrobione jest należycie a co nie.
"Źdźbło w oku bliźniego dostrzegacie,a belki w oczach swoich nie widzicie." - fragment z Nowego Testamentu.:)
xert
2009.12.30 16:00:13
IP: 78.8.42.4
Do komentarza Piotra. Masz rację nawet go za juniora wywalili za chamstwo z Górnika! i Osir Basket Ligi
Darek
2009.12.30 15:51:11
IP: 78.88.213.152
Pan Andrzej Murzacz jest mężczyzną o słusznych rozmiarach, dużej (znanej z boiska) brutalności i o dużej sile fizycznej, więc może to o fizyczne zamknięcie ust chodzi i właśnie dlatego potrzebny jest ten kontakt z trenerem i personalia autorów niektórych komentarzy?! :)
KSG
2009.12.30 14:39:00
IP: 83.4.113.227
Ludzie co to ma być? Po co mają się kontaktować z Panem? Wypowiedzieli się i to ich sprawa co napisali. Chce Pan ich jakoś ukarać? Skoro stara się Pan egzekwować odwagę cywilną od innych ludzi, to jak Pan nazwie Murzacza, który nie dość, że nie potrafi przyznać, że jego syn nie zasłużył na występ w ekstraklasie to jeszcze się tym prywatnym osiągnięciem szczyci za każdym razem gdy jest to tylko możliwe. Bardzo proszę o publiczną odpowiedź na te dwa pytania skoro mógł Pan wejść w całą tą dyskusję.
Mufloń...
2009.12.30 13:28:53
IP: 83.8.162.237
Panie Arkadiuszu. W moim kometarzu nie padlo zadne personalne oskarzenie. Nie pojawilo sie tam zadne nazwisko, a juz napewno nie Panskie, nie rozumiem wiec co Pana tak zbulwersowalo? Rozumiem, ze jest Pan bardzo zaangazowany, w zycie calego klubu, ale tak jak napisalem, zadne z moich slow nie odnosi sie do Pana.
Z ta rada rodzicow jest jak z polityka. Zawsze po wyborach ludzie mysla, ze cos sie zmieni, a pod koniec kadencji zawsze narzekaja i chca juz nowa wladze. Prawda jest taka, ze kto by nie byl (moze z wyjatkiem w/w Pana Chlebdy)wszyscy beda robic na siebie, i robic to dla pieniedzy. Ciekawe czy Pan Murzacz, skoro jest takim bogatym przedsiebiorca, kupuje przed kazdym meczem bilet, zeby jeszce bardziej wesprzec klub, z prywatnego portfela? Prawda jest taka, ze przy korycie, kazda swinia kwiczy. Taka polska mentalnosc...
P.S. Niechce, zeby moj kometarz zostal odebrany jako proba ulagodzenia Pana Chlebdy. Wiem jak bardzo kocha to co robi, i jak bardzo jest PRAWDZIWY w tym co robi. Pozdrowienia dla kumatych!
Darek
2009.12.30 11:54:37
IP: 78.88.213.152
Aron - uważam, że nie możesz w ten sposób zamykać ust tym, którzy myślą inaczej niż Ty, a zwłaszcza inaczej niż Twoi pracodawcy, wobec których musisz być przecież lojalny, co nie oznacza, że obiektywny. Kto pisze w tej sprawie bojaźliwie i anonimowo – niby ja?! Wiesz przecież dobrze, że kto, jak kto, ale ja zawsze miałem odwagę powiedzieć każdemu prosto w oczy, co myślę o takiej, czy o innej sprawie (jednemu jak pamiętasz, to nawet zaparowały okulary)... Nikt przecież tutaj nie twierdzi, że Hubert nie jest utalentowanym zawodnikiem, fajnym chłopakiem oraz, że nie stanowi znacznej wartości dla zespołu. Pod tym wywiadem ludzie piszą o czymś zupełnie innym i przykro mi, że nie chcesz tego zauważyć. Zresztą, po co ja w ogóle o tym piszę – przecież to nie moja sprawa… POZDRAWIAM
Płetwa
2009.12.30 11:53:13
IP: 87.105.54.241
Panie Arku, niech Pan nie liczy, że ktoś się odezwie. Niestety nawet jeśli coś wraca na właściwe tory to i tak zawsze ktoś musi narzekać. Jeżeli ktoś interesuje się wałbrzyską koszykówką to wie jak przez ostatnie lata wyglądała sytuacja młodzieży w Górniku. Od tego sezonu, gdy zawiązała się rada rodziców, widać znaczną poprawę i jak to napisał duch, nawet ślepy to widzi! W końcu ta młodzież w Wałbrzychu się odradza ale oczywiście najlepiej tylko narzekać.. Byłem wraz z kilkoma osobami z KK ( te KK na które też się marudzi przez internet a jak przychodzi co do czego to nikt do nas nie podejdzie na meczu) podopingować młodych zawodników i widać jak czasami Górnik o dwie klasy przewyższa swojego rywala.. Tak jak powiedziała Pani Grażynka ( GKS - chyba, że się mylę? :) ) Panowie Ojcowie i Trenerzy- róbcie dalej swoje, bo na prawdę odwalacie kawał dobrej roboty! Pozdrawiam wszystkich i z góry życzę szczęśliwego, nowego, białoniebieskiego roku :)
eras
2009.12.30 11:36:35
IP: 87.205.220.43

I co z tego że szkolą jak wyniki bardzo podobne jak w tamtym roku, jedynie kadeci jakiś postęp zrobili bo z outsaiderów stali się mocnym zespolem ze srodka tabeli. Zresztą szkolenie we Wałbrzychu i tak nie przyniesie większych efektów przykład : Piotr Niedziwiecki jeden z liderów Polski w ME 2009 kadetów który został sprzedany za grosze mimo ze kazdy widział ze to talent. Ale całe szczęscie ze odszedl bo do tej pory by klepał w przecietnym Górniku a tak zrobił postęp w profesjonalbym młodzieżowym klubie. A Pan Murzacz to chyba nie osoba która nadaje się na tak wysokie stanowisko, wiem to bo też grał OBL z Panem Murzaczem i zachowywał się delikatnie mówiąć chamsko. Pozdrawiam ;)

...
2009.12.30 11:23:10
IP: 83.8.165.226
Panie Trenerze. Nie rozumiem w jakim celu miałbym się z Panem kontaktować. W moim komentarzu owszem znalazły się mocne słowa pod adresem Pana Murzacza ale mojego zdania na temat tego Pana nic nie zmieni. Nawet gdybym się skontaktował to co dalej? Wyciągnięte by zostały jakieś konsekwencje jak np. odsunięcie mojego syna od gry w zespole? Tylko dlatego, że wyraziłem swoje zdanie? Honor i odwaga cywilna nic do tego nie ma ponieważ gdybym podał moje prawdziwe dane to dam sobie rękę uciąć, że ucierpiałby na tym mój syn. Komentarz został napisany aby inni ludzie zobaczyli jak jest naprawdę. Poza tym jest to miejsce w którym się wyraża własne zdanie na temat Górnika. Mam już po prostu dosyć czytania na wszystkich portalach jaki to Pan Andrzej jest cudowny. Tak samo jak Pan Piotr widziałem na co stać Murzacza i jak się potrafi zachować. Zresztą sam Pan widzi, że to nie tylko mi się coś nie podoba. Nie chcę aby to wyglądało jakoś niesympatycznie wobec innych, więc pragnę podziękować wszystkim zaangażowanym w radę rodziców. Sam z wielką chęcią bym pomógł gdyby tylko pozwoliły na to czas i pieniądze. Myślę, że można normalnie jak ludzie przedyskutować pewne kwestie i dać się wypowiedzieć innym. Dziwi mnie też trochę, że to Pan się wstawił za Panem Murzaczem ponieważ na Pana temat nie napisałem ani jednego słowa. Kończąc chciałbym dodać , że bardzo szanuję Pana i Pańską pracę i chciałbym aby odwzajemnił to Pan chociaż lekkim uśmiechem przy kolejnym komentarzu, przecież doskonale sobie Pan zdaje sprawę z tego jak cała sytuacja wygląda od wewnątrz. Pozdrawiam.
jgs
2009.12.30 10:07:43
IP: 83.26.120.156
A kim jest pan murzacz ? trener,ekspert,autorytet?osoba ma parę złotych na autoreklamę syncia i dorabia do tego ideologię.życie zweryfikuje co wart jest syn-życzę mu sukcesów-pierwszy warunek-tatko nie wtrącaj się!!!
GKS
2009.12.30 09:22:12
IP: 91.192.88.15
Panowie Ojcowie i Trenerzy - róbcie dalej swoje. Zawsze znajdzie się ktoś, komu wasze działania nie będą się podobac. Live is brutal - jak śpiewa "Lady Pank". A jak w lutym przyjadę do Wałbrzycha, chętnie się z wami spotkami i podzielę doświadczeniami ze swojej pracy z młodzieżą. A co do innych osób...Albo nie mają dzieci uprawiających sport, albo nigdy nie byli sportowymi działaczami. Proponuję spróbowac. Powodzenia jednym i drugim!
ARKADIUSZ CHLEBDA - TRENER ZESPOŁU KADE
2009.12.29 22:12:33
IP: 83.13.187.18

W komentarzach Panów - Mufloń..oraz .... - jest tyle krzywdzących stwierdzień pod adresem różnych osób że jeżeli tylko mają troszke odwagi cywilnel to proszę o kontakt arkadiuszchlebda@wp.pl lub 609 550 448 . Pozdrawiam ; od ducha: no wlasnie wiekszosc jest madra i odwazna anonimowo...


wi-fi
2009.12.29 22:12:15
IP: 79.162.114.152
A moze panie Murzacz warto sobie przypomniec jak wyglądało panskie zachowanie kiedy pogrywał pan w OSIR BASKET LIDZE? Chamstwo pełną gębą,i każdy o tym wie kto w tej lidze pana widział! A TERAZ PRÓBUJE PAN JAKIES MĄDROSCI PRZEKAZAC NA TEJ STRONCE!!! WSTYD PANIE MURZACZ-WSTYD!!!!!!!!!
wierny kibic
2009.12.29 21:04:48
IP: 78.9.28.192

kazdy wywiad o tym samym! a co z obecna sytuacja klubu? ani slowa o tym

Piotr
2009.12.29 20:59:15
IP: 83.8.131.54

Tak się składa, że byłem raz ze znajomym na meczu bo jego syn gra w kadetach. Na początku nie wiedziałem o co chodzi, Jakiś wysoki Pan pod krawatem, przez cały mecz krzyczał z góry w stronę boiska, negując każdą decyzję sędziego. Nawet gdy sędzia ewidentnie miał rację, musiał krzyknąć coś od siebie. W życiu bym nie wpadł na to, że ktoś związany z klubem i rozwojem młodzieży, może być na tak niskim poziomie. Starając się zaistnieć lub być zabawnym, Pan Murzacz wykrzykiwał jakieś teksty. Po ludziach zgromadzonych na hali było widać, że im też to nie odpowiada i jest im po prostu wstyd za tego Pana przed ludźmi, którzy przyjechali do Wałbrzycha. Patrząc na ten wywiad widać ewidentnie, że to nie są słowa Pana M. Wątpię w to, żeby chciał pomagać innym dzieciom niż swoje i robił to bezinteresownie.

Burdu
2009.12.29 20:56:08
IP: 78.8.50.229
Chciałbym zauważyć, że odkąd zawiązała się Rada Rodziców, o naszej młodzieży jest głośniej. Każda grupa walczy o miejsce na MP. Grupa kadetów wygrywa turniej za turniejem, liderem jest tak często pojawiający się w komentarzach Hubert Murzacz. Nasi zawodnicy są na specjalnych posterach, większa liczba kibiców przychodzi na ich mecze. Sprzęt został zakupiony, Sthoje bedą! Przykro mi tylko że pojawia się tyle przeciwników i zupełnie nie wiem dlaczego tak jest. Ktoś chce działać, robić coś a i tak są ludzie którym to nie odpowiada. Najlepiej nic nie robić tylko pisać komentarze...
Mateo
2009.12.29 20:45:21
IP: 78.8.234.18
Przepraszam kogo pan Murzacz, ojciec najmłodszego zawodnika w PLK uważa za doświadczonych szkoleniowców, tych jak tu kiedyś tu pisano "wuefistów"?
Dirk41
2009.12.29 20:39:06
IP: 83.4.115.196
Po pierwsze, z tego co wiem to nowe meczowe stroje dostali tylko kadeci i młodzicy czyli 2/4 drużyny. Po drugie przyznam rację komuś kto napisał o kuriozalnej sytuacji ze składkami. Skoro klub chce kupować sprzęt z najwyższej półki to super ale to powinno iść jakoś po kolei. No jak to wygląda? Tu stroje, wywiady,strony, gazety, szczycenie się dotychczasowymi działaniami a dzieciaki muszą dalej co miesiąc skrupulatnie przynosić w ząbkach pieniążki. Najpierw powinno się im zapewnić darmowe treningi a potem zająć się inwestowaniem w koszulki itp. Chłopaki płacą za to, że mogą trenować w klubie ze sponsorem w nazwie... Po trzecie, Pani Grażyno, owszem mecze, treningi itp wiele kosztują. Problem tylko polega na tym, że składki były płacone od kilku/kilkunastu lat kiedy to było ciężej w klubie, i kiedy przychodzi ktoś, kto chce pomóc dzieciakom dokładając im ile tylko może, to naprawdę super ale pierwsza rzecz jaka powinna zniknąć to są składki. Skoro klub stać na stroje z najwyższej półki i jesteśmy "najlepiej ubranym klubem w Polsce" to wychodzi na to, że chłopcy sami sobie dołożyli na te ciuchy a starsi Panowie tylko uśmiechają się w wywiadach i wychwalają czego to oni nie zrobili. Ta rada rodziców to jest moim zdaniem świetny pomysł bo w tym klubie młodzież była traktowana przez ostatnie kilka lat tragicznie ale nie zapominajmy, że celem tego widowiska miała być maksymalna pomoc młodym zawodnikom. Tak więc nie chodzi o jakieś przyczepianie się do wszystkiego co się dzieje tylko trzeba jakoś zareagować na mydlenie oczu. Pozdrawiam :)
Darek
2009.12.29 20:23:28
IP: 78.88.213.152
Zgodzę się z tym, że sprzęt dla młodych zawodników jest ważny, a dla niektórych nawet bardzo ważny. Zgodzę się również z tym, że składki (jeśli kogoś na nie stać) też są rozsądnym pomysłem. Natomiast wspominanie w tym wywiadzie własnego syna i Jego „sukcesów”, kolejny raz potwierdza tylko moje zdanie, że ta przesadna i nie bezinteresowna inicjatywa, w dalszej perspektywie przyniesie więcej szkody niż pożytku… Ten kochający i zatroskany tata, pewnie nawet nie zdaje sobie sprawy, jak bardzo zaszkodził tymi słowami własnemu synowi i ilu kolejnych zrobił Mu wrogów… Ci chłopcy są jeszcze młodzi i łatwo nimi manipulować, ale za dwa-trzy lata, gdy będą już mieli własną dorosłą ambicję i osobowość - mogą się wtedy po prostu zbuntować. W grupach młodzieżowych Górnika, widziałem już wiele dobrze zapowiadających się talentów, ale na dorosły sukces sportowy składa się wiele czynników, a jednym z bardziej ważnych jest pokora, ale jak widać tej, niektórym stwórca niestety pozazdrościł… Panie Murzacz, ja kiedyś w podobny sposób szkodziłem własnemu (być może bardziej utalentowanemu dziecku) i również nie zdawałem sobie z tego sprawy, a końcowy efekt był taki, że chłopak znienawidził: najpierw przerost moich chorych ambicji, a potem KOSZYKÓWKĘ. Pamiętajcie Szanowni Państwo, że najważniejsza jest drużyna, a w świetle tego, co widzę, czytam i słyszę - śmiem sądzić, że w przyszłości mogą się zbuntować nawet tak spokojni i grzeczni zawodnicy, jak kiedyś Marcin Wróblewski i Paweł Brodziak, co doprowadziło do unicestwienia fajnego zespołu…
Duda#6
2009.12.29 20:21:25
IP: 83.4.148.68
No najlepiej ponarzekać! Sami sobie poróbcie jak tacy cwani wszyscy.
krzys
2009.12.29 18:49:08
IP: 83.8.48.138
GKS POPIERAM
GKS
2009.12.29 12:52:30
IP: 91.192.88.15

Oj, oj...świąteczne biesiadowanie dla niektórych jeszcze nie skończyło się...Kto myśli, że sport dzieci i młodzieży nic nie kosztuje, to się myli. Nie podejrzewam również, żeby składki rodziców pokryły wszystkie koszty związane z drużynami młodzieżowymi. Coś wiem na ten temat z własnego doświadczenia. Natomiast jeśli ktoś sponsoruje zespół, to dlaczego ma się z tym kryc? Bardzo dobrze, jeśli tatuś ma firmę i może dac wszystkim, nie tylko swojemu dziecku, parę groszy. Popieram pracę Rady Rodziców. Sama byłam takim rodzicem, nie mając pieniędzy, po prostu "dawałam" swoją pracę, inni rodzice sponsorowali w sposób materialny (koszulki, pieniądze, gadżety, nagrody...). To na prawdę nie grzech. I dobrze, że tak jest.; od ducha: niektorzy chyba nie byliby soba jakby nie szukali, nie narzekali, nie krytykowali. Chyba nawet slepy widzi, ze z mlodymi jest duzo lepiej niz bylo jeszcze niedawno.

wałbrzyszanin
2009.12.29 10:54:26
IP: 78.9.22.19

No zgadzam sie ze nie ma sie czym szczycic bo juniorzy nie grali ze wzgledu na umiejetnosci tylo górnik nie mial kim grac i kulawy by zdobyl punkty jakies, A ci którzy znaja Pana Andrzeja M wiedza ...

...
2009.12.28 21:33:29
IP: 83.4.123.156
Drogi Panie Andrzeju M. Pytanko mam. Skoro Pana synek Hubert był już rok temu gotowy na grę w ekstraklasie i się Pan tak tym szczyci to dlaczego nie gra obecnie w pierwszej lidze? Dlaczego Hubert nie zdobywa zbyt wielu punktów w tylko o rok starszych od siebie juniorach? Czyżby inni byli od niego lepsi? Skoro tak, to dlaczego Górnik dał mu szansę na występ w ekstraklasie? Dlaczego akurat ten chłopak jest synem jednego ze sponsorów? To jest szczyt chamstwa i prostoty tego Pana, że jeszcze szczyci się tym w wywiadach...
Mufloń...
2009.12.28 10:51:47
IP: 83.11.237.30
Jedna wielka bujda, 4 miesiace dzialnia rady i juz widac jakies efekty? Jak nie bylo rady rodzicow, to przynajmniej nie tzreba bylo placic za treningi, a co z tego ze teraz jest "sprzet z gornej polki" jesli tzreba placic skladki. Jak bym chcial to sam bym sobie kupil sprzet, z najwyzszej polki skoro ten jest z gornej, a napisy zaczely odchodzic po pierwszym praniu. Najbardziej jednak boli, wprowadzenie do nazw druzyn poszczegolnych grup wiekowych nazw firm wyzej wymienionych panow. Np. Gornik Plytka Walbrzych, faktycznie dobry pomysl na promocje, zierajac przy tym laury za jak ze szlachatna dzialanosc na rzecz mlodych koszykarzy. Nawet jesli ejst to sponsor tytularny, to dlaczego tzreba jeszce placic skladki?! KIBICE, NIE DAJCIE SIE OMAMIC.DZIALANOSC TYCH PANOW NICZYM NIE ROZNI SIE OD DZIALANOSCI, TAK ZNIENAIWDZONEGO "ZARZADU"!
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl