gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Oświadczenie grupy "Wałbrzyski Kocioł"/ 2013-06-25 21:44:56 /

Oświadczenie Kibiców koszykarskiego Górnika Wałbrzych "Wałbrzyski Kocioł".
Oświadczenie w związku z pojawiającymi się wiadomościami o możliwości wykupienia przez Klub Koszykówki Górnik Wałbrzych "dzikiej karty" uprawniającej do gry w wyższej lidze. Kibice Górnika Wałbrzych byli z tym klubem zawsze. Podczas awansu do II ligi, do I ligi, Ekstraklasy. Przeżyliśmy z biało-niebieskimi spadek z PLK, upadek klubu gdy zostaliśmy zdegradowani do najniższej ligi w Polsce. Przez ostatnie dwa sezony jeździliśmy za Górnikiem po wioskach i halach, w których nasz Górnik nigdy nie powinien grać (nie urażając rywali). Mimo wszystko byliśmy dumni z naszych chłopaków patrząc jak walczą. Nie o pieniądze czy zaszczyty. Walczą dla kibiców. O to żeby w końcu udało się wywalczyć awans i by mogli cieszyć się ze swoimi fanami z zasłużonego wygrania ligi. Awansu sportowego!

Tym bardziej dziwi nas, że ktokolwiek mógł pomyśleć o tym by wykupić dziką kartę na grę w wyższej lidze! Dziką kartę która nie ma nic wspólnego ze sportową walką, a która jest niczym innym tylko próbą uzyskania awansu przy tzw. "ZIELONYM STOLIKU". My, kibice Górnika Wałbrzych STANOWCZO sprzeciwiamy się próbom wywalczenia awansu w sposób niesportowy i niehonorowy!

Apelujemy do ludzi zasiadających w zarządzie Górnika, do władz miasta Wałbrzycha na czele z Panem Prezydentem Romanem Szełemejem oraz do wszystkich tych, którzy chcą wykupienia dzikiej karty o wysłuchanie po raz pierwszy od dawien dawna tych, którzy z klubem są zawsze, ale jednocześnie tych których zdania często słucha się najmniej. O wysłuchanie nas kibiców.

Przez wiele lat byliśmy traktowani jak "piąte koło u wozu". Jak niepotrzebny dodatek mimo tego, że poświęcaliśmy swój prywatny czas i pieniądze na reprezentowanie Wielkiego Górnika w Polsce oraz dopingowanie naszych chłopaków.

Oświadczamy, że wykupienie przez władze miasta lub zarząd Górnika Wałbrzych "dzikiej karty" spowoduje całkowite zaprzestanie dopingu i wyjazdów na meczach Klubu Koszykówki Górnika Wałbrzych. DZIKA KARTA = CAŁKOWITY BOJKOT MECZÓW KOSZYKARZY GÓRNIKA WAŁBRZYCH! Tylko awans sportowy jest dla Nas honorowy!

Kibice Koszykarskiego Górnika Wałbrzych "Wałbrzyski Kocioł"



<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
Płetwa
2013.07.01 01:03:05
IP: 78.8.50.28
Mario- no cóż, każdy ma prawo pisać to co czuje ;) Mimo przeciwności, nie powinno się być po jednej stronie, tylko pozwolić na tę, no powiedzmy dyskusję :D
Mario
2013.06.30 12:56:26
IP: 82.145.208.14
Do Płetwa: no i ok moze byc 3 liga fajnie ze juz na nowej hali i nie bede musial jezdzic do Świebodzic i znajomym z Polski sie tłumaczyc ze jestem z Wałbrzycha a moj klub gra w owiele miejszych Świebodzicach choc bardzo lubie ta miejscowosc i znam tam wielu wiernych kibicow Górnika.Ale jak by była mozliwosc grac w wyzszej lidze to tez bede sie bardzo cieszyl.Pozatym wielkie podziekowanie dla moderatorow tej strony pełna profeska strona sto procent bezstrona choc wiem ze strone prowadza zagorzali fani i maja czasem inne zdanie pozwalaja sie wypowiedziec i to jest piekne ze warto dyskutowac pozdrawiam JS pisal ze juz nie bedzie brał udziału w dyskusjach a ja mysle Janusz Warto !
pozdrawiam
Płetwa
2013.06.29 23:26:46
IP: 78.8.116.164
Ludzie ja wam powiem tak- już się przyzwyczajajcie do tego, że będziecie chodzić na III ligę, amen. ;D
dziobi2
2013.06.29 23:06:54
IP: 164.127.70.65
Mario-Popieram:)
Mario
2013.06.29 17:31:45
IP: 82.145.210.92
Trochę dziekciu do tego miodu doleje jak mozna Awans tylko sportowy ! a jak nie to nie kibicujemy przypomne troszke z innej dyscypliny kibice Lecha,Lechi Gdansk i paru jeszcze innych tez tak krzyczeli i co i pstro kibicuja dalej bo kochaja swoj klub tez bym chcial sportowo awansowac ale i sportowo spadac nie z braku pieniedzy a tak juz nas pare razy wycofali to niech oddaja co nam sie nalezy a co do hali swiat idzie do przodu to co wogole ma nie byc ty kolego jak chcesz sobie chodzic na osir to sobie chodz cofnij sie jeszcze na teatralna gol sie warsem jezdzij bryczka i siedz w domu bez pradu przy swieczce albo idziemy do przodu albo sie cofamy .
kibic wierny
2013.06.29 17:17:17
IP: 62.224.179.190
Wladzom miasta chodzi o zapelnienie hali, ale 1 liga tego nie gwarantuje bo co 3- 4 przegrane z rzedu i pustki. Pelna hala bedzie gdy Gornik bedzie wygrywal,gral dobry basket nie wazne w ktorej lidze.Dom zaczyna sie budowac od fundamentu a nie dachu
człowiek z kompleksami
2013.06.29 16:23:01
IP: 83.10.141.113
rzeczywiście tych słów pochwały z całej Polski jest tyle,ze sie idzie pogubić.Najlepiej Wałbrzyszan ,którzy myslą inaczej od was krytykować a kilka komentarzy z tzw.całej Polski stawiać jako znaczący głos w dyskusji.Jakie to Polskie.Kilka komentarzy a gosć bedzie trabił,że cała Polska go popiera.Co do Śniezki podobnie--my mozemy pisać,ze niczym sie to nie rózniło od dzikiej karty,ale przecież tobie(Płetwie)powiedzieli ,ze to co innego---więc juz Ciebie,żadne argumenty nie przekonają
kierzan
2013.06.29 13:52:46
IP: 109.241.7.201
nie dla dzikiej karty i tyle w tym temacie jak napisał kolega wczesniej gdyby nie nowa hala to by laske połozyli na GÓRNIKA jatam moge dalej chodzić na mecze do osiru dziekuje awans tylko sportowy
Płetwa
2013.06.29 11:55:01
IP: 78.8.199.43
Aaa jeszcze jedno tylko- w naszej grupie są ludzie którzy bardzo dobrze pamiętają czasy przytaczanej przez Was śnieżki aspro i sami twierdzą, że to porównanie nie ma nic wspólnego z obecną sytuacją. A są to osoby, które zapewne są starsze od niejednego krzykacza tutaj, więc ludzie trochę pokory...
Płetwa
2013.06.29 11:50:39
IP: 78.8.199.43
Czasem mam wrażenie, że w Wałbrzychu mieszkają ludzie z kompleksami, którzy lubią wylewać swoje żale w internecie... :) Z Polski, od neutralnych kibiców spływają do Nas słowa zrozumienia i pochwały, bo każdy, kto czuje się kibicem powinien wiedzieć, na czym sport polega- na pewno nie na kupowaniu sobie miejsca za pieniądze. Ktoś napisał, że III liga nie jest dla Górnika. Z tym nikt się nie sprzecza, nawet zostało to przez Nas zaznaczone w oświadczeniu... szkoda tylko, że klubowi nie udało się w minionym sezonie wywalczyć awansu do ligi wyżej ale cóż taki jest sport, nie udało się teraz to powinno się walczyć w przyszłym. Ktoś jeszcze napisał kim my jesteśmy, że podajemy swój doping jako argument bla bla bla bla... na pewno jesteśmy tymi ludźmi, którzy po meczu tracą głos po 40-minutowym meczu, a na następny dzień idąc do pracy, czy uczelnie mają chrypę. jesteśmy ludźmi, którzy potrafią jechać za Górnikiem na każdą halę (w tym sezonie tylko 0 wyjazdowe w Zielonej Górze), w przeciwieństwie do Was, wielcy krzykacze, gdzie na innej hali próżno Was szukać. Nie uważamy siebie za ludzi wyższych, doping nie jest naszym argumentem, my to robimy z miłości do biało-niebieskich barw. Ci co mają to doceniać, doceniają- to nam wystarczy ;) Mój jedyny komentarz, teraz chcecie to sobie najeżdżajcie na mnie, ja się nie udzielam, bo jak strona zajebista, tak komentarze niektórych osób są na poziomie przedszkolaków. Amen ;)

TYLKO WE LWOWIE!!!
robins
2013.06.28 23:16:50
IP: 78.8.197.104

kołuj sobie doping?a kim wy jesteście ,ze wogóle stawiacie na szali wasz doping lub nie.Pan PŁETWA czy Matti kilka lat dopingują Górnika i uważają sie za takich specjalistów,żeby swój doping stawiać jako argument i karte przetargową w dziwnym sporze o dziką karte.Nigdy nie byłem zwolennikiem tego rodzaju awansów,ale pewne lata juz dawno odeszły w zapomnienie.Niestety dzisiaj nikt juz honorem sie nie naje.Górnik już ma za soba wykupienie miejsca innej druzyny i Matti jezeli jest takim wielkim kibicem to powinien to wiedzieć a nie udawać zdziwionego.Tak ,że o dziewictwie w tej kwestii nie ma mowy.A ja niezmiennie bede aktywnie dopingował Górnika tak jak robiłem to gdy zdobywał mistrzostwa ,jak nazwali go Śnieżka Aspro czy kupia mu dziką karte.Nie pamiętam ,żeby ktos wybrzydzał kiedy Górnik spadł z ligi a podarowano mu kolejny ligowy byt wykupują miejsce Aspro--ale nasze pokolenie piło wina a dzisiejsze bierze jakies świństwa i przez to widze w główkach się przestawia.GÓRNIK PONAD WSZYSTKO!!!

 

od admin: nie rozumiem was że akceptujecie kupienie sobie miejsca w wyższej lidze. Ok w historii były przypadki jak Śnieżka Aspro ale czy to oznacza że złe zachowania trzeba usprawiedliwiać tym że kiedyś już wykupiliśmy miejsce? To może od razu kupmy sobie Mistrzostwo Polski i zagramy w Eurolidze z Zastalem. Mówicie często że kibice z młyna to chuligani i pijacy. Ktoś może udowodnić że chuliganimy czy pijemy? Złapał nas ktoś za rękę? Niby obojętny wam jest nasz doping ale jednak nikt inny nie potrafi poprowadzić dopingu na meczu.Dziwne tylko że kibice z całej Polski potrafią nas zrozumieć i gratulują decyzji. Wałbrzyskie piekiełko...

dziobi2
2013.06.28 16:31:06
IP: 164.127.238.176
do płetwa: dobrze załatwię... PRAWDZIWY kibic jest na dobre i złe...i nie ważne czy kupią tą kartę czy nie i tak będę zawsze z Górnikiem
fan
2013.06.28 12:35:04
IP: 78.88.204.138
do Płetwa: z całym szacunkiem, ale dlaczego według Ciebie wykup dzikiej karty to NAJGORSZE? wiem, że sportowy awans dla Ciebie jest ważniejszy ale są chyba gorsze rzeczy niż wykup takowej? Górnik POWINIEN grać wyżej, z różnych powodów wyżej nie gra choć III liga to nie jest miejsce dla naszych koszykarzy. jeśli dzięki dzikiej karcie zagramy wyżej i się tam odnajdziemy sportowo to udowadniając to w czym widzisz problem?
Płetwa
2013.06.27 23:49:42
IP: 78.8.180.206
dziobi2- jesli by doszło do NAJGORSZEGO, czyli wykupu dzikiej karty, to kołuj sobie ludzi i prowadźcie doping, nawet na czerwonych krzesełkach- przecież nikt Wam tego nie zabrania, prawda? :)
dziobi2
2013.06.27 16:01:58
IP: 159.253.244.70
gość który pisał do matti,Brawo! SUPER opisałeś jak to naprawde było... i tyle w temacie
dziobi2
2013.06.27 09:32:45
IP: 159.253.244.70
dobrze matti łapiesz za słowa "protestujących zmieniam na "sprzeciwiających"- się dzikiej karty! lepiej? Śnieżka Aspro Świebodzice to swoisty wałek i jeśli zna ktoś cześć historii z tym związaną to wie o czym piszę..
do matti
2013.06.27 09:24:33
IP: 83.5.107.93

co ma ŚNIEŻKA ASPRO?Górnik grał wtedy w miejsce Aspro Wrocław,czyli tak jakby przejął miejsce innej drużyny--czy różni się to od dzikiej karty?Zapominasz ,że Górnik spadł z ekstraklasy i tylko przez przejecie miejsca Gwardii(aspro)i utworzenie dziwnego tworu mógł grać w nastepnym sezonie.A sezon jest ten wspominany jako jeden z lepszych w historii Górnika.Więc nie mów co ma dzika karta to dzikiego przejęcia miejsca w lidze--bo jest to jedno i to samo.Zawsze z Górnikiem!!!

Future
2013.06.27 01:20:51
IP: 94.254.208.34
To jest takie smutne i tak polskie... Wladze miasta zachowuja sie jakby wczoraj sie dowiedzialy, ze bedzie nowa hala, ktora bedzie trzeba zapelnic. Zamiast dofinansowac klub wczesniej, zeby dzisiaj (zapewne mniejszym kosztem) miec druzyne w 2. lidze to nagle zaczynaja sie kombinacje. Przypominam, ze nie wystarczy rzucic kase na karte, trzeba jeszcze miec dlugoletniego sponsora, zeby ten wykup karty mial jakikolwiek sens. Poza tym ciekawe, ktorzy zawodnicy w miare klasowi na dzien dzisiejszy nie maja podpisanych umow na przyszly sezon...
dziobi2
2013.06.26 23:40:04
IP: 46.112.12.53

NIKT Z PROTESTUJĄCYCH NIE ODNIESIE SIĘ DO ASPRO SNIEŻKI ŚWIEBODZICE? CZY NIE PAMIETACIE DAWNYCH DZIEJÓW?

 

od matti: czy ktokolwiek teraz protestuje? Nie ma w tej chwili dzikiej karty więc nie ma protestu. Co ma do dzikiej karty Śnieżka Aspro Świebodzice to nie mam pojęcia. Granie pod inną nazwą a granie poprzez wykupienie sobie miejsca w lidze to co innego

dziobi2
2013.06.26 23:36:42
IP: 46.112.12.53

zaprzestanie dopingu który jest naszym znakiem rozpoznawczym to nie fair, nie zrobimy tym na złość ludzią odpowiedzialnym za kupno dzikiej karty tylko zawodniką...

 

od matti: zawodnikom jak coś 

Dominik
2013.06.26 22:16:26
IP: 156.17.165.132
Na ogólnopolskim portalu oświadczenie kibiców zbiera w komentarzach sporo pochlebnych głosów. Dziwne, że w naszym gronie bywa z tym już różnie http://www.sportowefakty.pl/koszykowka/366576/gornik-walbrzych-zaistnieje-dzieki-dzikej-karcie-kibice-stawiaja-weto?fb_source=ticker&fb_action_ids=556268944411944&fb_action_types=og.recommends
K
2013.06.26 20:52:05
IP: 83.27.81.99

dziobi2 - tak i to "na dobre i złe" pokazują kibice, chcą NORMALNEGO Górnika i będą go wspierać w każdej lidze niezależnie od wyników... Zawsze z Górnikiem i przeciwko po... pomysłom!

Płetwa
2013.06.26 20:32:04
IP: 78.8.206.34
Dobra, pokażcie mi tylko, gdzie tu w oświadczeniu jest napisane wypięcie się na Górnika przez kibiców? jest wzmianka tylko o zaprzestaniu dopingu... TYLKO AWANS SPORTOWY JEST DLA NAS HONOROWY!!
dziobi2
2013.06.26 17:57:45
IP: 159.253.244.70

DUCHU PRZEPRASZAM ZA TYLE KOMENTARZY NA RAZ;) ; od ducha: wybaczam ;)

dziobi2
2013.06.26 17:56:30
IP: 159.253.244.70
"k" A DOSTRZEGASZ "NA DOBRE I ZŁE"?
dziobi2
2013.06.26 17:52:41
IP: 159.253.244.70
NAJLEPSZY PRZYKŁAD ŚNIEŻKA ASPRO ŚWIEBODZICE" I JAKOŚ NIKT NIE MARUDZIŁ TYLKO GNAŁ NA MECZ! I JA TEŻ!
dziobi2
2013.06.26 17:49:31
IP: 159.253.244.70
duchu rozumiem Twoje stanowisko. Ja jeszcze raz podkreślę, że ja nie mam zamiaru się wypiąć na
Górnika abstrahując od tego czy taka dzika karta będzie czy nie, a tego co wiem to będzie i to na 1 ligę,
P.S mówicie co chcecie ja w bojkot nie wieże, no może na początku... ale prawdziwy kibic zawsze z Górnikiem. Do zobaczenia na meczach
thx
2013.06.26 17:45:22
IP: 83.5.228.197
Będę zlośliwy, wybudowano nową hale sportową i spólka zarządzajaca ma problem w jaki sposób ja zapełnić? Stąd te idiotyczne pomysły z zakupem dzikiej kart? W ten sposób chcą ściągnąć ludzi? Nie tędy droga. Jeżeli awans, to tylko sportowy...
K
2013.06.26 17:19:47
IP: 217.212.231.57

ok, zostaliśmy zdegradowani przez brak pieniędzy i nieudolność działaczy... ale czy to oznacza, że skoro spadliśmy w ch.. sposób to w tak samo ch.. sposób mamy awansować? pare osób niżej chyba nie dostrzega tego, że niesportowy awans = niesportowy spadek

od ducha
2013.06.26 15:53:10
IP: 87.105.201.182
z uwagi na kierowane do mnie pytania, to daje oficjalnie znac. Ja osobiscie jestem przeciwny wszelkim dzikim kartom, zaproszeniom itd itp jakby sie to nie nazywalo. Kazdy ma swoje argumenty i kazdy ma prawo do wlasnego pogladu w tym temacie.
RICK
2013.06.26 15:42:24
IP: 83.5.107.93
Dawno nie zabierałem głosu,ale teraz muszę.Nigdy nie byłem za jakimiś dzikimi kartami,ale teraz nie zgodzę się z trescią oświadczenia kibiców.Oczywiscie jestem za sportowym awansem--ale nie zapomnijcie ,ze Górnik do 3 ligi nie spadł po sportowej walce tylko dzięki nieudacznictwu wielu pseudodziałaczy i ludziom dla których nasz kochany Górnik był tylko trampoliną do kariery.I jeżeli teraz byłaby okazja wrócic to 1 ligi-gdzie nasze miejsce to nie widziałbym w tym nic dziwnego i zdrożnego.Na dodatek w naszym chorym kraju dochodzi do sytuacji,ze nikt nie da pieniędzy na 3 lige ale na 1 lub 2 to juz sponsorzy sie znajdą.Nie zapomnijcie,ze juz gralismy jako ŚNIEŻKA ASPRO w miejsce Wrocławskiego klubu.A kibice byli szczęśliwi ,ze mogli nadal kibicować przeciez swojemu Górnikowi--bo ten tylko był w sercach i miał kibiców na trybunach.Koncząc--GÓrnika nikt nie rozpieszczał w ostatnich latach--więc jakby miał mu troche pomóc slepy los to wcale bym się nie obraził.Stare dobre czasy minęły.Liga wyglada juz zupełnie inaczej.Komercja,show,sponsorzy,kasa...
dziobi2
2013.06.26 14:52:57
IP: 159.253.244.70

Popieram "fana"! Na górnika trzeba chodzić bez względu na okoliczności! Panie moderatorze umiejętnie zmienił Pan na X i Y ;) ; od ducha: bo nie mam juz czasu ani ochoty tlumaczyc sie z kolejnych nie swoich slow :)

KSG
2013.06.26 14:15:52
IP: 193.106.77.126
Ale chodzi właśnie o to że nie ma pieniędzy na prowadzenie zespołu nawet w II lidze więc po co gadanie o dzikiej karcie? Tylko Awans sportowy jest honorowy
fan
2013.06.26 13:04:00
IP: 78.88.204.138
ostatnio gramy w III lidze NIE dlatego, że spadliśmy z II, a dlatego, że spadając z I nie było pieniędzy na uregulowanie finansowych zaległości (nazwijmy to w ten sposób). w związku z tym wydaje mi się, że jeśli jest teraz kasa na to byśmy w tej II lidze grali to nie widzę powodu, żeby z niej nie skorzystać, bo gdyby były pieniądze wcześniej to tam właśnie byśmy teraz byli. to nie tak, że sobie kupujemy awans do ligi, w której normalnie byśmy nie grali, tylko powrót do ligi, w której po spadku grać powinniśmy. zarząd zrobi co zrobi, ale jako kibic Górnika nigdy bym nie powiedział, że odwrócę się od zespołu. bo się nie odwrócę, bez względu na to, co się stanie.
dziobi2
2013.06.26 12:03:09
IP: 159.253.244.70
TO O CZYM MÓWI "PAMIĘTAM"

http://www.youtube.com/watch?v=sO2gsaIcxFo
dziobi2
2013.06.26 11:51:05
IP: 159.253.244.70

dodam jeszcze że PRAWDZIWY kibic będzie z drużyną na dobre i na złe i nie bedzie patrzył czy ktoś sprzedał Górnika jak Pana X i Y czy kupił jak Pan Z Ja na mecze bede chodził czy to bedzie 3liga czy kupiona pierwsza czy druga."I na dobre i na złe"

dziobi2
2013.06.26 11:45:15
IP: 159.253.244.70
Ja uważam że o jedną ligę można przeskok zrobić można było spaść z 2 ligi bez gry można i awansować o ligę również bez gry,kto mnie zna wie że jestem kibicem od 3 roku życia a mam tych wiosen 26 i nie mam zamiaru nic bojkotować,sportowo nie opuściliśmy ligi a tego nikt nie bojkotował...
TomekGórnik
2013.06.26 00:14:59
IP: 89.174.99.38
Janek nie będzie zgody! Kupić to sobie można piłkę do kosza w supermarkecie....sport jest rywalizacją rozstrzygającą się na arenie rozgrywania zawodów niezależnie od dyscypliny...a nie w kopertach i przy stolikach...CHCEMY NORMALNOŚCI, bronimy idei sportu i czystej sportowej rywalizacji....wolę widzieć Górnika Wałbrzych przez całe lata grającego w III lidze...będę wściekły że ciągle się wleką z grą z amatorsikimi zespołami i nie moga sobie z nimi poradzić, ale taki jest sport że są lepsi i gorsi. Mówi się trudno i wierzy się dalej. Co za frajda zgłosić się do jakiegoś konkursu wiedząc z góry że sie go wygrało? Gdzie tu sens? Może kupmy sobie zwycięstwo w Eurolidze? Dla mnie wykupienie gry w wyżej lidze to jak zapłacenie wszystkim z góry za to że się wygra z nimi mecze i od razu awansuje.
pamietam...
2013.06.25 23:50:36
IP: 37.31.198.207
o ile mnie pamięć nie zawodzi, a myślę że do demencji jeszcze mi daleko, to 1995 r. graliśmy jako Śnieżka Aspro Świebodzice i niech mnie ktoś poprawi jeśli skłamię iż wtedy w hali OSiR-u brakowało jakiegoś znanego kibica, który od x lat wcześniej pojawiał się na meczach koszykówki i piłki nożnej również i kibicował Górnikowi... sam przychodziłem i byłem dumny chociażby z pojedynków ze Stalą Stalowa Wola, czy Polonią Przemyśl... dowodem są nagrania z relacji tv polsat, które pokazują rozwieszone na balkonach flagi Górnika i hala była "nabita" do ostatniego miejsca, co powtórzyło się dopiero podczas 5. meczu ze Sportino...
Janek
2013.06.25 23:23:39
IP: 217.153.198.253
Troche luzu, a czy spadki Gornika zawsze byly sportowe? wtedy kiedy brakowalo pieniedzy i klub musial zaczac od nizszej ligi mimo ze sie utrzymal na boisku. Ponadto trzeba zrozumiec ze 3 liga to szczebel amatorski w rzeczywistosci, jesli Gornik ma aspiracje walki z zawodowcami to niech gra na tym poziomie jesli klub bedzie stac na wykupienie dzikiej karty
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl