gornik
     
Newsy

<-- Cofnij

Decyzje Zarządu JKKS Górnik Wałbrzych/ 2006-01-26 19:09:00 /
W dniu dzisiejszym zebrał się Zarząd JKKS Górnik Wałbrzych, który obradował oczywiście głównie w sprawie fatalnej postawy graczy Górnika w ostatnich spotkaniach. Podjęte zostały przede wszystkim takie decyzje:

1. Na okres tygodnia zawieszony w prawach zawodnika został Błażej Nowicki (powód - niesportowy tryb życia) i tym samym nie pojedzie na mecz wyjazdowy do Jarosławia.
2. Wstrzymana została częściowo wyplata wynagrodzeń dla zawodników.
3. Na najbliższy mecz ze Zniczem Jarosław (niedziela - 29.01.) gracze Górnika pojadą dzień wcześniej (w sobotę).

<-- Cofnij

Publikowane na tym serwisie komentarze są tylko i wyłącznie osobistymi opiniami użytkowników. Serwis nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich treść. Użytkownik jest świadomy, iż w komentarzach nie może znaleźć się treść zabroniona przez prawo.
dodaj komentarz | Komentarze:
aaa
2006.01.29 11:02:00
IP: 83.27.250.179
do takeo: Po pierwsze. Piszesz, że nie ma umiejętności, a powyżej piszesz, że trzeba dać mu premię. Sorry, ale to co wypisujesz jest bezsensu. Po drugie. Owszem gra się zespołowo, ale jak zawodnicy nie maja pomysłu na grę i maja trenera, który jest za to odpowiedzialny to chyba raczej on powinien zareagować, podsunąć pomysły na zagrywkę itd. Faktycznie niech zarząd da Adamkowi premię za brak przewidywania i brak koncepcji na grę. Człowieku powoli dochodze do wniosku, że Adamek nie jest taki zły bo przecież mogło nam się trafić na coś gorszego np. na Ciebie...
takeo
2006.01.28 22:53:00
IP: 80.55.201.174
Do aaa kolego w kosza gra się zespołowo to zespół daje siłę a nie pojedyncze osobniki........
takeo
2006.01.28 22:49:00
IP: 80.55.201.174
Ukarajmy więcej zawodników , a Adamkowi dać premię .Będzie rewelacja!!!
takeo
2006.01.28 22:47:00
IP: 80.55.201.174
Tu nie zawodnicy są wini ......

Głowę powinien dać sam Adamek???


Gościowi brak koncepcji na wizerunek timu......a to oznaka braku umiejętności.
aaa
2006.01.28 14:59:00
IP: 83.27.222.67
do "kibola": niestety nie uważam się za Boga, ani za żadne bóstwo. Kijewskiego i Urlepa wymieniłem jako przykład. Myślisz, że oni zaczynali od razu w Prokomie i w Anwilu?? Myslisz, że na początku mieli tak dobry skład jak teraz?? Człowieku zastanów się co ty wypisujesz. Wymień mi choć jedną pozytywna cechę Adamka jako trenera. Efekty jego pracy pokazali zawodnicy na meczu z Kagerem...i w kilku innych. do ducha: coś długo Cię nie było...:P:P ; od ducha: nie da sie byc 24h/dobe przy stronce :)
aaa
2006.01.28 12:08:00
IP: 83.27.222.67
Kto jest według was najlepszym zawodnikiem Górnika Wałbrzych???
krzyss3
2006.01.27 22:14:00
IP: 81.190.212.33
widze ze dyskusja calkiem niezla po tym newsie ;) do Kibola : andrzej dobrym trenerem? skad te wnioski ? chodzisz na kazdy trening gornikow? dobry trener moze sie pochwalic osiagnieciami a u adamka takich jeszcze nie ma. druzyna jest niezgrana miedzy innymi bo adamek siedzial z kadra polski (trzeba bylo wybierac albo pipka albo rybka). co do zarzadu to widze wreszcie glosy rozsadku!
KIBOL
2006.01.27 22:05:00
IP: 217.153.48.82
do "aaa" a ty jestes chyba uwazasz sie za boga, czlowieku jaki sklad ma do dyspozycji kijewski czy urlep odpowiednio w sopocie i we włocławku co ty porownujesz, opanuj sie.narka
isle
2006.01.27 20:45:00
IP: 83.27.248.23
Powiem bardzo krótko. Błażej to tylko kozioł ofiarny, bo każdy z nas zdaje sobie sprawę z antysportowego trybu życia naszych zawodników. Wygrywali by to ok, jest kryzys to źle! Kogoś trzeba było ukarać i wyrok padł na Błażeja. Czy dla niego to źle, nie wiem, bo przynajmniej uniknie blamażu w Jarosławiu i nikt nie powie że grał kichę. Teraz nasi działacze z Panem zawsze butnym i pewnnym siebie Senatorem powinni sobie odpowiedzieć, czy zrobili wszystko dla tego zespołu, czy tylko wypychali sobie kieszenie i myśleli o własnych stołkach? Wydaje mi się żę nie, a o gadanie bzdur o ekstraklasie chyba uwierzyli ludzie nie znający Pana R.L.
krzysztof
2006.01.27 18:47:00
IP: 83.27.233.154
zarzad ukaral zawodnikow,kibice wieszaja psy jak zawsze oj przepraszam kibice to moze powiedzialem na wyrost-zawodowi krytycy pastwiacy sie nad cudzym nieszczesciem tak nieszczesciem bo trudno mi sobie wyobrazic aby zawodnicy przegrywali mecze nam kibicom i wszystkim na zlosc zamiast pojsc do kasy po wygranym meczu i wziac premie lepiej przegrac.Cos mi tu nie gra, no faktycznie moze tak sie zdazyc ze oni po prostu rzygaja pieniedzmi i maja pieniedzowstret
BEZSENSU!
2006.01.27 18:26:00
IP: 83.8.6.33
do miras:lubie pisac i co ;P i nie jedzcie tak na tych ludzi...uhhh bo jeszcze mi sie udzieli....uhhhh:(
aaa
2006.01.27 18:24:00
IP: 83.27.220.110
do ducha: co ty sądzisz o całej tej sprawie?? ; od ducha: nie wypowiadam sie publicznie w tej sprawie :P COS trzeba bylo zrobic - czy te ruchy byly ok, to zobaczymy juz niedlugo. Oby teraz juz bylo tylko lepiej! :)
aaa
2006.01.27 18:05:00
IP: 83.27.220.110
do "kibola": Adamek to dobry zawodnik, ale nie trener. Dobrym trenerem jest np. Kijewski czy Urlep, ale nie Adamek. Co to za trener, który nie potrafi dotrzeć do zawodników, nie ma sposobu na rozwalenie obrony przeciwnika oraz na dobrą gre w obronie. Ja zauważyłem, że nawet zawodnikom nie chce się po piłki skakać w defensywie jak grają pod jego wodzą.
KIBOL
2006.01.27 16:50:00
IP: 217.153.48.82
to niech zaczna grac jak grali wczeniej do jasnej moze za duzo zarabiaja i przewrocilo im sie w glowie,p.adamek to dobry trener ale coz teraz mu sie nie wiedzie moze powienien na powaznie porozmawiac zawodnikami.narka
miras
2006.01.27 16:31:00
IP: 83.8.8.251
Ze Błazeja ktoś zauważył to rozumię,ale żeby dzien wcześniej pojechać na mecz to nie.Chłopcy z nudów pójdą na imprezke i o wygranej możemy zapomniec.
miras
2006.01.27 16:28:00
IP: 83.8.8.251
BEZSENSU ale sie rozpisałaś NO NO NO
aaa
2006.01.27 16:20:00
IP: 83.27.220.110
c.d. przerwa techniczna gdy Górnicy przegrywają przynajmniej 12 pkt. Przeciez nie trudno zauważyć, że nie maja pomysłu na grę. Więc zarząd powinien wziąźć się za zmiane trenera,a Adamkowi dac spokojnie grać na parkiecie.
aaa
2006.01.27 16:19:00
IP: 83.27.220.110
do "byłego zawodnika": nie chodziło mi o to, ażeby krytykowac samych zawodników bo z tego co napisałes to to własnie można wywnioskować. Owszem zgadzam się z Tobą w kwestii zarządu, ale jak napisałes, że "uważam że zawodnicy są na samym końcu tej drabinki do karania". Zgadzam się pod tym względem, że działacze propagują taką, a nie inna atmosferę, ale za to, że zawodnicy nie trafiają spod samego kosza też trzeba ich skrytykować bo tak nie gra dwukrotny mistrz Polski. Uważam, że najbardziej winny w tym momencie jest Adamek. Zdecydowanie zgadzam się z Hugo. Najbardziej żenujące u niego jest składanie rąk oraz interwencja
hugo
2006.01.27 15:59:00
IP: 83.23.249.217
Po komentarzach krytyki w I rundzie postanowiłem się nie odzywac jednak muszę twierdzę ,ze drużyna jest dobra mamy dobrych zawodników i karanie Nowickiego to nie wszystko , jestem daleki od krytyki ale uważam że jest błędna taktyka .Panie Adamek zagrywka na wysokich i nie wychodzi ,to sie zmienia zagrywke i wykorzystuje innych graczy
,ja jako kibic to widze i mysle ze cała sala równięz a Pan swoje, jeżeli I połowa meczu kończy się 8 punk. w tył to układa sie tak gre aby zniwelować straty .Nie mogę patrzeć na tą niemoc na bezsensowne bieganie po boisku.Kubeł zimnej wody nie jest potrzebny zawodnikom tak graja jak im trener pozwala.
BEZSENSU!
2006.01.27 15:30:00
IP: 83.8.6.33
a jesli mozna juz sie tu tak wypowiadac;] to hah sadze ze skoro zawiesili Blazeja za.......to 90 % druzyny powinni zawiesic...
były zawodnik
2006.01.27 15:16:00
IP: 83.17.100.42
cd. A odpowiadając na twoje pytanie aaa, to jeżeli w kontrakcie jest zapis o karze za nietrafianie spod kosza to trzeba karać, mówię to z ironią bo to jest sport, prawda jest też taka że wiele problemów z zawodnikami było już wcześniej, i tu pojawia się po raz kolejny niekonsekwencja. Trzeba wziąć przykład z Raula Lozano który wziął się z problemem za bary a nie udawał że nie istnieje, z całą mocą swojej odpowiedzialności i tyle, bo jak jest problem to trzeba go rozwiązać a nie stosować półśrodków bo one nic nie dają a pokazują tylko zły wizerunek klubu na zewnątrz a przecież nam wszystkim nie o to chodzi
były zawodnik
2006.01.27 15:04:00
IP: 83.17.100.42
to że zawodnicy nie trafiają spod kosza to fakt tylko trzeba się zastanowiś dlaczego nie trafiają, do aaa jeżeli uważnie czytałeś to co napisałem do doszedłeś chyba do tego że jeżeli ktoś zasłużył na karę to ją musi ponieść, przecież to wynika z kontraktu gdzie jest wszystko zapisane, mnie nie chodzi o pojedynczych graczy tylko o postawę całego zespołu i coś jest na rzeczy w tym że w ostatnim meczu cała drużyna zagrała źle i tak naprawdę przeszła koło meczu, bo prosta krytyka typu ten i ten jest do d...y a ten super mnie nie interesuje.
XXX
2006.01.27 14:57:00
IP: 213.25.141.130
Brawa za komentarz od byłego zawodnika.Zawsze uwazalem ze rozsadny czlowiek zna realia sportu i jego cala otoczke.Hieny widza tylko kase.Zeby ona byla przynajmniej duza.Mysle ze za caly budzet Gornika trudo byloby oplacic sezon gry Dylewicza w Walbrzychu.Tak wiec za czym te tesknoty.
meme
2006.01.27 14:50:00
IP: 217.96.253.47
z tego co mi wiadomo to kasa zostala zabrana bardzo zroznicowanie. Wydaje mi sie, ze tak byc nie powinno a juz z pewnoscia nie jest to zadna mobilizacja dla zawodnikow!!!! w odniesieniu co do niektorych powinni w ogole wyleciec z klubu!!!!! A w glownej mierze kase powinien miec zabrana trener, ze nie potrafi zdyscypinowac niektorych graczy!!!!!!!
aaa
2006.01.27 14:19:00
IP: 83.27.220.110
Widzę, że jedna osoba napisała coś nie krytykując zawodników i każdy sie temu podporządkował. W tym momencie jakoś juz nikt nie krytykuje. Odpowiedz mi "były zawodniku": czy działaczy trzeba karcić za to, że nie trafiaja z pod samego kosza?? Czy może tych jak ty to nazywasz "bogu ducha winnych zawodników"?? Hmmmmmm?? No akurat nie ty to powiedziałeś....:P ; od ducha: no no tylko nie "ducha" :PP
były zawodnik
2006.01.27 13:14:00
IP: 83.17.100.42
ja w swoim komentarzu nie napisałem ani jednego złego słowa dotyczącego zawodników, wręcz przeciwnie uważam że zawodnicy są na samym końcu tej drabinki do karania. A moje doświadczenia w tym klubie skłaniaja do wielu refleksji, miedzy innymi do takiej że jest w tym mieście wielu oddanych fanów, jest rewelacyjna atmosfera są nieźli zawodnicy ale nie ma człowieka który potrafiłby to wykorzystać, szkoda bo przykłady Włocławka, Sopotu, Świecia są i wcale nie trzeba wyważać otwartych drzwi tylko je otworzyć, niestety jak widać i to jest trudne,..... a na końcu zawsze są winni zawodnicy........bo tak najłatwiej
BEZSENSU!
2006.01.27 13:04:00
IP: 83.8.31.209
TAK TAK TAK!ZGADZAM SIE CI LUDZIE TUTAJ POTAFIA TYLKO KRYTYKOWAC...FAKT NAJLEPIEJ NIE JEST A JEST WRECZ TRAGICZNIE TYLKO HAHAH WSZYSCY TU COS PISZA A NIKT Z SAMYCH ZAINTERESOWANYCH TEGO NIE CZYTA wiec ...

morze jest szerokie i glebokie!wow coz za trafiony komentarz ;] pozdrawiam.
Do Byly zawodnik
2006.01.27 12:16:00
IP: 83.16.151.74
calkowicie sie z toba zgadzam, Natomiast Topik niech lepiej sie nie wypowiada, jak nie wie jak wyglada sytuacja. Obcinaja kase bo pewnie jej nie ma w klubie, albo nie chca jej wyplacic? Czy Panu L. tez obetna pensje, za niedotrzymanie obietnic wyborczych??? Topik skad wiesz, ze kasa zawsze jest na koncie????!!! Zajmujesz sie przelewami? Nie badz tego taki pewien. To nie jest tak jak ci sie wydaje. Zreszta niewazne. Nie mam ochoty na klotnie. Kazdemu latwo krytykowac, jak nie zna sedna sprawy.
Do Byly zawodnik
2006.01.27 12:16:00
IP: 83.16.151.74
c.d. ...A gdzie mile slowa gdy Dolinski w poprzednich meczach zbieral wszystkie pily spod kosza i obrona niemalże „padała”, gdy Salamonik rzucal po 17 – 20 pktow, gdzie dobrze zagral z Turowem (i nie tylko), gdy Błazej był nie do zatrzymania i zdobywal kilkanaście oczek, gdy Kowalski skutecznie przedzieral się przez obrone i był jednym z najlepszych graczy?? Wtedy nie było tyle obelg, które to najłatwiej kierowac. Pozdrawiam wszystkich kochajacych gornika
mori
2006.01.27 09:22:00
IP: 83.23.228.143
Teraz się dużo mówi o Błażeju może trochę póżno wszyscy wiedzą co robi każdy podsumowuje jego styl życia chyba to nie od dziś gdzie wcześniej byli Panowie z zarządu i trener tak się zachowują jakby był nie do zastąpienia popieram zdanie "kibola" on ma to w głębokim poszanowaniu niech trener przejży na oczy i wykorzysta w wiekszym stopniu umiejetności Dymarskiego ,Siczka ,jeśli coś się dzieje w drużynie to szuka sie rozwiązan .
NiG
2006.01.27 09:21:00
IP: 83.27.231.228
Zgadzam sie z Kubusiem-Blazej zostanie w Walbrzych-u i co?! Wstrzymanie kasy na jakis czas?!Bezsens przeciez i tak oni ta kase dostana!To tak jak powiedziec dziecku,ze ma sie dla niego lizaczek ale dostanie go po zjedzeniu obiadku(w przypadku naszych-kasa po wygraniu meczu)
Topik:Parafrazujac-masz racje co do Chuck-a Norris-a chlop ma kase,popularnosc!Takich nam w klubie potrzba:-)Zycze zwyciestwa w Jaroslawiu:zarzadowi,trenerowi,naszym grajkom,a przede wszystkim nam KIBICOM!!!Tylko Gornik!
byłyzawodnik
2006.01.27 08:15:00
IP: 83.17.100.42
Prawda jest taka :amatorstwo w organizacji klubu, bzdury wygadywane w mediach na potrzeby polityczne, zła polityka kadrowa (dotyczy zawodników i trenerów), brak pieniędzy (częściowe wstrzymanie wypłat)a przede wszystkim brak konsekwencji w działaniu.Ale zapomniałem że Prezes-Senator jest nieomylny i po co ja to piszę...... A tak na marginesie zawsze najławtwiej ukarać zawodników i choć czasami jest to konieczne to proponuję zarządowi zacząć od siebie gdyż brak atmosfery w klubie to całkiem inna bajka, ale w myśl przysłowia prezes ma zawsze rację a jak nie ma patrz punkt pierwszy........
kubuś fatalista
2006.01.26 21:20:00
IP: 83.8.35.77
dużo tu mocnych słów okrzyków i populistycznych wniosków-zawiesić odsunąć wymienić itp itd a kiedy wreszcie usłyszymy od szefa krótkie"przepraszam ale moje obietnice były na wyrost" kara dla łysego?to przecie jakiś żart
BEZSENSU!
2006.01.26 21:06:00
IP: 83.8.20.193
no comment.......... szkoda słów......do ducha a moze to i to?? ; od ducha: morze jest szerokie i glebokie ;)
Gracz
2006.01.26 21:03:00
IP: 84.40.184.75
I całkowicie zgadzam sie ze "Szczawnem"!
Gracz
2006.01.26 20:56:00
IP: 84.40.184.75
Wstrzymanie wypłat to raczej dobra decyzja i to nie powinno wpływać negatywnie na zawodników bo oni zdają sobie sprawę,że ta kara spotyka ich nie "tak sobie",tylko za słabe wyniki.I tak jak wcześniej pisałem nikt w Górniku nie gra za karę.I jeżeli w drużynie nie ma dyscypliny i zawodnicy olewają sprawę i wolą sobie popijać piwko niż trenować to konsekwencje muszą być!To,że popijają to normalne,ale to są dorośli ludzie i chyba każdy wie na co może sobie pozwolić.Wszyscy oczekujemy wzmocnień/nia,ale też chyba wszyscy wiemy,że raczej się nie doczekamy.Dobrze,że zarząd chociaż w ten sposób zareagował.Czy to coś zmieni?Trzeba wierzyć...
KIBOL
2006.01.26 20:54:00
IP: 217.153.48.82
wlasnie jaki budzet ma Górnik na ten sezon, o tym wogole sie nie mowi????
KIBOL
2006.01.26 20:52:00
IP: 217.153.48.82
no nareszcie cos sie stało zarzad sie zebrał i podajl decyzje tylko nasuwa sie pytanie czy nie za pozno?? czemu nasi od poczatku sezonu nie jezdzili dzien wczeniej na mecze,daj boze zeby ten wczesniejszy wyjazd na mecz do Jarosławia był udany chodz bedzie ciezko.pozdr
Szczawno
2006.01.26 20:36:00
IP: 217.96.253.47
Szkoda, ze tak pozno .... ale tak sobie mysle co to za kara dla Błażejka, ze nie pojedzie na mecz?? przeciez on to ma w du...!!!! Chłopaki z druzyny powinni skopac mu dupe i tyle !!
BEZSENSU!
2006.01.26 20:33:00
IP: 83.8.20.193
napisze krotko: "JAKA PŁACA TAKA PRACA" prosze panstwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ; od ducha: a moze jaka praca taka placa? :)
Chuck Norris
2006.01.26 20:14:00
IP: 83.27.203.187
chucknorris.glt.pl i wszystko jasne:-) Miłego czytania ; od ducha: hehuehue no wypas stronka ;))) dzieki wielkie!
topik
2006.01.26 19:53:00
IP: 83.8.25.94
W sumie sam nie wiem. Chuck atakuje zewsząd. Ostatnio sie boje podchodzic do lodówki bo sie boje ze tam bedzie Chuck Noris...Chuck Noris to fenomen. Jak Rasiak prawie... ; od ducha: nie no Rasialdo jest jedyny w swoim rodzaju ;)
topik
2006.01.26 19:39:00
IP: 83.8.25.94
Myślę, że zarząd powinien zastanowić sie nad zatrudnieniem Chucka Norisa... ; od ducha: tak sie wlasnie zastanawiam co to ostatnio tak glosno o nim?! :) chyba nie jestem trendy, bo nie kumam poki co o co chodzi :P bede wdzieczny za wyjasnienia hehe
krzyss3
2006.01.26 19:37:00
IP: 81.190.212.33
ciezko powiedziec kto mialby go zatapic ale przeciez kogo mam obwiniac za brak kasy w klubie? blazeja co lubi przegiac pale? kto obiecywal przed sezonem samych sukcesow? zawodnikow zawsze krytykujemy bo oni lataja po parkiecie ale zespol sklada sie jeszcze z lawki trenerskiej i zarzadu. w skladzie byly roszady, na lawce tez, pora na zarzad (tylko mi nie mowic ze chodaniewicz odszedl bo to byla jedyna alternatywa na stanowisko prezesa gornika). ; od ducha: pogadaj z kims kto zna sytuacja chocby w Czeladzi juz nie mowiac o Radomiu czy Siarce. Pogadaj i potem popytaj jakie warunki maja nasi - mysle, ze bardzo sie zdziwisz :) No ale na ten temat mozna gadac i gadac... wg mnie szkoda czasu i lepiej pomyslec jak mozna pomoc bialo-niebieskim!
topik
2006.01.26 19:31:00
IP: 83.8.25.94
Rzeczywiście Błażejowi się lekko łapki telepały bo piłki nie mógł chłopaczyna złapać. Co do kasy to dobry pomysł, nic nie grali a kaska lądowała na koncie. Nikt im nie płaci żeby grali jak na podwórku, z tego co wiem to oni są raczej zawodowcami czy coś...
aaa
2006.01.26 19:25:00
IP: 83.27.220.113
do ducha: najbliższy mecz grany u nas jest 4 lutego?? ; od ducha: o ile mi wiadomo i nic sie nie zmieni, to tak :)
krzyss3
2006.01.26 19:25:00
IP: 81.190.212.33
duch bo bede sie upieral ze porzadki trzeba zaczac robic na szczycie gory lodowej. tylko jak zarzad ma zrobic porzadek z zarzadem? tylko krytyka wobec panow vipow moze im przemowi do glowek. ; od ducha: no to kogo proponujesz na prezesa, ktory zapewni nam budzet ekipy aspirujacej do czolowki 1 ligi? :) mam rozne zdania na rozne tematy, ale prostu na chwile obecna takiej osoby nie widze i to nie tylko w poblizu...
Jaca do jaca67
2006.01.26 19:17:00
IP: 84.40.240.119
1.Wiadomo dlaczego zawieslili Błażeja?
2.Wypłaty zawieszono z powodu braku kasy czy aby zmotywowac do gry zawodników.I ten wyjazd naszych zawodnikow dzien wczesniej do dobry pomysł...
aaa
2006.01.26 19:16:00
IP: 83.27.220.113
Napewno z czescią się zgodzę. Mianowicie z tym, że obcięli częściowo wynagrodzenia. Być może gdy po takiej zagrywce zarządu, Górnicy poczują skruchę i zaczną lepiej grać. Co do Błażeja Nowickiego...no cóż trzeba przyznac rację....
krzyss3
2006.01.26 19:15:00
IP: 81.190.212.33
jaki powod zawieszenia blazeja? slaba gra czy zbyt duzo piwka w szczawnie? ; od ducha: niezbyt sportowy tryb zycia.
krzyss3
2006.01.26 19:14:00
IP: 81.190.212.33
teraz to zawodnicy beda mieli super motywacje! nie ma jak swiadomosc ze robisz cos a kasy nie dostaniesz. ; od ducha: krzyss3 kude czy Tobie da sie dogodzic? :P jak widze co by sie nie dzialo, to zawsze jest zle kurde ;)
Grafika: StrzeliStudio / Html&css: adrian-pawlik.pl / hosting: www.hb.pl